🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت مروارید شکم ماهی

قیمت مروارید شکم ماهی خاویاری چند است؟

انواع خاویار همچون مروارید از شکم ماهیان خاویاری استحصال می شود. قیمت مروارید شکم ماهی خاویاری چند است؟ خاویار تهیه شده از ماهیان خاویاری در بازار فروش ایران و بازار صادراتی بسیار پر فروش و محبوب است. خاویار های ایرانی با قیمت مناسب در سراسر دنیا عرضه می شوند که بهترین کیفیت را دارند. برای تهیه خاویار اصل ایرانی می توانید با مراکز معتبر در بازار ارتباط برقرار کنید.

انواع خاویار موجود در ایران

خاویار ایرانی در چندین نوع تولید و وارد بازار می شود. خاویار های موجود در بازار چندین نوع هستند و تمامی در شرایط مناسب و مطلوب پرورش و به سن بلوغ یعنی زمان خاویار گیری می رسند. همانطور که گفته شد خاویار های ایرانی کیفیت بسیار بالایی دارند که در بین طرفداران داخلی و خارجی محبوب واقعه شده اند. این اتفاق به طوری فراگیر است که اکثر مردم خاویار ایرانی را بهترین خاویار می دانند و بقیه ی خاویار ها با خاویار ایرانی مقایسه می شوند. چندین خاویار اصلی و پرطرفدرا ایرانی:

  • خاویار بلوگا
  • خاویار بری
  • خاویار استرا
  • خاویار سوروگا


قیمت مروارید شکم ماهی

خاویار اصل چگونه بسته‌بندی می شود؟

خاویار ها بعد از روند استحصال یعنی استخراج از شکم ماهی مراحل شستشو را طی می کنند و بعد آماده بسته‌بندی می شوند. انواع خاویار در بسته‌بندی های ریپک و اورجینال قرار می گیرند. بسته‌بندی ریپک با وزن های گرمی به عنوان مثال: ۲۵گرم، ۵۰گرم، ۱۰۰گرمی و.. هستند و بسته‌بندی های اورجینال شامل ۱ کیلو و ۲ کیلویی اند. نوع بسته‌بندی خاویار راحت ترین روش برای تشخیص اصل بودن و یا تقلبی بودن آن می باشد. خاویار اصل ایرانی با مشخصات زیر بسته‌بندی می شوند:

  • کاغذ لفافه و سرب
  • قوطی پمپ شده
  • درج مشخصات شرکت
  • درج نوع و وزن خاویار
  • درج کد دامپزشکی

قیمت مروارید شکم ماهی

قیمت مروارید شکم ماهی خاویاری در بازار

همانطور که می دانید خاویار ایرانی به عنوان گران ترین نوع خوراکی در جهان است که مشتریان زیادی نیز دارد. خاویار ایرانی بر اساس کیفیت و مشخصاتی که دارند نیز قیمت بالایی دارد. البته که این قیمت برای کیفیت و درجه خوب محصولات می باشد و مشتریان همیشگی و بسیار خود را دارد. انواع خاویار موجد در مراکز فروش بر اساس نوع و وزنی که دارند قیمت گذاری و وارد بازار فروش می شوند. برای آگاهی از آخرین لیست قیمت خاویار در بازار ایران می توانید با مشاورین با راه های ارتباطی مختلف و غیر حضوری ارتباط داشته باشید. 

قیمت ۵۰ گرمی انواع خاویار اصل ایرانی

وزن های بسته‌بندی گرمی خاویار فروش نسبتا بالایی مخصوصا بسته‌بندی ۵۰ گرمی دارد. زیرا که خاویار با این وزن با مقدار مناسب و قیمت خوبی عرضه می شود. خاویار ۵۰ گرمی برای چندین روز قابل مصرف می باشد. انواع خاویار اصل ایرانی در وزن ۵۰ گرمی در مراکز فروش موجود هستند که شما به راحتی می توانید آن ها را مشاهده و با هر کدام آشنا شوید و حتی امکان مقایسه قیمت ها را نیز دارید. برای خرید بهترین خاویار در وزن ۵۰ گرم و حتی وزن های گرمی دیگر می توانید به مجموعه رایبد خاویار و صفحات آنلاین این فروشگاه مراجعه کنید.

قیمت مروارید شکم ماهی

چرا خاویار ایرانی اینقدر گران است؟

تمامی خاویار های اصل ایرانی در بازار با کیفیت بالا در حال عرضه هستند و قیمت نسبتا بالایی نسبت به دیگر خوراکی ها دارند. بریا بسیاری از افراد سوال سات که چرا خاویار اینقدر گران است؟ خاویار ایرانی سرشار از خواص و ویتامین های مورد نیاز برای هر فرد می باشد که افراد با سرو آن می توانند به تقویت سیستم ایمنی خود برای بهبود عملکرد و یا مقابله با بیماری ها کمکی بزرگی کنند. البته که خاویار ها بر اساس مواردی دیگر نیز قیمت گذاری می شوند. به عنوان مثال هر چقدر خاویار دانه های درشت تر و رنگ روشن تری داشته باشد، گران تر است. بعضی از موارد برای قیمت گذاری خاویار ها:

  • سایز دانه
  • کیفیت
  • رنگ
  • تاریخ تولید
  • نوع خاویار

کیفیت و ارزش خاویار های ایرانی

خاویار که از تخم ماهیان مختلف تهیه می شود. انواع خاویار ها از ارزش بالایی برخوردار هستند که شامل مقدار زیادی از ویتامین و مواد املاح هستند که خواص فوق العاده ای می تواند به سیستم ایمنی افراد وارد کند. کیفیت خاویار های ایرانی از نظر طعم و قوام دانه ها، بسیار قابل توجه برای مشتریان قرار می گیرد. مهم ترین ارزش خاویار در خواص آن می باشد که افراد زیادی از خواص انواع خاویار برای درمان بیماری های خود استفاده می کنند. خاویار می تواند در جلوگیری و حتی درمان بیماری هایی مثل سرطان و یا فشار خون نقش بسزایی با توجه به ویتامین های موجود خود داشته باشند.

رسپی سرو خاویار در صبحانه

نگهداری خاویار چگونه است؟

به طور کل دمای مناسب نگهداری خاویار که پیشنهاد می شود یخچال ها برای نگهداری این دما را داشته باشند، بین ۳- الی ۳+ درجه است. البته بعد از خرید محصول خاویاری شما می توانید برای نگهداری آن، از یخچال های معمولی استفاده کنید ولی لازم به رعایت یک سری نکات است. خاویار را با چند تکه یخ و یا قالب یخی در یخچال قرار دهید تا دمای مطلوبی را پیدا کند. لازم به ذکر است که به هیچ عنوان نباید خاویار را در فریزر گذاشت و فیریز کرد. اگر خاویار فیریز شود، بعد از آب شدن یخ خاویار، هیچ خواص و کیفیتی باقی نمی مانند.

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید