🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت عمده خاویار در بازار

قیمت خاویار ۵۰ گرمی بلوگا

قیمت خاویار ۵۰ گرمی بلوگا چند است؟ خاویار ماده غذایی بسیار با ارزشی است که از تخم ماهیان خاویاری از جمله اوزون برون ، تاس ماهی ، فیل ماهی و … به دست می آید . این ماهیان توسط پرورش دهندگان نگهداری میشوند خاویار آن استخراج میشود و برای فروش در بسته بندی های مختلف ۵۰ گرمی ، ۱۰۰ گرمی و … روانه بازار میگردد. به دلیل گران بودن این ماده غذایی و به دلیل آنکه همه توانایی خرید این محصول را داشته باشند شرکت های فعال خاویار را بیشتر در بسته های ۵۰ گرمی برای فروش تکی در نظر میگیرند که برای اطلاع از قیمت می توانید به سایت این نمایندگی ها مراجعه کنید و با توجه به نوع خاویار مورد نظر قیمت بسته ۵۰ گرمی آن را چک کنید.

قیمت خاویار طلایی ایرانی

قیمت خاویار بلوگا طلایی چند است؟ خاویار دارای انواع مختلف بوده و این تنوع بستگی به نوع ماهی خاویاری که خاویار از آن استخراج میشود، دارد. خاویار طلایی خاویار بسیار مرغوب و گرانبهای ایران بوده که از شیر ماهی استخراج میشود. دلیل نامگذاری خاویار طلایی این است که دارای رنگ بسیار روشن بوده و دانه های شفافی دارد ، خاویار طلایی ایرانی بسیار کم یاب است چون از کمتر ماهی خاویاری این رنگ خاویار استخراج میشود به همین دلیل دارای قیمت بسیار بالایی است . علاقمندان به این نوع خاویار می توانند قیمت آن را در سایت نمایندگی های معتبر مثل رایبد خاویار چک نمایند و خریداری کنند.

مهم ترین مواد تشکیل دهنده خاویار اصل ایرانی

  • ۵/۵۱ درصد آب
  • ۲۸ درصد پروتئین
  • ۱۶ درصدچربی
  • ۵/۱ درصد مواد قندی
  • و ۳ درصد ویتامین ها
  • و….

قیمت خاویار دیجی کالا

قیمت خاویار بلوگا در دیجی کالا چند است؟ دیجی کالا سایت فروش اینترنتی کالاهای مورد نیاز زندگی می باشد که اقدام به فروش خاویار نیز کرده است. غافل از اینکه تولید و فروش خاویار حرفه ای بسیار تخصصی بوده تا بهترین خاویار با بهترین کیفیت در کوتاه ترین زمان به مشتری عرضه شود این در حالی است که فروش خاویار ازسایت دیجی کالا دارای کیفیت مطلوب نبوده و در بازه زمانی طولانی تری به دست مشتری می رسد. از قدیم گفته شده است که هیچ ارزانی بی حکمت نیست . به مصرف کنندگان توصیه میکنیم برای اینکه با خیال راحت خاویار با کیفیت بالا را در کوتاه ترین زمان خریداری کنند به سایت نمایندگی های تخصصی فروش خاویار مراجعه کنند.

قیمت خاویار در سال ۹۹

قیمت خاویار بلوگا در سال ۹۹ چند است؟ خاویار محصول غذایی با ارزش و بسیار مفید برای سلامتی و دارای خواص درمانی بالایی می باشد. هزینه پرورش و نگهداری ماهیان خاویاری بسیار بالاست و با توجه به نوسانات قیمت در سال ۹۹ هزینه ی بیشتری برای تولید کنندگان به وجود می آورد که باعث می شود بر روی قیمت خاویار تاثیر گذار شود . به همین خاطر برای اطلاع از قیمت ها و مشاهده لیست انواع خاویار موجود در بازار سال ۹۹ بهتر است با کارشناسان نمایندگی های فروش خاویار در تماس باشید.

قیمت خاویار در سال ۹۸

قیمت خاویار بلوگا در سال ۹۸ چند بوده است؟ خاویار در طی سال های گذشته تا به حال دارای نوسانات قیمتی زیادی بوده که دلیل آن افزایش قیمت ارز بوده که باعث میشود هزینه پرورش و نگهداری تولید کنندگان بالاتر رود هرچقدر هزینه پرورش گرانتر شود قیمت خاویار هم بالاتر است. از سال ۹۸ تا ۹۹ شاهد افزایش قیمت خاویار بوده ایم. برای اطلاع دقیق از قیمت ها از سایت آنلاین فروش دیدن نمایید.

قیمت خاویار آذربایجان

قیمت خاویار بلوگا آذربایجان چند است؟ خاویار آذربایجان خاویاری که جدیدا با قیمت ارزان روانه بازار ایران شده است که دارای بسته بندی های شلوغ با طرح های بچگانه و‌بدون لیبل و‌ برند معتبر می باشد و دانه های خاویاری آن دارای قیافه ای نا مطلوب و همینطور بویی نامطلوب می باشد ، دانه های آن دارای چسبندگی است که نشان می دهد خاویار تقلبی بوده و از پارافین در ساخت آن استفاده شده که بسیار برای سلامتی مضر است . پس بسیار توجه کنید که خاویار مورد نیاز خود را از نمایندگی های معتبر خریداری کنید.

ویژگی های خاویار تقلبی

رنگ این خاویار تیره است

خاویار تقلبی با پارافین ساخته شده

خاویار تقلبی مخصوص آذربایجان و روسیه است

دارای بسته بندی بچه گانه است

دارای دانه های چسبیده است

قیمت خاویار ۱۰۰ گرمی

قیمت خاویار بلوگا برای ۱۰۰ گرم چند است؟ خاویار ماده غذایی بسیار با ارزش بوده که در انواع بسته بندی ها به فروش می رسد از جمله ۵۰ گرمی ، ۱۰۰ گرمی ،۱۲۵ گرمی و …قیمت بسته های ۱۰۰ گرمی بستگی به نوع خاویار می باشد مثلا قیمت ۱۰۰ گرم خاویار بلوگا امپریال با قیمت ۱۰۰ گرم خاویار بری یا آسترا متفاوت است . برای مطلع شدن از قیمت روز می توانید با کارشناسان فروش نمایندگی ها در تماس باشید.

انواع ویتامین های موجود در یک خاویار ۱۰۰ گرمی

  • ویتامین (B1)
  • ریبوفلاوین (B2)
  • نیاسین (B3)
  • کولین (B4)
  • پانتوتنیک اسید (B5)
  • ویتامین B6
  • فولات (B9)
  • ویتامین B12

خرید خاویار بلوگا رویال در ایران

خرید خاویار های با کیفیت بلوگا از نقاط مختلف کشور انجام می شود . این محصولات با ارزش توسط برند معتبر رایبد خاویار به سراسر کشور عزیزمان ایران عرضه می‌شود . یکی از با کیفیت ترین این محصولات با ارزش محصول ارزشمند بلوگا است که در درجه های مختلف کیفی به شما عزیزان ارسال می شود .

خاویار بلوگا چیست؟

خاویار های با کیفیت به شما عزیزان ارائه می شود . این محصول با ارزش در نقاط مختلف کشور توسط مرکز های مختلف در کشور پهناور ایران عرضه خواهد شد . یکی از این محصولات با ارزش خاویار های با کیفیت بلوگا است که به شما عزیزان عرضه می شود .

خاویار بلوگا درجه یک

خاویار های بلوگا انواع مختلفی دارد . این نوع محصول با ارزش جزء ارزشمند ترین محصول غذایی است که با قیمت مناسب به شما عزیزان ارائه می شود . مرکز معتبر رایبد خاویار این نوع محصول با ارزش خاویاری را ارائه می کند .

خواص خاویار بلوگا

خاویار های با کیفیت بلوگا بزرگ دانه ترین خاویار های ایرانی است . این نوع محصول با ارزش دارای طرفداران زیادی در سطح جهان برخوردار است که توسط برند معتبر رایبد خاویار به شما عزیزان با قیمت مناسب و خواص بالای خود به فروش می رسد .

انواع فواید و خواص مهم خاویار

  • جلوگیری از ایجاد و پیشگیری انواع سرطان
  • تقویت سیستم دفاعی بدن
  • افزایش ضریب هوشی بخصوص در کودکان
  • تامین مقادیر زیادی از مواد معدنی بدن
  • زیبا سازی پوست
  • جلوکیری از بیماری های قلبی
  • تامین بدن از انواع ویتامین ها
  • و…….

سایت رسمی فروش خاویار بلوگا

سایت های مختلف خاویاری برای خرید خاویار های با کیفیت ایرانی وجود دارد که در کشور عزیزمان ایران موجود است . شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت های مختلف خاویاری از خاویار های با کیفیت ایرانی بهره مند شوید .

خرید خاویار بلوگا سه صفر

خاویار های زیادی به شما عزیزان ارائه می شود . این محصولات با ارزش از انواع مختلف برخوردار است که توسط برند معتبر رایبد خاویار به شما عزیزان ارائه می شود . یکی از این محصولات با ارزش خاویار های با کیفیت بلوگا ایرانی است که در درجه های مختلف کیفی به شما عزیزان ارائه می شود .

خرید خاویار بلوگا صادراتی

خاویار های با کیفیت بلوگا خاویار هایی هستند که جزء رقم صادراتی در این مرز و بوم نیز به حساب می آید . این محصولات با ارزش توسط برند معتبر رایبد خاویار با قیمت مناسب و به صورت عمده و خرده صادر می شود .

قیمت خاویار ۵۰ گرمی‌

قیمت خاویار ۵۰ گرمی بلوگا چند است؟ خاویار های مختلفی به شما عزیزان ارائه می شود که از پروتئین های مختلفی نیز برخوردار هستند . این محصولات با ارزش توسط برند های مختلف در بسته بندی های استاندارد و مختلف به فروش می رسد . برند معتبر رایبد خاویار این محصولات را به صورت عمده و خرده در بسته بندی های استاندارد و مختلف به فروش می رساند .

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید