🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خاویار تقلبی فاین فود آذربایجان find food

قیمت خاویار در امریکا

قیمت خاویار در امریکا چند است؟ قیمت خاویار در کشورهایی مثل آمریکا می تواند بسیار متفاوت باشد. برای اینکه ازقیمت دقیق و روز انواع خاویارهای صادراتی ایران مطلع شوید حتما به سایت های معتبر فروشگاهیی کشور مراجعه نمایید. نرخ خرید خاویار در خارج از کشور ایران به صورت دلار و یا یورو محاسبه می شود. نرخ خرید یکی از بهترین خاویارهایی ایرانی برای صادرات به اروپا به طور تقریبی بدون هزینه های ارسال چیزی در حدود ۳۶ میلیون تومان برای هر کیلو محاسبه می شود.

آیا خاویار ایران به آمریکا صادر می شود؟

یکی ازسوال های معروفی که برای هر فرد که خواستار خرید خاویار در ایران برای اروپا است پیش می آید این است که خاویار از ایران به کشورهایی مثل آمریکا صادر می شود یا خیر؟ اگرچه یک مدت طولانی شاید صادرات خاویار از ایران به بعضی کشورها مشکل داشته اما باید بگوییم که بله خاویار از کشور ایران به کشور آمریکا بدون هیچ مشکلی انجام می شود و صادراتش امروزه در این کشورها انجام می گیرد. خاویارهای پرورشی ایران همه ساله با وزن های بسیار مختلفی از ایران به تمام کشورهای خارجی اعم از آمریکا صادر می شود.

کشورهای وارد کننده خاویار ایران

  • اتحادیه اروپا: فرانسه، آلمان، ایتالیا، دانمارک و…
  • شرق و جنوب شرق آسیا: چین، ژاپن، کره جنوبی، هنگ کنگ، مالزی و…
  • کشورهای خاورمیانه: قطر، امارات متحده عربی، کویت، عراق، ترکیه و…
  • استرالیا و انگلیس، ایرلند، اسکاتلند
  • کاندا و ایلات متحده
  • کشورهای حوزه CIS : روسیه، آذربایجان و…

انواع خاویار صادراتی ایران به کشور آمریکا

خاویارهایی که به کشورهای مختلف خارج از ایران صادر می شوند انواع مختلفی دارند. خاویارهای ایران نیز انواع مختلفی دارند و این تعداد انواعشان بسته به نوع ماهی دارد که از آن استحصال می شوند. خاویارهای صادراتی ایران به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند در بین تمام خاویارهای تولید شده در کل دنیا دارای معروفیت بسیار بالا می باشد و همین موضوع سبب صادرات انواع مختلفی از خاویارهای ایرانی به کشورهای معروفی همچون آمریکا شده است. انواع مختلف خاویار های ایرانی مورد صادرات به آمریکا عبارتند ار:

بلوگا

آسترا

سوروگا

بری

بلوگا: یکی از بومی ترین اویارهای تولید شده در ایران است. بیشترین صادرات خاویار از ایران از این گونه خاویاری انجام میگیرد. دلیل اینکه این این نوع خاویار از اصلی ترین خاویارهای ایران است چیست؟ موجود در حجم زیاد و صرفه اقتصادی که دارد.

آسترا یا طلایی: خاویاری است با رنگ روشن. به سبب رنگ روشنی که دارد دارای علاقه مندان بسیار فراوانی می باشد. این نوع گونه خاویاری به سبب تولید کمی که دارد صادراتش هم با حجم کمتر انجام می گیرد.

سوروگا: خاویار سوروگا از ماهی اوزون برون تولید می شود. تولیدد این خاویار بسیار اندک است و به سبب تولید کمی که دارد صادراتش انجام می گیرد ولی در حجم خیلی پایین.

بری یا سیبری: این نوع ماهی و خاویار بومی ایران نیست. وارد ایران شده و در ایران در حال پرورش می باشد. به سبب دانه های ریزی که این خاویار دارد صادرات می شود ولی در حجم خیلی خیلی پایین.

نحوه ارسال خاویار به کشوهایی مثل آمریکا

برای ارسال انواع خاویار از کشور ایران به کشورهای مختلف مانند آریکا باید چه شرایطی را رعایت کنیم و چگونه خاویار را به این کشور و کشورهای مشابه صادر نماییم؟ نحوه ارسال و صادر کردن خاویار به تمام کشورهای جهان تقریبا یکسان است. برای صادرات خاویار اول ثبت سفارش می نماییم و قراردادها بین طرفین بسته می شود. مجوزات لازم از سوی شرکت مبدا گرفته و ارسال می شود تا کشور مقصد هم مجوزاتی که برای صادرات لازم است دریافت نمایید پس از دریافت مجوزات لازم با دریافت هزینه ها و تسویه مبالغ خاویار به کشور مقصد ارسال می شود.

صادرات خاویار با وزن های مختلف به آمریکا

صادرات خاویار به بازار کشور های خارجه مانند کشور آمریکا و تمام شهرهایی که دارد باعث رونق صادرات خاویار ایرانی می شود و تاجران ایرانی که دراین زمینه فعالیت دارند در زمینه صادرات و بازار خاویار کمک بزرگی به اقتصاد کشور می کنند. خاویار ایران که یکی از محبوب ترین خاویار هاست امروزه آمار صادرات زیادی را دارد. خاویارهایی ایرانی به خصوص خاویار بومی خود کشور ایران که بلوگا است به تمام نقاط خارج از ایران که همان بلوگا است صادر می شود. برای صادرات خاویار مجوزات زیادی لازم است که تعدادی از آنها را در این متن برایتان بیان می نماییم.

مجوزات لازم برای صادرات خاویار

  • گواهی بهداشت
  • مجوز CITES
  • گواهی مبدا
  • مجوز حمل
  • تایید قرنطینه

چرا برای صادرات خاویار مجوز CITES می گیرند؟

قبلا هم اشاره شدبه دلیل صید بی رویه و بهم زدن اکوسیستم ماهیان خاویاری توسط انسان جمعیت ماهاین خاویاری در کل دنیا به ویژه دریای خزر (کاسپین) به شدت کاهش یافت. لازم بود برای حفظ بقا این فسیل زنده اقدامات اساسی صورت گیرد. از همین رو در کنوانسیون CITES که برای حفظ بقا جاندران کره زمین تشکیل شده، مقرر گردید صید تجاری ماهی خاویاری منع گردد. همچنین تجارت خاویار و گوشت خاویار محدود خاویار پرورشی گردد. از این رو تمام مراکز پرورش ماهی خاویاری، فرآوری و صادرات خاویار باید تحت نظارت و تائید کنوانسیون CITES باشند.

*نکته: برای حمل خاویار به عنوان بار مسافر بین کشورها محدودیت وجود دارد و هر مسافر مجاز است تنها ۱۲۵ گرم خاویار را با خود حمل کند.

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .