🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت خاویار بلوگا امپریال

قیمت خاویار بلوگا امپریال مخصوص صادرات

قیمت خاویار بلوگا امپریال مخصوص صادرات چقدر است؟ همان طور که گفته شده است خاویار  قیمت ثابتی برای فروش داخلی و صادرات ندارد، به خصوص بهترین آن که خاویار بلوگا امپریال است.

کدام نوع از خاویار مخصوص صادرات است؟

خاویار انواع های مختلفی برای صادرات دارد که اکثر آن ها در کشور ایران تولید و به فروش می رسد، این خاویار ها که به کشور های مختلف صادر می شود با نام و کشور ایران شناخته شده است، طوریکه به خاویار های اصل ایرانی مشهور هستند. ولی پر طرفدار ترین خاویار برای صادرات، خاویار بلوگا نوع امپریال آن است. چون این نوع از خاویار خریداران بیشتری نسبت به دیگر خاویار ها دارد.

خاویار بلوگا گزینه اول صادرات است!

همان طور که در تیتر مشخص است خاویار بلوگا و انواع آن گزینه اول برای صادرات به کشور های خارجی است، چون این نوع خاویار طرفدار و خریداران بیشتری نسبت به دیگر خاویار ها دارد. علاوه بر این، خاویار بلوگا به سه دسته تقسیم می شود که هر کدام از آن سه دسته خریدار و طرفداران خود را دارند. انواع خاویار بلوگا برای صادرات به کشور های خارجی به شرح ذیل می باشد:

  • خاویار بلوگا امپریال تاپ
  • خاویار بلوگا امپریال
  • خاویار بلوگا رویال

قیمت خاویار بلوگا امپریال

قیمت خاویار بلوگا امپریال صادراتی

همان طور که همیشه گفته می شود خاویار و انواع آن چه برای صادرات و چه برای فروش داخلی قیمت ثابتی ندارد و همیشه در حال تغییر است. به خصوص پر طرفدارترین نوع خاویار، خاویار بلوگا امپریال. برای اینکه  شما خریداران هنگام خرید خاویار دچار سردرگمی نشوید، می توانید برای مطلع شدن از قیمت روز خاویار بلوگا امپریال صادراتی با شرکت بزرگ و معتبر رایبد که در حوزه خرید و فروش خاویار بسیار فعال بوده در ارتباط باشید.

قیمت خاویار ایرانی بر حسب یورو برای صادرات

روز به روز در بازار جهانی خاویار دچار روند فروش بالاتر و افزایش قیمت هستند. خاویار ایرانی برای صادرات بر حسب یورو قیمت گذاری می شوند که قیمت بسته های ۵۰ گرمی حدودا بین ۲۵۰ تا ۴۵۰ یورو ست. خاویار یکی از محصولات صادراتی ایران می باشد. در واقع خاویار در بازار جهانی با  اسم خاویار ایرانی شناخته شده است و ایران بیشتر با کشور های اروپایی و شرق آسیا تجارت دارد. به همین علت قیمت خاویار صادراتی ایران بر حسب یورو انجام می گیرد.

قیمت خاویار بلوگا امپریال

صادرات خاویار چه مجوزاتی لازم دارد؟

برای صادرات خاویار به کشور های خارجی مجوزاتی لازم است که هم کشور صادرکننده و هم کشور واردکننده باید آن مجوز را اخذ نمایند. یکی از مهمترین مجوزات برای صادرات خاویار، مجوز سایتس (CITES) است که هم کشور واردکننده و هم کشور صادرکننده باید آن را دریافت نمایند. مجوز سایتس برای کشور واردکننده Import  و برای کشور صادرکننده Export نام دارد. بعد از اخذ این مجوز، مجوز دامپزشکی نیز باید اخذ شود تا بتوانیم محصول را صادر کنیم.

قیمت خاویار بلوگا امپریال

اینفوگرافی صادرات خاویار از ایران

پروسه صادرات خاویار در مراحل مشخصی صورت می گیرد. در مرحله اول صادرات کشور خریدار تماس گرفته و ثبت سفارش می کند، بعداز آن کشور صادر کننده درخواست سفارش را بررسی می کند بعد از آن دو کشور با هم مذاکره می کنند. سپس پیش فاکتور صادر می شود و کشور خریدار درصدی از فاکتور را پرداخت می کند، سپس مجوزات صادرات باید اخذ شود  که مهمترین مجوز، مجوز سایتس است. بعد از اخذ مجوز سایتس محصول برای صادر شدن قرنطینه می شود تا برای ارسال آماده شود. برای اطلاع یابی از مراحل و پروسه صادرات می توانید به اینفوگرافی زیر مراجعه فرمایید.

قیمت خاویار بلوگا امپریال

کشور های وارد کننده خاویار ایرانی

حاویار تولیدی ایران در جهان حرف اول را در کیفیت و طعم بی نظیر می زد که بیشتر متقاضیان از کشور های اروپایی و شرق آسیا هستند. این کشور ها از مشتریان همیشگی اند که از مرغوبیت محصولات خاویاری ایران آگاه اند و صادرات و ارسال خاویار طبق مراحلات قانونی و اصولی انجام می شوند که خاویار در هنگام تحویل به خریدار، کیفیت خود را حفظ کرده می کند. از کشور هایی که واردکننده ی همیشگی خاویار ایران هستند می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امارات
  • بلژیک
  • ژاپن
  • سوییس
  • قطر
  • فرانسه

ارسال خاویار های صادراتی

مرحله ارسال خاویار مهم ترین مرحله در خرید و فروش است که توسط فروشندگان باید تحت کنترل باشد. خاویار ها را با قرار گرفتن در زنجیره ی سرمایی توسط عایق های یخی و یا تکه یخ ها آماده ی ارسال می شوند. خریدار از سفارش و مرکز فروش راضی باشد. برای ارسال خاویار ها با وزن گرمی (ریپک) در قوطی های شیشه ای قرار می گیرند. سپس به همراه تکه یخ و عایق سرما در یونولیت هستند. خاویار با وزن های کیلویی نیز در قوطی های اورجینال جای می گیرند. شما می توانید با خیال راحت بهترین خاویار ها را از مجموعه بزرگ ما یعنی رایبد خاویار خریداری و تحویل بگیرید. ارسال سفارشات خاویار صادراتی با روش های زیر:

  • باربری هوایی
  • باربری دریایی
  • باربری زمینی

قیمت خاویار بلوگا امپریال

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .