🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت خاویار آسترا

قیمت خاویار آسترا درجه یک با برند رایبد

قیمت خاویار آسترا درجه یک با برند رایبد با توجه به شرایط تولید و تهیه در شرکت است. این برند یکی از بهترین عرضه کنندگان انواع خاویار با قیمت مناسب در ایران است و هر ساله آمار بیشتری نسبت به سال گذشته برای فروش و صادرات ثبت می کند.

خاویار آسترا درجه یک ایرانی

قیمت خاویار آسترا چند است؟ خاویار آسترا که به دلیل دانه های زرد و رنگ روشن به خاویار طلایی نیز معروف است یکی از لذیذ ترین خاویار های موجود می باشد. این خاویار به دو دو نوع دریایی و پرورشی عرضه می شود و قیمت نوع دریایی بیشتر است. برای خرید خاویار آسترا به سایز و یکدست بودن رنگ آن دقت کنید.

 

خاویار آسترا بهتر است یا بلوگا؟

خاویار آسترا از تاس ماهی و خاویار بلوگا از فیل ماهی استحصال می شود و هرکدام دارای خواص گوناگونی اند و برتری چندانی نسبت به هم ندارند. البته می توان گفت خاویار بلوگا با توجه به دارابودن رنگ تیره و طعم گردویی پرطرفدار تر است.

تفاوت خاویار آسترا و بلوگا

یکی از مهم ترین تفاوت این دو نوع خاویار در رنگ هایشان می باشد. خاویار آسترا روشن و طلایی رنگ است در صورتی که خاویار بلوگا به رنگ های تیره و مات است. همچنین تولید خاویار آسترا حدود ۸سال طول می کشد ولی خاویار بلوگا در مدت زمان کمتری تهیه می شود. این تفاوت ها درکنار منحصربه فرد بودن طعم و خاصیت خاویار ها، باعث اختلاف قیمت ها شده است.

انواع درجه بندی برای خاویارهای بلوگا و آسترا

امپریال تاپ

امپریال

رویال

قیمت خاویار آسترا

قیمت خاویار آسترا درجه یک

قیمت خاویار آسترا درجه یک با برند رایبد خاویار را باید از نمایندگی های رسمی این شرکت سوال کرد. زیرا برخی از مراکز قیمت را بیشتر از مقدار مشخص اعلام می دارند. انواع خاویار در بین مردم محبوب واقعه شده و آگاهی افراد نیز نسبت به خواص و فواید خاویار افزایش یافته. با توجه به افزایش خریداران، تعداد فروشندگان نیز بیشتر شد و قیمت با توجه به شرایط تهیه، نوع و حجم گرمی خاویار افزایش یافته. به طور کلی قیمت ها در حال تغییر و متفاوت می باشند.

 

لیست قیمت محصولات رایبد خاویار

همانطور که در تمامی مطالب موجود گفته شده، قیمت خاویار آسترا و دیگر محصولات بستگی به مواردی دارد که شامل: حجم و نوع، کیفیت و اصل بودن آن دارد. برند و مجموعه رایبد، بزرگ ترین و یکی از اصلی ترین نمایندگی های کشور می باشد که انواع بهترین خاویار ها را به صورت عمده نیز عرضه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر از این شرکت و لیست قیمت های روز که در اختیار شما می گذارد می توانید از طریق راه های ارتباطی اقدام کنید.

قیمت خاویار آسترا

نمایندگی رایبد خاویار در رشت، تهران و تبریز

مراکز های فروش خاویار ایرانی سعی بر ارائه محصولات اصل و با قیمت مناسب برای مردم کشورشان را دارند. افرادی که ساکن تهران، رشت و تبریز اند و دنبال خرید خاویار اصل و با کیفیت در درب منزل دلخواه هستند، برای اقدام می توانند به نمایندگی های معتبر مثل رایبد خاویار، مراجعه کنند و خاویار های اصل را با قیمت و شرایط عالی کنند.

قیمت خاویار آسترا را می توانید از سایت فروشگاه دریافت نمایید. مجموعه رایبد در این شهر ها دارای نمایندگی های حضوری اند که علاوه بر تحویل، پرداخت هزینه درب منزل نیز دارند. این شرکت که استانداردهای لازم را در بسته بندی بهترین محصولات بکار برده، محصولی درجه یک ارائه می دهد.

از دیگر  تولیدات رایبد خاویار عبارتند از:

خاویار

ماهی خاویاری

گوشت ماهی

ظروف بسته بندی خاویار

قاشق صدفی

و…

قیمت خاویار آسترا

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید