🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت تخم ماهی خاویار پرورشی

قیمت تخم ماهی خاویار پرورشی

قیمت تخم ماهی خاویار پرورشی چقدر است؟ تخم ماهی خاویاری یا همان خاویار که از دریای خزر به دست می آید محبوبیت بسیاری در بین مردم دارد که امروزه شرکت هایی در خصوص خرید و فروش خاویار فعالیت می کنند و میزان زیادی از خاویار را صادر می کنند که این موضوع باعث شده خاویار ایرانی در داخل و خارج کشور به مروارید سیاه دریای خزر مشهور شود. این شرکت ها روز به روز روبه افزایش هستند و میزان بازار فروش نیز رو به افزایش می باشد.

قیمت خاویار پرورشی ایران

خاویار های پرورشی با قیمت پایین تر در بازار هستند ولی کیفیت و فواید آنها کمتر ازخاویار های دریایی نیست. خاویار های پرورشی هر کدام در گونه های مختلفی وجود دارد که به این جهت نرخ همه خاویارها در وزن های مختلف نیز با هم متفاوت می باشد.

قیمت روز خاویار سیاه پرورشی

قیمت تخم ماهی خاویار پرورشی چقدر است؟ خاویار سیاه به تخم ماهیان خاویاری می گویند که شناخته ترینه نوع خاویار و همچنین پرطرفدار ترین نوع است. مراکز های پرورش خاویار که در ایران فعالیت دارند همگی خاویار های با کیفیت را تولید و عرضه می کنند. خاویار سیاه پرورشی بسیار پرطرفدار است و بیشترین روند فروش را نیز به همراه دارد.

قیمت تخم خاویار برای هر کیلو

خاویار و تخم خاویار که هرساله مشتریان زیادی جذب خود می کند و مردم آگاه تر از خواص خاویار می شوند در نتیجه قیمت خاویار نیز هرساله رو به افزایش است. بسیاری از نمایندگی ها از برند های متنوع قیمت فروش مختلفی نیز دریافت می کنند و در اختیار مردم می گذارند. در سال جاری قیمت انواع خاویار افزایش چندانی نداشته است. لیست قیمت کلی خاویارهای موجود در ایران و درای خزر، درون رایبد خاویار برای مصرف کننده وجود دارد.

قیمت تخم ماهی خاویاری ۱۴۰۰

دریای خزر منبع انواع خاویار است و همچنین توزیع کننده ی خاویار اصل در بین شهر های ایران و و خارج از کشور. شرکت های معتبر ایرانی که تولید کننده و فروشنده ی خاویار و همچنین تخم خاویار در بین کشور های خارجی نیز شناخته شده اند و با ارائه محصولات با کیفیت و درجه یک در بین متقاضیان محبوب واقع شده اند. می توانیم بگوییم ایران جز کشور هایی ست که منبع خاویار و تخم خاویار است و به همین دلیل قیمت خاویار در کشورمان مناسب است.

قیمت خاویار ماهی اوزون برون

ایران یکی از بزرگ ترین عرضه کننده ی انواع خاویار از جمله خاویار اوزون برون در جهان است و به همین دلیل نمایندگی های فروش بسیاری دارد که قیمت را با سود کمتر در اختیار هموطنان می گذارند و همچنین به کشور های دیگر مانند ترکیه و روسیه صادر می کنند.

قیمت خاویار ماهی دیجی کالا

همانطور که می دانید دیجی کالا یک سایت ایرانی برای فروش هر گونه محصول از جمله پوشاک یا لوازم موبایل است و فقط در حوزه ی خاویار فعالیت نمی کنند. بنابراین خاویار با کیفیت عالی نمی تواند به مردم عرضه کند. بهتر است برای خرید خاویار اصل با قیمت مناسب به سایت های مخصوص فروش خاویار مراجعه کنید.

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .