🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خاویار تقلبی فاین فود آذربایجان find food

خاویار تقلبی فاین فود آذربایجانfind food

خاویار تقلبی فاین فود آذربایجان find food نه تنها هیچ خاصیتی را ندارد بلکه ممکن است ضرر هایی را برای بدن داشته باشد. خاویار تقلبی به طور کلی چگونه قابل تشخیص می باشد؟ این خاویار را با کمی جزییات می توانید از اصل مشخص نمایید.

آیا در بازار خاویار تقلبی هم می فروشند؟

امروزه افراد سودجو بسیاری در بازار ماهیان خاویار وجود دارند که محصولات تقلبی بسیاری فروش می رسانند، بخصوص میان مصرف کننده هایی که برای بار اول است خاویار می خواهند خریداری کنند، عرضه می کنند. شما می توانید از بهترین و بزرگترین نمایندگی های موجود در ایران خاویارهای مورد نظر خود را تهیه کنید تا محصول را با کیفیت عالی دریافت نمایید.

خاویار تقلبی و مشخصات آن

خاویار تقلبی را تنها با داشتن اطلاعات کم از محصولات خاویاری اصل تشخیص دهید. خاویاری که تقلبی باشند، دانه هایش تو خالی می باشد و همچنین این محصولات را از روی بسته بندی هایشان می توانید تشخیص دهید. به این صورت که بسته بندی خاویار اصل پلمپ است و مهم ترین نشانه آن، کد دامپزشکی و تاریخ تولید و انقضایش می باشد.

ویژگی خاویار تقلبی:

  1. دانه هایش شکل های چند وجهی دارند.
  2. تاریخ تولید و انقضا ندارند.
  3. رنگ دانه ها متفاوت است.
  4. طعم خاویار را ندارد.
  5. از پارافین تشکیل شده است.
  6. و…

خاویار تقلبی فاین فود آذربایجان

این محصولات در میان تمام مردم عرضه می شود و به دلیل اینکه قیمت بسیار پایین و ارزانی دارد، اکثر مشتری ها فریب قیمت هایشان را می خوردند و خریداری می کنند. این محصولات روی درب آنها نیز حروف های ترکی نوشته شده است که طرح های بچه گانه ای را نیز دارند. هیچ کدام از خاویارهایی که کیفیت عالی داشته باشند و اصل باشند قیمت هایشان پایین نیست.

خاویار تقلبی فاین فود آذربایجان

 

قیمت هر ۵۰ یا ۱۰۰ گرم Find Food چقدر است؟

هر گرم این خاویار ها در هر وزنی که باشند باز هم نرخ قیمت بسیار پایینی دارند. برای تشخیص خاویار واقعی، چند دانه خاویار را داخل آب سرد قرار دهید. اگر نرم یا حل شد، خاویار تقلبی است و احتمالا از ژلاتین و جلبک ساخته شده است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره های گذاشته شده در سایت فروشگاه تماس حاصل نمایید.

قیمت پایین خاویار تقلبی

قیمت پایین و بسیار ارزان خاویار تقلبی گزینه ای عالی برای تشخیص اینکه تقلبی هستند می باشند. این محصولات از ژلاتین و یا پارافین ساخته می شوند که به همین دلیل است قیمتشان ارزان می باشد. مراقب باشید که این نوع محصولات بی مصرف را خریدارای نکنید، زیرا پارافین و مایع های موجود در خاویارهای تقلبی باعث ضرر های بسیاری برای بدن شما می شود.

مشخصات خاویار اصل و بسته بندی آن

اول اینکه خاویارهای اصل همانطور که از اسمشان پیداست دارای درهای پلمپ شده و همچنین کد بهره برداری، تاریخ تولید و تاریخ انقضا میباشد. خاویار اصل را میتوان از نمایندگی ها و برند های معتبر ایرانی خریداری و تهیه نمود. خاویار تقلبی نیز بسیار متفاوت تر از خاویار اصل میباشد و هیچ یکی از ویژه گی های بالا را ندارد و بسیار بی ارزش تر از خاویار اصل می باشد.

مشخصات خاویار اصل عبارتند از:

  1. درب پلمپ شده
  2. شکل دانه های یکدست
  3. رنگ تیره
  4. دانه های روغنی
  5. و..

خاویار تقلبی فاین فود آذربایجان

 

از کجا خاویار اصل بخریم؟

از کجا خاویار اصل بخریم؟ این سوال برای شماهایی که بار اول است و می خواهید درست ترین و بهترین نحوه خرید خاویار با کیفیت را داشته باشید، پیش می آید. جهت تهیه خاویار اصل می توانید به فروشگاه رایبد خاویار مراجعه کنید. خرید در این نمایندگی به روش حضوری و اینترنتی نیز انجام می شود. خرید اینترنتی از فروشگاه آنلاین و سایت فروشگاه انجام می گردد .

خاویار تقلبی فاین فود آذربایجان

قیمت هر ۵۰ گرم خاویار اصل

قیمت خاویار در سال جدید بسیار بیشتر شده، از قیمت خاویار در سال های پیشین خود. خاویارها به دلیل اینکه جزو ارزشمندترین و اشرافی ترین غذای ایرانی محسوب می شوند، بالا و پایین شدن شرایط و نرخ اقتصادی بسیار رو قیمت هایشان اثر می گذارد. بهتر است مشتریانی که تمایل به خرید بهترین نوع خاویار با قیمت های عالی دارند و می خواهند از قیمت هایشان مطلع شوند می توانند به نمایندگی های معتبر مراجعه نمایند.

انوع بسته بندی های گرمی خاویار در نمایندگی برای خرید شما عبارتند از:

  1. ۱۵ گرمی
  2. ۲۵ گرم
  3. ۳۰ گرمی
  4. ۵۰ گرم
  5. ۱۰۰ گرمی
  6. ۱۲۵ گرمی
  7. و…

خاویار تقلبی فاین فود آذربایجان

 

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .