🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تاجر خاویار در ایران

تاجر خاویار در ایران کیست؟

تاجر خاویار در ایران کیست؟ کسانی که از تولید کننده های ایرانی محصول را تهیه می کنند و با خود از کشور خارج می کنند را تاجر می گویند. بیش از ۹۰ درصد کشورهای خارجی خاویار خود ر از کشور ایران تامین می کنند.

تجارت خاویار در کشورمان

کشور ایران یکی از بزرگترین تولید کننده و صادر کننده انواع خاویارهای سیاه در جهان است که رتبه اول را در این زمینه به خود اختصاص داده است. تجارت خاویار در کشور ما هر ساله بیش از چندین تن در میان نمایندگی های معتبر صورت میگیرد. برند و شرکتی می تواند خاویارها را به صورت کیلویی صادر کند که طی مراحل بسیار زیادی بتواند مجوزهای مربوطه را در زمین صادرات و تجارت خاویار بگیرند.

خاویار ایرانی بهترین خاویار در دنیا

خاویارهای ایرانی یکی از بهترین محصولات خاویاری در جهان می باشند. این محصولات میان کشورهای خارجی از اهمیت غذایی بسیار بالایی برخوردار است.  خاویارهای ایرانی همان خاویار سیاه هستند که به جهت کمیاب بودنشان آن را مروارید سیاه معرفی نموده اند. در سال های اخیر شاید میزان فروش خارجی بیشتر از داخلی بوده است اما امروزه به دلیل اطلاعات بالایی که مصرف کننده ها دارند در زمینه خاویار، فروش داخلی بیشتر از صادرات بوده است.

انواع خاویارهای سیاه عبارتند از:

خاویار بلوگا

امپریال تاپ بلوگا

بری

استرا

سوروگا

الماس

و….

تاجر خاویار در ایران

مزیت رقابتی خاویار در تجارت

ایران یک کشور فعال در زمینه صادرات محصولات کشاورزی، آبزیان و… است. در این میان خاویار در زمینه تجارت از کشور ایران بین محصول های دیگر صادراتی همچون: پسته، زعفران،و…. رقابت بسیاری دارد. محصولات خاویار به عنوان مهم ترین و عمده ترین محصول ماهیان خاویاری و صادرات آن، مورد توجه در تجارت جهانی می باشد.

تاجر خاویار کیست؟

تاجر خاویار کیست؟ تجارت کننده خاویار را می توان به افراد و شرکت هایی گفت که محصولات خاویاری خود را از کشور ایران تهیه و تامین می کنند تا در کشور خود میان مصرف کننده ها بتوانند خاویارهای ایرانی را عرضه کنند. کشور ایران دارای نمایندگی های بزرگی همچون رایبد خاویار است که می تواند به راحتی برای همکار های خود و تاجر های خاویاری، محصولات با کیفیت خود را به صورت کیلویی عرضه نماید. بی شک قیمت محصولات جهت صادرات بیشتر از نرخ آنها در زمینه فروش داخلی می باشد. برای دریافت لیست قیمت خاویار صادراتی می توانید به سایت فروشگاه مراجعه نمایید.

تاجر خاویار در ایران

شرکت های صادر کننده خاویار و مجوزات آنها

در حال حاضر صادرات خاویار تجارتی پرسود است که بسیاری از شرکت های بزرگ تجاری خاویار، به دنبال اخذ مجوزهای قانونی صادرات می باشند. برای صادرات ماهیان خاویاری و خاویار نیز مانند هر تولیدات دیگری، لازم است که مجوزهای ضروری آن کسب شود. اخذ مجوز برای عرضه خاویار صادراتی، نشان‌دهندۀ این است که تولیدکننده، همه ی مراحل تولید و حمل و نقل را به گونه‌ای بهداشتی و قانونی انجام داده و خاویاری پرورشی و باکیفیت بالا تولید می‌کند.

معرفی مجوزهای صادراتی خاویار

با توجه به میزان چشمگیر تولید خاویار توسط شرکت‌های مختلف در ایران، صادرات آن به تمام نقاط دنیا نیز در حجم قابل توجهی انجام می‌شود. اما صادرات هر محصولی از جمله خاویار، در ایران و سایر مناطق جهان، دارای قوانین خاصی بوده که دانستن آن برای شرکت‌های صادرکننده ضروری است. دریافت مجوزهای زیر، از جمله مراحل صادرات خاویار است:

مجوزهای دامپزشکی

مجوزهای لازم از اتاق بازرگانی

گواهی قرنطینه

مجوز حمل و نقل

مجوز سایتس

و…

تاجر خاویار در ایران

واردات خاویار ایران به اروپا

صادرات خاویار به اروپا نیز تابع قوانین خاصی است. مجوزهای صادرات خاویار به کشورهای عضو اتحادیه اروپا شامل؛ گواهی دامپزشکی، گواهی مبدا، مجوز دامپزشکی، مجوز حمل و نقل و مجوز CITES هستند. بر اساس قوانین صادرات این محصولات خاویاری کمتر از میزان تعیین شده یعنی ۵ کیلوگرم مجاز نیست و می بایست بیش از این میزان صادر گردد، چرا که در غیر اینصورت هیچ سوددهی برای دو طرف تولید کننده و صادرکننده نخواهد داشت و ممکن از هزینه های بیشتری را در بر بگیرد.

واردات خاویار به شرق آسیا

فرقی ندارد که خاویارهای ایرانی به کشورهای آسیایی، اروپایی و غیره اگر بخواهند وارد شوند، از سوی برندهای بزرگ باید این کار انچام گردد. زیرا نمایندگی های صادر کننده خاویار ایرانی، باید مجوزهایی را در این زمینه دریافت کنند. یکی از مهم‌ترین مجوز‌های این امر، سایتس است که نشان می‌دهد خاویار، پرورشی بوده و برای تولید آن از ماهیان خاویاری وحشی دریاها استفاده نشده است. این قانون، برای حمایت از گونه‌های در خطر انقراض تصویب شده است.

قیمت هر کیلو خاویار صادراتی

قیمت هر کیلو خاویار صادراتی چند است؟ خاویار های ایرانی از آنجا که به یک گونه ختم نمی شود قیمت میان محصول ها چه به صورت گرمی و چه کیلویی، با دیگر گونه ها متفاوت است. برای دریافت قیمت اول باید نوع خاویار مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس وزنی که میخواهید خریداری نمایید.

تاجر خاویار در ایران

لیست قیمت صادراتی خاویار

جهت دریافت لیست قیمت صادراتی خاویارهای بلوگا از رایبد خاویار، شما می توانید به سایت فروشگاه اصلی این شرکت بزرگ مراجعه کنید. همانطور که می دانید در خرید انواع خاویار کیفیت موضوعی مهم بوده و همواره بهترین محصول براساس مرغوبیت خریداری می شود. به این ترتیب وقتی به مجموعه های بزرگ عرضه کننده مراجعه شده افرادی که این تولیدات را مورد بررسی قرار داده نوع آن را نیز مد نظر قرار می دهند. چرا که خاویار در ایران از گونه های مختلف تولید شده و افرادی که آنها را تهیه می کنند باید با ذائقه خود آنها را تهیه و مورد استفاده قرار دهند.

ارائه لیست قیمت صادراتی خاویار برحسب یورو و دلار

این مجموعه لیست قیمت صادراتی که در اختیار شما گذاشته است، نرخ قیمت هایشان بر حسب یورو می باشد که برای دریافت می توانید به سایت اصلی فروشگاه اینترنتی رایبد خاویار مراجعه نمایید به طور کلی، در سال‌های اخیر، تولید خاویار در ایران تا حد زیادی افزایش داشته و توانسته جایگاه خوبی در جهان پیدا کند. شرکت‌های زیادی در این زمینه فعال هستند که با صادرات خاویار مرغوب، ارز بالایی وارد کشور می‌کنند.

تاجر خاویار در ایران

شرایط تحویل خاویار پشت گمرک مقصد (CPT اینکوترمز)

CPTاینکوترمز: این اصطلاح می­تواند بدون توجه به روش حمل و همچنین هنگامی که بیش از یک روش حمل استفاده شده است،به کار رود. «کرایه حمل تا مقصد پرداخت شده» یعنی اینکه فروشنده کالا را در محل تعیین شده ( اگر چنین محلی بین طرفین توافق شده باشد ) به حمل کننده یا شخص دیگری که توسط فروشنده انتخاب شده تحویل می دهد. فروشنده باید قرارداد حمل را منعقد و هزینه حمل لازم برای رسیدن کالا به محل تعیین شده در مقصد را بپردازد. مجموعه های صادراتی محصولات خاویار را تا پشت گمرگ مقصد می توانند برای مشتری و خریداری عرضه کنند.

تاجر خاویار در ایران

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .