🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت هر کیلو خاویار

قیمت هر کیلو خاویار

قیمت هر کیلو خاویار چند است؟ قیمت خاویار ها و تخم ماهیان خاویاریبه صورت گرمی چند می باشد؟ و شروع قیمت ها از چند گرم است؟ ۵۰ گرم خاویار برای صادرات چقدر می شود؟ ماهیان خاویاری قیمت متفاوتی را دارند و برای پاسخ می توانید به برند رایبد خاویار مراجعه کنید.

قیمت هر کیلو خاویار در سال۹۹

قیمت هر کیلو خاویار در سال ۹۹ میان هر کدام از نمایندگی های فروش ماهیان خاویاری فرق می کند و برای تهیه می توانید به سایت های معتبر خاویاری و برندهای بزرگ ایرانی مراجعه نمایید. مشتریانی که مایل هستند قبل از خرید محصول از قیمت محصول خود مطلع شوند می توانند به رایبد خاویار رجوع نمایند.

انواع رنگ تخم ماهیان خاویاری

سیاه

طلایی

و سرخ

قیمت هر کیلو خاویار در فروشگاه های تهران

قیمت هر کیلو خاویار در فروشگاه های تهران چقدر است؟ خاویارها به صورت کیلویی در هر گونه هایی که می باشند قیمت ها و نرخ هایشان با یکدیگر متفاوت است. فروشگاه های موجود در تهران مانند رایبد خاویار، تمامی گونه ها را در قیمت های بسیار عالی و کیفیت های تازه پس از تولیدی ماهیان خاویاری دارد که تهیه شما را نیز آسان نموده است. برای خرید به سایت فروش مراجعه نمایید.

قیمت یک کیلو خاویار برای خریدارن عمده

قیمت یک کیلو خاویار برای خریداران عمده، که قصد تهیه دارند و میخواهند قیمت را مطلع شوند می توانند به نمایندگی معتبر و بسیار بزرگ خاویار ایران راجعه نمایند. ماهیان خاویاری بسیار مهم دریای خزر که ارزش زیادی در خود جای نموده اند، از خانواده تاس ماهیان می باشند و همینطور با توجه کردن به قدمی که این محصولات دارند، در بین هم همشتری ها و نمایندگی ها به اسم فسیل زنده می شناسند آنها را.

انواع گونه های ماهیان خاویار

تاس ماهی

قره برون

چالباش

و….

لیست قیمت هر کیلو خاویار درجه یک

لیست قیمت هر کیلو خاویار درجه یک در هر نمایندگی فرق می کند و باید اتدا ازبین نمایندگی های ایرانی مهم ترین و معتبر ترین نمایندگی را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که خاویارهای درجه یک، تمام ویژگی های مطلوب یعنی یک شکل و یک اندازه بودن، درشت، سخت و خوش رنگ بودن، دارای طعم مطلبوع، خوش مزه بودن و شکسته نشده را دارا می باشند.

فروش عمده هر کیلو خاویار درجه یک

فروش عمده هر کیلو خاویار درجه یک در کشور میان نمایندگی های بزرگ و معتبر ما شکل می گیرد. خاویارهای موجود در هر نمایندگی های ایرانی انواع مختلفی دارند که در پایین از مهم ترین انواع این خاویار ها برای شما نام خواهیم برد. خاویارهای فشرده، از تخم هایی که پوست آن شکسته شده، طعم تخم ماهی و رنگ شیری دارد، تشکیل می شود. آن را در محلول نمک تا دمای ۳۸ درجه سانتی گراد گرم می کنند و هم می زنند تا رنگ طبیعی خود را پیدا کند.

انواع خاویار بلوگا

درجه یک

درجه دو

فشرده

و….

فروش عمده و خرده هر کیلو خاویار

فروش عمده و خرده هر کیلو خاویار بین هر نمایندگی با قیمت های مخصوص به خود صورت گرفته می شود برای مشتری هاو  خریداران. خاویار به طور معمول در قوطی های فلزی و گاهی شیشه ای یا چینی بسته بندی می کنند و آن را در پوشش های محکم و زیبا قرار می دهند و قابل نگهداری در یخچال است. برای خرید  و تهیه در کیفیت اصل و قیمت مناسب به سایت فروشگاه رایبد خاویار مراجعه نمایید.

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید