🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت محصول پسته و زرشک برای صادرات

مهمترین زمینه های صادرات خشکبار ایران که تولیدات انحصاری را در بر میگیرد پسته و زرشک می باشند. قیمت این محصول ها و هزینه های صادرات را در ادامه با هم بررسی می کنیم.
دو محصول پسته و زرشک در ایران هر دو به صورت انحصاری تولید می شوند در واقع این عبارت به این معناست که از نظر ترکیب کیفیت و میزان تولید هیچ کشوری در دنیا قادر به رقابت با ایران در صادرات محصولات این دو حیطه نمی باشد.

اطلاعاتی در رابطه با صادرات پسته:
قیمت این محصول در ایران بسیار رقابتی ارائه می شود و علت آن تعدد تولیدکننده ها و صادرکننده ها است اما با یک روش راحت و با کنار هم قرار دادن کیفیت های مختلف به راحتی می توان مناسب ترین قیمت را به فراخور کیفیت انتخاب کرد. زمانی که بتوان این محصول را در کشور هدف صادرات ترخیص کرد و به بازار عرضه داشت سودآوری و ارز آوری بسیار بالایی دارد اما نکته اینجاست که با این وجود قیمت های هر کشور تقریبا برای پسته ایران مشخص است و ماکزیمم معینی را ایجاب می کند.

اطلاعاتی در رابطه باصادرات زرشک:
این محصول قیمت داخلی بسیار خوبی دارد و تقریبا با خرید از هر تولیدکننده عمده می توان مطمئن بود سودآوری مناسبی برای صادرات آن وجود دارد و علت این امر بیشتر مربوط به انحصار صادرات آن می باشد و اینکه در کشور های هدف معمولا قیمت کاملا با کشش روز بازار متناسب است و حتی در برخی کشور ها مانند آمریکا بعد از صادرات زرشک آن را با چندین برابر قیمت ایران بسته بندی کرده و به فروش می رسانند.
منبع: صادرات و واردات ایران

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید