🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

انواع خاویار و قیمت آن در بازار

قیمت خرید عمده خاویار بری

قیمت خرید عمده خاویار بری و دیگر خاویار ها به صورت عمده متفاوت تر است. به طور کلی در خرید عمده قیمت هر کیلو کمتر از قیمت خرده و کم حجم می شود و حتی بیشتر فروشندگان تخفیف در فروش نیز می گذارند. خاویار بری یکی نوع ماهی خاویار در کنار انواع مختلف این ماهی ارزشمند است. ماهی خاویار بری قیمت به صورت عمده دارد و در ایران به صورت عمده خرید و فروش می شود.

خاویار بری را از کجا می توان تهیه کرد؟

نمایندگی های رایبد خاویار در ایران با قدمت زیادی در حال عرضه و فروش تمامی نوع خاویار ها بوده اند. این برند از بی واسطه ترین و عالی ترین شرکت های تولیدی خاویار در بین جهانیان می باشد. برای خرید هر نوع خاویار از جمله خاویار بری که مشتریان همیشگی خود را نیز دارد می توانید به این نمایندگی حضوری یا اینترنتی مراجعه کنید.

قیمت خرید عمده خاویار بری

شرکت رایبد خاویار فروشنده عمده خاویار بری در ایران

مجموعه رایبد شامل مراکز حضوری و اینترنتی ست که بزرگ ترین و اصلی ترین نمایندگی از کشور می باشد و بهترین خاویار ها را عرضه می کند. از بهترین خاویار های موجود در مجموعه رایبد، خاویار بری است. به طور کلی برای خرید مرغوب ترین خاویار ها حتی به صورت عمده با قیمت مناسب، این مجموعه به شما پیشنهاد می شود. ماهی خاویار انواع مختلف دارد و انواع مختلف آن را به این نام ها میشناسند:

  • ازون برون
  • فیل ماهی
  • قره برون
  • ماهی شیپ
  • و ماهی بری

تماس با واحد بازرگانی رایبد خاویار چگونه است؟

در بعضی موارد لازم می شود برای کسب اطلاعات در هنگام خرید و سفارش با مشاورین واحد بازرگانی سایت ارتباط برقرار کنید که این ارتباطات تلفنی انجام می شود. در حین بروز مشکل یا داشتن سوال و برای برقراری تماس، در قسمت پایینی سایت شماره تماس درج شده که می توانید از آن استفاده کنید.  همانطور که گفته شد خاویار در بازار به قیمت های مختلفی یافت می شود شما می توانید پس از جستجو بهترین نوع ماهی بری را با قیمت دلخواه خود خریداری کنید.

قیمت عمده خاویار بری درجه یک

قیمت عمده خاویار بری برای صادرات متفاوت می باشد و بستگی به حجم و نحوه ارسال محصول دارد. به طور کلی دلیل قیمت بالای محصولات صادراتی، کیفیت عالی و دانه درشت بودن خاویار ایرانی است. ماهی خاویار بری که نام دیگر آن سوروگا است و آن را با این دو نام می شناسند از ماهی های استروژن سیبری (Siberian sturgeon) تولید و پرروش داده می شود. خاویار بری به رنگ های سیاه و طوسی تیره موجود می باشد و تفاوت تخم آن ها با ماهی دیگر مانند آسترا و بلوگا این است که دانه های ریز تری نسبت با آن ها دارد. ماهی بری و سوروگا وزنی بین ۳۰ تا ۵۰ کیلو گرم دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر از جدیدترین قیمت های خاویار های صادراتی می توانید با مشاورین سایت ارتباط برقرار کنید

قیمت خرید هر ۵۰ گرم خاویار بری

ایران جز کشور هایی ست که منبع خاویار است و به همین دلیل قیمت خاویار در کشورمان مناسب می باشد ولی با توجه به شرایط فروش قیمت ها افزایش می یابند. برای خرید خاویار های متفاوت با مقدار وزنی متفاوت مثلا وزن ۵۰گرمی می توانید از طریق مجموعه اینترنتی رایبد سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت خرید عمده خاویار بری

خرید خاویار بری با یک قیمت استثنایی

شرکت های معتبر ایرانی که تولید کننده، فروشنده و صادرکننده ی انواع خاویار شناخته و با ارائه محصولات با کیفیت و درجه یک در بین متقاضیان محبوب واقع شده اند. خاویار بری در تمامی نمایندگی ها یافت می شود و استثنایی ترین قیمت نیز را دارند.

نحوه ارسال خاویار با حفظ زنجیره سرمایی

نوع بسته بندی خاویار یکی از مهم ترین موارد تاثیرگذار در حین ارسال سفارشات بر کیفیت و ماندگاری آن می باشد. در هنگام خرید از مراکز های حضوری شما خاویار ها را بیشتر در بسته بنذی فلزی یا پلاستیکی می بینید. این دو نوع بسته بندی ها با کمک زنجیره سرمایی یعنی استفاده از پک یخ، توانایی حفظ کیفیت عالی خاویار را دارد.

شرکت رایبد خاویار در تالش گیلان و تهران

شرکت رایبد مجموعه بزرگ فروش خاویار که شعبه و نمایندگی های بسیار در سراسر ایران از جمله تالش استان گیلان نیز دارند. این نمایندگی ها برای رفع درخواست ایرانیان و صادرات در حال فعالیت هستند. شما از این مجموعه با تضمین کیفیت می توانید به راحتی و خیالی آسوده، خرید مورد نظر خود را سفارش دهید. از انواع محصولات موجود در این نمایندگی عبارتند از:

  • خاویار بلوگا
  • بری
  • خاویار آسترا
  • سوروگا
  • خاویار الماس
  • و…

قیمت خرید عمده خاویار بری

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید