🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید مستقیم خاویار بلوگا از نمایندگی

قیمت خاویار صادراتی ایران

قیمت خاویار صادراتی ایران به صورت عمده و جزیی چقدر می باشد؟ اول از همه در زمینه نرخ محصولات خاویاری باید بدانید، خاویارها به سبک گونه ختم نمی شوند که بخواهید قیمتش را بدانید. ایتدا نوع خاویار مورد نظر را انتخاب کرده و سپس نرخ آن را می توانید بدست آورید. قیمت خاویار صادراتی ایران برای ارسال به کشور های اروپایی و کشور ها عربی منطقه با احتساب هزینه ارسال و کسب مجوز های صادراتی، در حدود چندین میلیون تومان می باشد.

صادرات خاویار ایران و مراحل صادرات آن

خاویار به صورت کلی یکی ازمحبوب ترین و با ارزش ترین گونه های دریایی محصوب می شوند که ۳ دسته هستند. از بهترین این گونه ها، خایار سیاه هستند که تنها در ایران وجود دارند و بیش از چندین سال است ک کشورهای خارجی این محصول ها را وارد می کنند و ایران جزو بزرگترین صادر کننده این نوع از خاویارها می باشد. صادر کردن هر نوع خاویار کار آسانی نمی باشد و نیز دارد که طی انجام چندین مراحل، پس از تایید شدن، محصول ها صادر شوند.

خاویارهای صادراتی ایران کدامند؟

همانطور که گفتیم خاویارها به ۳ دسته تقسیم شده اند. خاویارهای سرخ، سیاه، طلایی. از بین این گونه ها تنها خاویار های سیاه هستند که از کیفیت بسیار بالا و ارزش غذایی زیادی برخوردار می باشند. تمام خاویارهای سیاه که دارای انواغ مختلفی هستند، هر کدام می توانند به تمام کشور های خارجی عرضه شوند. اما بهترین گونه ای که در جهان طرفدار بسیاری دارد و در صادرات رقم اول را به خود اختصاص داده است، خاویار فیل ماهی یا همان بلوگا خاویار می باشد. انواع خاویار بلوگا نیز به جهت سایز عبارتند از:

بلوگا رویال

الماس بلوگا

بلوگا امپریال

امپریال تاپ

و…

قیمت خاویار صادراتی

لیست قیمت خاویار صادراتی ایران

از آنجا که لیست قیمت خاویاری ابتدا به دو دسته تقسیم می شوند: ( اورجینال، و ریپک شده) یعنی همان لیست قیمت گرمی و عمده خاویار، شما باید سپس انتخاب کنید که چه نوع محصولی را می خواهید در چه تعداد و یا چه وزنی تهیه کنید. این روش اعث می شود تا به راحتی انتخاب خود را ثبت کنید و از نرخ محصول مطلع شوید. هر کدام از خاویارهای سیاه ایرانی نیز در نمایندگی در انواع مختلفی که هستند قیمت هایشان با دیگر محصول ها متفاوت است.

قیمت خاویار صادراتی برحسب یورو

جهت دریافت لیست قیمت صادراتی که بر حسب یورو می باشد، شما می توانید به سایت فروشگاه رایبد خاویار مراجعه نمایید. رایبد خاویار لیست قیمت کلی را برای شما درست کرده است که می توانید در هر وزن، قیمت محصولات را مشاهده کنید. همچنین در زیر عکس لیست قیمت، توضیحاتی را در زمینه خرید و نحوه تهیه و …

انواع خاویارهایی که برای صادرات در ایران مصرف می شوند عبارتند از:

بلوگا

سوروگا

آسترا

بری

و…

قیمت خاویار صادراتی

قیمت خاویار + مجوز صادراتی + هزینه باربری هوایی

قیمت خاویار تنها به یک مورد و یک نرخ نهایی ختم نمی شود. نرخ خاویارها از آنجا که دارای گونه های مختلفی می باشد با دیگر محصولات ها فرق می کند. همچنین در لیست قیمت خاویارها ها وزن های مختلفی وجود دارد با قیمت های مشخص شده مربوط به همان نوع خاویار. مجوز صادراتی را نیز هر نمایندگی و برند ندارد. نمایندگی های خاویاری هستند که مجوز صادراتی را ندارند. در رایبد خاویار می توانید مجوزهای صادراتی را در سایت ها مشاهده کنید و اگر نبودند، می توانید از مشاور و مدیریت بازرگانی مجموعه علاوه بر لیست قیمت، مجوز صادراتی، هزینه های بابری و …. را دریافت کنید.

اصلی ترین مجوز برای صادرات خاویار چیست؟

اصلی ترین و مهم ترین نوع مجوز برای تمام گونه های خاویاری، که فرقی ندارد کدام نوع را تهیه می کنید، ( مجوز سایتس ) است. این مدرک به این معنی است که تولید کننده خاویاری و صادر کننده توسط شیلات تایید شده است. سایتس به دو بخش تقسیم می شود که عبارتند از:

CITES Export
CITES Import

گرفتن مجوزات واردات خاویار از سمت مشتری

علاوه بر اینکه از جهت صادر کنند باید مجوز صدور گردد، از طرف وارد کننده نیز مجوز هایی باید گرفته شد. اکسپورت باید گرفته شود چرا که:(توسط تولید کننده و صادر کننده خاویار اخذ می شود و تولید کننده برای صادرات، نوع خاویاری را که می خواهد به فروش برساند را معرفی کند). ایمپورت نیز گرفته می شود و به این معنا است که: (هم توسط وارد کننده و خریدار دریافت می شود، با این تاییدیه خرید و دولت مقصد از پرورشی و مجاز بودن خاویار اطمینان پیدا می کنند).

مدارک لازم برای صادرات خاویار از ایران

سایتس

دامپزشکی

حمل و نقل

قرنطینه

کارت بازرگانی

گواهی بهداشت

و….

قیمت خاویار صادراتی

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید