🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات سبزیجات تازه به آذربایجان

صادرات هر نوع سبزیجات تازه و ارگانیک به کشور آذربایجان به وسیله خودرو های مخصوص حمل میوه و سبزیجات از طریق مرز آستارا در شمال کشور انجام می پذیرد.
حفظ و نگه داری سبزیجات برای تازه ماندن در مدت زمان طولانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است تا زمانی که به دست مشتری برسد تازه بوده و کیفیت خود را حفظ نماید.
سبزی ا جمله محصولات کشاورزی هست که باید در کوتاه‌ترین زمان پس از برداشت به دست مصرف کننده خود برسد در غیر این صورت باعث خسارت می شود، همین امر باعث شده در حمل و نقل این محصول بشدت دقت گردد تا هنگامی که آن را ب کشورهای دیگر مانند آذربایجان صادر می‌نماییم مشکلی برای بار پیش نیاید.
حساس شدن با این نکته باعث شده با جلب نظر مشتری، صادرات خوبی داشته باشیم. نکته به امر بازاریابی و گسترش روابط با کشورهای همچون آذربایجان باعث پیشرفت در صنایع تولیدی دو کشور خواهد شد و قضیه برد – برد برای دو طرف فراهم کرده که در نهایت باعث پیشرفت و اقتدار دو طرف خواهد شد.
ارسال سبزیجات تازه و ارگانیک به عنوان یکی از راه های مراوده با آذربایجان بوده و که از طریق مرز آستارا صادر می‌گردد. با تازه نگه داشتن و ارگانیک بودن سبزی تضمینی برای صادر کننده به وجود می آید که به طور ثابت مشتری برای خود پیدا نموده و مصرف کننده نیز با رضایت کامل از این کالا استقبال می‌نمایید. که درنتیجه به سمت صادراتی پایدار و روبه گسترش سوق داده خواهد شد.
این کیفیت ممکن نیست مگر با بسته بندی مناسب سبزیجات و ارسال آن با ماشین های مخصوص حمل میوه و تره بار تا مرغوبیت سبزی را در بهترین شکل حفظ نماید.
منبع: صادرات و واردات ایران

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید