🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات خاویار پرورشی آستارا

صادرات خاویار پرورشی آستارا

صادرات خاویار پرورشی آستارا به روش های حضوری و اینترنتی به صورت ویژه در سراسر ایران و جهان صورت می گیرد. شهر آستارا و دیگر شهرهای استان گیلان با داشتن استخر های پرورش ماهی خاویار و داشتن گمرک مرزی با اروپا یکی از شهرهای ایده آل برا صادرات خاویار پرورشی به کشور های اروپایی حتی روسیه محسوب می شود.

 صادرات خاویار پرورشی آستارا

خاویارها تخم های هستند که از ماهی های خاویاری استحصال می شوند. ماهی های دریای خزر ایران یکی از معروف ترین ماهی ها هستند که دارای بهترین خاویارها در سراسر دنیا می باشند. خاویارهای ایرانی از طریق مزرهای آستارا به بیشتر کشورهای همسایه صادر می شوند. این خاویارها از طریق فروش های اینترنتی خاویار ویژه رایبد خاویار به تمام ایران و جهان صادر می شود.

صادرات خاویار پرورشی آستارا

صادرات خاویار پرورشی

امروزه به دلایل زیادی ماهی های دریایی در حال کم شدن هستند و این امر باعث شده تا خاویار دریایی نیز کمتر شود و این یکی از عواملی است که باعث شده تا خاویارهای پرورشی وارد بازار شود. خاویارهای پرورشی نیز انواع مختلف دارد. خاویار های پرورشی بیشتر توسط مرکز های مختلف به صورت خصوصی در مزارع کل کشور تولید می شود . مرکز دولتی شیلات کشور بیشتر خاویار های دریایی را به مردم این مرز و بوم عرضه می کند که دارای قیمت های گران تری نسبت به خاویار های پرورشی است .

انواع خاویارهای پرورشی:

  • بلوگا
  • سوروگا
  • آسترا
  • بری
  • فشرده
  • کلاسیک

صادرات خاویار از ایران به صورت مسافری

صادر کردن خاویار به کشور های مختلف شرق آسیا بیشتر به شیوه مسافری انجام می شود ‌. این شیوه خرید نیز از مقرراتی برخوردار است که باید رعایت شود ، در غیر این صورت نه برای تولید کننده صرف می کند و نه برای برند صرف می کند . صادر کردن خاویار های با کیفیت ایرانی با استفاده از نمایندگی های مختلف خاویاری انجام می شود . این محصولات از طریق برند های مختلف و برند معتبر رایبد خاویار این خاویار های با کیفیتی به شما عزیزان ارائه می کند .

صادرات خاویار پرورشی آستارا

میزان مجاز خاویار همراه مسافر چقدر است؟

اعلام مقدار مجاز خاویار به همراه مسافران ، از سوی گمرک های کشور از اهمیت زیادی برخوردار است . این مقدار اعلام شده است تا از چهار چوب و قوانین خاصی به جهت جلوگیری از قاچاق و خارج شدن بی رویه باشد. مسافران در حدود ۱۵۰ تا۲۰۰ گرم خاویار را می توانند به صورت بار مسافری با خود حمل نمایند. میزان اعلام شده صادرات خاویار با وجود تمام مجوزات اعم از سایتس و دامپزشکی از سوی گمرک ها ۵ کیلو به بالا است.

قوانین و مقررات صادرات خاویار

برای اینکه یک جنس از ایران به کشورهای مقابل صادر گردد نیاز به رعایت قوانین و مقرراتی می باشد خاویار نیز از این از همین دسته از محصولات است. صادر کردن خاویار های با کیفیت ایرانی از مجوز های زیادی برخوردار است که برند معتبر رایبد خاویار به خوبی این کار را انجام می دهد . برند معتبر رایبد خاویار خاویار های با کیفیت ایرانی را با قیمت مناسب به کشور های مختلف جهان صادر می کند.

انواع مجوزات بای صادرات خاویار

دامپرشکی

سایتس

حمل و نقل

قرنطینه

گواهی های حمل و نقل

کارت بازرگانی

مجوزهای CPT و CFR

صادرات خاویار پرورشی آستارا

قیمت صادرات خاویار در ایران

خاویار های با کیفیتی به کشور های مختلف جهان صادر می شود که از انواع مختلف برخوردار است و قیمت های مناسبی نیز دارند . این محصولات با ارزش را برند معتبر رایبد خاویار ارائه می کنند . برند معتبر رایبد خاویار خاویار های با کیفیتی را همراه قیمت مناسب صادر می کند. خاویار های زیادی در کشور پهناور ایرانی صادر می شود . این محصول با ارزش با استفاده از قوطی ها و کنسرو های مختلف و استاندارد ایرانی در حجم های زیاد و کم به شما عزیزان در سراسر کشور های مختلف جهان صادر می شود ، این محصول با ارزش از برند معتبر رایبد خاویار به نحو احسن صادر می شود.

قیمت خاویار در فرودگاه

شما عزیزان می توانید خاویار های با کیفیت ایرانی را با استفاده از برند های مختلف در کشور پهناور ایرانی بهره مند شوید . نمایندگی های مختلف خاویاری خاویار های با کیفیت ایرانی را همراه با قیمت مناسب به شما عزیزان ارائه می کند. قیمت خاویار در فرودگاه ممکن است به سسبب اسمی که دارد و نزدیک مسافران است گران باشد. افراد می توانند خاویار مد نظر خود را به صورت اینترنتی و با قیمت مناسب از برند های معتبر سفارش بدهند چرا؟ چون با این کار خاویار را رایگان در فرودگاه تحویل می گیرند.

صادرات خاویار پرورشی آستارا
فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید