🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات توت فرنگی تازه برای روسیه

صادرات و فروش توت فرنگی تازه و درجه یک ایرانی به بازارهای روسیه و اروپا در تمام طول سال از شمال ایران از طریق بنادری همچون بندر انزلی و بندر آستارا بارگیری می شود.
توت فرنگی میوه بسیار جذاب برای اکثر افراد می باشد.
این میوه به طور طبیعی در فصل بهار میوه دهی دارد ولی با ایجاد گلخانه دیگر به فصل و زمان خاصی محدود نمی‌گردد تا هر زمان ک مشتری اراده نمود توت فرنگی تازه و ارگانیک را برایش فراهم آورد.
توت فرنگی در ایران جدا از مصرف داخلی به روسیه و بعضی کشورهای اروپایی صادر می‌گردد. هرساله مقدار قابل توجهی ارز از طریق صادرات توت فرنگی وارد کشور شده تا باعث رونق بخشیدن در بخش کشاورزی نیز گردد.
کشاورزان زحمت کش پس از برداشت محصول آن را به بازرگانان فروخته و آنان نیز پس از مبادرت به تأمین نیاز داخل آن را صادر می نمایند.
برای خرید توت فرنگی باید نکاتی را رعایت کرد که از جمله به بو که معیار قابل اطمینان تری برای تعیین کیفیت هر میوه است، اشاره نمود.
برای یک توت فرنگی لازم است که بوی معطر و طعم ترش و شیرین خوبی برای شما داشته باشد. برای هر این دو موضوع، توت فرنگی باید به اندازه کافی رسیده باشد. اگر زود برداشت شود، شاید بوی خوبی به اندازه کافی به مشام برسد، ولی میوه هنوز سخت و ترش خواهد بود.
اگر آن را مدتها پیش برداشت شود حتی بوی عطر تازگی خود را نیز از دست می دهد؛ بنابراین توت فرنگی بزرگ رسیده و تازه بوی عطر مطبوعی دارد. حتی وقتی برای خرید به فروشگاهی می‌رویم با احساس بوی عطر توت فرنگی یک بسته نیز از آن خریداری می‌کنیم.
علامت دیگر توت فرنگی رسیده تشخیص از طریق رنگ قرمز آن خواهد بود. اگر توت فرنگی را زود برداشت کنیم سفید و یا حتی کمی در بالا مایل به سبز خواهد بود؛ و طعم خوبی نخواهد داشت؛ که این یک علامت منفی است، چرا که توت فرنگی قرمز معمولاً خوش طعم و خوب است.
منبع: صادرات و واردات ایران

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید