🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات برنج ایرانی به ارمنستان و ترکیه

برنج ایرانی از ارقام صادرات شده به کلیه کشورها هم چون ارمنستان و ترکیه توسط تاجران شمالی ایران درسال های اخیر بوده است و این امر نشان دهنده شهرت برنج ایرانی می باشد.
در سال های اخیر کشت برنج در مناطق مختلف کشور به خاطر استفاده از علوم مهارتهای نوین کشاورزی و مکانیز شدن پیشرفت قابل ملاحضه ایی کرده است تا جایی که صادرات محصولی همچون برنج را به کشورهای منطقه مانند ترکیه و ارمنستان صورت می پذیرد.
نکته دیگر در مورد افزایش کشت این است که مزارع برنج یا همان شالیزارها از خان ها و اربابان گرفته شد و به کشاورزان زحمت کش تحویل گردید و شالیکاران نیز با همتی مضاعف و استفاده از مهارت و دانش محققان تولید کیفی و کمی برنج را افزایش دادند.
برنج هاشمی نیز جزء همین تحول محسوب شده و پس از دریافت اطلاعات در مورد کیفیت و پر محصول بودنش در بین شالی کاران و مصرف کنندگان جایگاه خود را پیدا کرده به طوری که امروزه به عنوان محصول بارزی که قابلیت صادرات و کسب رضایت مصرف کننده خارج از کشور را نیز پیدا کرده است.
بازرگانان که از این موضوع اطلاع دارند و نیز به دنبال برنج ایرانی با کیفیتی عالی برای صادرات هستند برنج هاشمی را انتخاب نموده و این حاصل دست رنج شالیکاران را به کشورهای همسایه من جمله ارمنستان و ترکیه ارسال خواهند نمود.
البته بازاریان این دو کشور ترکیه و ارمنستان نیز تمایل خود را به برنج های ایرانی نشان داده اند و آنان نیز منتظر محصولی درجه یک از مزارع کشورمان هستند پس لازم است این در خواست با کامل دقت پیگیری شود و آنچه در خور نام برنج ایرانی است تحقق یابد به صادراتی پایدار صورت گیرد.
منبع: صادرات و واردات ایران

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید