🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات انواع برنج ایرانی به عراق و ترکیه

بی گمان یکی از باکیفیت ترین و دلپذیرترین برنج های جهان برنج ایرانی می باشد. از روی وجود زمین های حاصلخیز و کوشش کشاورزان ایرانی این محصول هرساله چه در داخل ایران و چه در خارج از ایران هواخواهانی پیدا کرده است. به همین منظور انواع این فرآورده به کشورهای عراق و ترکیه صادر می گردد.
برنج از با ارزش‌ترین غلات و کالاهای خوراکی جهان است. نیمی از مردم جهان، به برنج همچون یک خوراک اصلی وابسته هستند. امروزه ده‌ها هزار گونه برنج در دنیا است، ولی همه ی آنها در دو زیرشاخه کلی قرار دارند. دو زیرگونه بنیادی دربرگیرنده برنج جاپونیکا و برنج ایندیکا می‌شوند.

در دنیا فراتر از یکصد و بیست هزار گونه برنج کاشت می شود.
هم پیمانان اروپا و سازمان‌های گمرک کشور های هم پیمان برای ارزیابی و دریافت عوارض وارداتی میان ۵۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰ گونه برنج را دسته‌بندی و جداسازی کرده‌اند. از گونه‌های برنج ایرانی که می‌توان نام برد: گرده، دابو، طارم، چرام ۱، چرام ۲، صدری (دربرگیرنده گونه های دم سیاه، دم زرد و دم سرخ)، بینام، علی کاظمی، چمپا و غیره.
از گونه های نژاد پیرایی شده و پرمحصول می توان از سپیدرود و خزر نام برد. برخی از گونه های برنج در کرانه شمال ایران، بخصوص استان گیلان، در برگیرنده گونه های ایندیکایی مانند غریب، هاشمی، حسنی و گرده می باشند که به نظر می رسند در پی گزینش سنتی بدست کشاورزان در مناطق جلگه ای و دره ای استان گیلان به چینش شالیزارهای بخش ها پیرامون شهرستان های صومعه سرا، فومن، تالش و طارم آرام آرام زمان برداشت شده‌اند.
یک گونه برنج در سوی سیروان ایلام زمان فراوانی است که کشت می شود به نام برنج عنبربو که بسیار خوشبوی و مزه می باشد ولی چون به اندازه گستره آن سرزمین کشت می شود به فروش انبوه نرسیده است به هر روی این چند سالی است که به کردستان عراق و تهران نیز صادر می شود.
همچنین در سوی غربی اصفهان و زاینده رود برنجی به نام لنجون کشت می شود که هنگام پخت درازا کشیده و نا منظمی پیدا می کنند، رنگ آن اندکی گرایش به زرد بوده و مزه و بوی خوش ویژه‌ای دارد. از روی کم آبی های کنونی کشت برنج در اصفهان افت شدیدی داشته است.
در زیستگاه آن دوگانگی دیدگاه وجود داشته برخی آن را گرم و گروهی سرد و پاره‌ای نه سرد و نه گرم می دانند ولی در دسته دوم درخشک بودن آن دیدگاه یکسان وجود دارد. همگی محصولات با قیمت بسیار مناسب و در بسته بندی شکیل و عالی درخور با تقاضای شما در اختیارتان قرار می گیرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی لیست محصولات و قیمتشان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید، همچنین شما می توانید از طریق ایمیل زیر با ما در ارتباط باشید.
منبع: صادرات و واردات ایران

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید