🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات خاویار درجه ۱

خرید خاویار صادراتی با برند رایبد

خرید خاویار صادراتی با برند رایبد خاویار روند بالایی را به خود اختصاص داده. این شرکت عرضه کننده دارای بهترین انواع خاویار با مناسب ترین قیمت هستند و هرساله آمار بیشتری از صادرات محصولات را برای خود ثبت می کنند.

خاویار ایران ظرفیت بالا برای صادرات دارد

میزان تولید خاویار اصل و پرورشی در دریای خزر و ایران بسیار است و صادرات خاویار  بیشتر از محصولات با کیفیت پرورشی می باشد. آمار بالای صادرات ایران موجب شناخته شدنه ایران به عنوان منبع و برترین تولید کننده خاویار ایرانی به صورت بین المللی در بین مردم دنیا شده است.

خاویار تولید ایران حرف  اول و آخر در بازار

امروز شاهد متقاضیان زیادی برای خرید خاویار اصل و پرورشی ایرانی به صورت آنلاین و حتی از شرکت های حضوری هستیم. و این آمار بالای مشتریان به دلیل کیفیت بالای خاویار های ایرانی می باشد که سرشار از خاصیت و انژری مورد نیاز برای بدن است. به طور کلی ایران بزرگ ترین تولید کننده خاویار در بازار جهانی شناخته شده. نمایندگی های بسیاری در شهر های ایران هستند که در زمینه فروش اینترنتی خاویار فعالیت دارند. در خرید اینترنتی در مراکز ها معمولا سفارشات زود و با بسته بندی خوب و با کیفیت به آماده می شوند تا در اسرع وقت به دست شما برسند. معمولا این بسته بندی ها با ظروف پلاستیکی ست و در کمترین زمان به دست شما می رسد.

 

نحوه مختلف انجام سفارش خاویار در ایران عبارتند از:

  • آنلاین و اینترنتی
  • ثبت سفارش به صورت تلفنی
  • خرید حضوری
  • مراجعه به نمایندگی
  • ورود به فروشگاه رایبد
  • و…

خرید خاویار صادراتی رایبد

بلوگا ایرانی رقم اول خاویار در دنیا

از بهترین و پرطرفدار ترین خاویار ایرانی می توان به خاویار بلوگا اشاره کرد. این خاویار حرف اول با کیفیت ترین خاویار را می زند و سرشار از فواید منحصر به فرد می باشد. این خاویار دارای طیف رنگی مشکی تا خاکستری و طعم و بوی دلنشینی است. هر ماهی بلوگا دارای تخم خاویاری متفاوت می باشد، که پس از استحصال براساس سایزی دارند جداسازی می شوند و نام های مختلفی به آنها داده می شود. انواع نمونه های خوب خاویار بلوگا در ایران عبارت است از:

امپریال تاپ

امپریال

رویال

الماس

شرایط صادرات خاویار

برای صادرات انواع خاویار از نمایندگی ها نیاز به طی کردن مراحلی لازم است که توسط فروشندگان انجام می گیرد و بعد از داشتن مجوزات رسمی از اداره های مربوط، سفارشات بسته بندی و اماده ارسال به مشتریان خارجی می شود. همانطور که می دانید خاویار محصول اصلی ایران می باشد و فروش آن توسط نمایندگی های بسیار در سراسر ایران صورت می گیرد. از بزرگ ترین شهر هایی که دارای نمایندگی های فعال هستند می توانیم به استان تبریز یا گیلان اشاره کنیم که آمار فروش و سفارشات زیادی را نیز به خود اختصاص داده اند.  محصولات موجود در رایبد خاویار از اهمیت بسیار فراوانی برخوردار می باشند.

 

نحوه قرارداد و توافقات صادراتی

قرارداد و توافقات صادراتی اولین قدم برای انجام و بستن میان فروشنده و خریدار می باشد. در این قرارداد ها مواردی چون: وزن سفارش، زمان تحویل، طریقه باربری و قیمت ها قید می شود. این قرارداد ها طبق اصول خاص و بعضی نکات دیگر توافقی هستند.

خرید خاویار صادراتی رایبد

لیست قیمت صادراتی خاویار

لیست قیمت صادراتی خاویار را می توانید از طریق سایت فروشگاه رایبد خاویار برای خود دریافت نمایید. دلیل این اختلافات  نوع خاویار، حجم، نوع پرورش ماهی یا تخم خاویار و طریقه سفارش می باشد. برای آگاهی از آخرین قیمت های انواع خاویار ها  و خرید خاویار صادراتی می توانید از طریق برقراری تماس با مراکز های آنلاین یا گفت و گو با فروشندگان مراکز های حضوری، اقدام کنید.

خرید خاویار صادراتی رایبد

مجوزات صادرات خاویار

خرید خاویار صادراتی چگونه انجام می شود؟ همانطور که می دانید تمامی صادرات توسط شرکت های مختلف بر اساس مجوزات رسمی از اداره های مربوط شیلات باید صادر شود. و اگر مجوزات رسمی ای نباشد، صادرات غیرممکن و یا غیر قانونی است. برای آگاهی بیشتر می توانید از سایت های اینترنتی مربوط به خاویار اطلاعات کسب کنید. خاویار رایبد را می توان در بازار به صورت کلی و جزئی خریداری کنیم. رایبد خاویار  را می توان از بازار ماهی فروشان یا در مراکز فروش خاویار به صورت اینترنتی خریداری کرد.

انواع مجوزات لازم برای صادرات خاویار

سایتس

دامپزشکی

قرنطینه

گواهی مبدا و مقصد

تاییدیه دامپزشکی مقصد

و….

خرید خاویار صادراتی رایبد

رایبد خاویار صادر کننده خاویار با مجوزات رسمی شیلات,دامپزشکی واتاق بازرگانی

یکی از بزرگ ترین نمایندگی های فروش و صادرات انواع خاویار های با کیفیت، مجموعه رایبد می باشد که برای صادرات بهترین گزینه ست. این نمایندگی طی مراحلات لازم پیش می رود و تمامی مجوزات را از اداره های شیلات و بازرگانی دریافت می کنند.

برخی از ویژگی های این برند عبارتند از:

  • تولید در وزن دلخواه برای خریدار
  • زیر شاخه ماهی های خاویاری
  • نرخ قیمتی ارزان
  • و…

تحویل خاویار پشت گمرک مقصد توسط رایبد خاویار

نمایندگی بزرگ رایبد خاویار عرضه کننده مرغوب ترین خاویار ها با بسته بندی عالی و حفظ کیفیت می باشد. این نمایندگی برای صادرات خاویار های سفارشی را با قوطی های مناسب در مکان قرارداد تحویل می دهند و بیشتر مکان تحویل پشت گمرک است. در کشور ایران برندهای معروفی وجود دارند که در بازار جهانی به شهرت رسیده اند که عبارتند از:

  • برند رابید خاویار
  • برند کالچر
  • برند میراث خاویار
  • برند دریا خاویار
  •  برند  قروق تالش
  • و….

خرید خاویار صادراتی رایبد

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید