🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید عمده خاویار پرورشی درجه یک

خرید خاویار به صورت عمده در سالیان اخیر با کیفیت درجه یک در مراکز پرورشی کشورمان انجام می گردد و خرید عمده خاویار از فرودگاه ها انجام می گردد خاویار صال شیلات طرفدران بسیاری دارد و همه ساله از خارج کشور برای خرید این محصول به صف می کشند.
خاویار ماده ای گران قیمت در بازار جهانی است که این گرانی آن به دلیل صیادانی است که به ماهیان نابلغ را بدون اجازه برداشت می کنند و اجازه رشد صحیح آن را نمی دهند و باعص انقراض این گونه ماهی گران قیمت گردیده اند البته علت اصلی آن دلال ها هستند که باعث می شوند واسطه های زیادی برای رسیدن این ماهی از مزارع شیلات به دست مردم ایجاد شود.
این غذا به معنای واقعی غذایی اشرافی است که در مراسمات مجلل خارجی استفاده می گردد که در لیست دوم غذای ملکه ی انگلیس نیز حضور دارد و طرفدراان زیادی در خارج طرفدار این ماده غذایی هستند و برای خوردن مروارید سیاه له له می زنند .

خرید عمده خاویار

آشنایی با خاویار پرورشی درجه یک

اویار در جهان ۲۷ گونه دراد که پنج گونه آن طرفداران بسیاری دارد که در دریای خزر یافت می شود و باعث شده در ۲۰ سال پیش همه فکر کنند طلای سیاه همان خاویار است نه نفت خام که البته به دلیل سید ناشیانه این ماهی در سالیان اخیر در سال تنها ۳ تن از آن به فروش می رسد و بار یرفع این مشکل اقدام به خاویار پرورشی شده است.
خاویار ماده غذای مقوی است که دارای ۷۵ درصد پروتئین و ۲۵ درصد کلسترول و برای بیماران قلبی عروقی پیشنهاد نمی گردد خاویار حاوی پروتئین لسیتین است که از انواع آمینو اسید تشکیل شده است و پروتئین پیچیده ای است و طرفداران بسیاری دارد . خاویار همان ماهی استروژن است.
خاویار همان ماهی اوزون برون است که به فسیل زنده نیز شهرت دارد. عمده ی خاویار دنیا از سه گونه ی بلوگا استرا و سروگا است که این سه گونه در دریایی خزر نیز یافت می گردد لازم به ذکر است دانه هایی که از شکم سایر ماهی ماهی ها همانند سالمون استخراج می گردد ماهی اصل نمی باشد و همان خاویار تغلبی است.

خرید عمده خاویار

قیمت خرید عمده خاویار پرورشی

در سالیان گذشته خاویار دریایی با انقراض شدیدی رو به رو گردیده و قیمت دانه های این گونه ماهی در ایران را به شدت افزایش داده است .

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید