🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید اینترنتی خاویار پرورشی

خرید اینترنتی خاویار پرورشی به صورت عمده

خرید اینترنتی خاویار پرورشی به صورت عمده و خرده از طریق نمایندگی های حضوری و مراکز های آنلاین امکان پذیر می باشد. اخیرا خاویار های پرورشی روند بالای فروش داخلی و صادرات به کشور های اروپایی نیز دارد. در خرید اینترنتی شما محصول و اطلاعات مربوط را می بینید و با توجه به خواست خودتان ثبت سفارش می کنید.

تولید خاویار در ایران

تنها تولید خاویار های دریایی ایران پاسخگو نیاز مردم نبود و شرکت های بزرگ در سراسر ایران تصمیم به الگو برداری، پرورش و تولید انواع ماهیان خاویاری و خاویار های با کیفیت گرفتند. شرکت های تولیدکننده توانستند بهترین خاویار ها را تولید و با قیمت عالی وارد بازار کنند. رایبد خاویار یکی از فروشگاه های آنلاین و حضوری البته رسمی، برای عرضه و فروش انواع خاویار ایرانی می باشد. این مجموعه یکی از قدیمی ترین و بهترین برند خرید و فروش اینترنتی خاویار و محصولات خاویاری است.

چه خاویار هایی در ایران تولید می شود

امروزه در بازار خاویار، برای مشتریان خاویار ها با کیفیت ها و قیمت مناسب و البته گونه های متفاوت وجود دارد. از انواع خاویار ها میتوان به خاویار فیل ماهی یا بلوگا، بری یا سوروگا و… نام برد. شرکت های معتبر ایرانی که تولید کننده و فروشنده ی خاویار در بین کشور های خارجی نیز شناخته شده اند و با ارائه محصولات با کیفیت و درجه یک و همچنین قیمت مناسب در بین متقاضیان محبوب واقع شده اند.

خرید اینترنتی خاویار پرورشی

 

نایاب شدن خاویار دریایی در ایران

یکی از مسائلی که امروزه در بازار خاویار زیاد با آن روبه رو می شویم، ناموجود بودن خاویار های دریایی ست. دلیل این موضوع صید بی رویه غیرمجاز می باشد و به طور کل صادرات انواع خاویار های دریایی ایرانی ممنوع است. البته که خاویار پرورشی ایران سرشار از فواید و کیفیت هاست و فرق چندانی با خاویار های دریایی ندارد. خاویار دارای پروتئین سرشار است که ۷۵ درصد آن را تشکیل می دهد و ۲۵ درصد آن چربی است این ماده چربی باعث البته عصب می گردد و پروتئین آن سرشار و دانه های آن لذیذ است و خوردن آن با نان تست پیشنهاد می شود و حتی عده ای آن را همراه با تخم مرغ و پوره سیب زمینی مصرف می کنند و در زمینه تولید خاویار پرورشی تنها چند استان فعالیت دارند.

فرق خاویار پرورشی با دریایی

بیشترین فرق خاویار های پرورشی و دریایی در رشد و تغذیه آنهاست، یعنی در صورتی که خاویار پرورشی از اول تا به اندازه کافی زیر نظرتولید کنندگان بوده و تغذیه مناسب  همچنین سر وقت داشته اند. ولی ماهیان خاویار های دریایی به طور طبیعی تغذیه می کنند و در زمان های گوناگون صید می شوند.

خرید اینترنتی خاویار پرورشی

شرکت پخش خاویار به صورت  عمده در ایران

شرکت های بزرگی در  ایران در حوضه پخش خاویار ایرانی به صورت عمده و خرده فعالیت دارند. برند و مجموعه رایبد، بزرگ ترین و یکی از اصلی ترین نمایندگی های کشور می باشد که انواع بهترین خاویار ها را به صورت عمده عرضه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر از این شرکت می توانید از طریق راه های ارتباطی اقدام کنید. خرید اینترنتی خاویار با قیمت مقرون به صرفه به صورت عمده از روش های مختلفی انجام می شود. خریداران عمده به پنج روش با کیفیت ترین خاویار های ایران را تهیه کنند:

  • تهیه از نمایندگی برندهای معتبر
  • خرید اینترنتی از فروشگاه های مجاز
  • خرید عمده از شرکت شیلات ایران
  • ارتباط با دفاتر مرکز شرکت های تولیدی
  • خرید از تامین کنندگان اولیه خاویار

 

خرید اینترنتی انواع درجه یک ترین خاویار پرورشی

مجموعه رایبد خاویار نمایندگی معتبر و رسمی در کشور است و مرغوب ترین خاویار های اصل و پرورشی را به مشتریان عرضه می کنند. برای خرید از این مجموعه عالی می توانید به سایت رایبد خاویار یا از طریق نمایندگی های حضوری اقدام کنید. در این شرکت بعد از کسب اطلاعات و پسند کردن نوع و حجم خاویار، ثبت سفارش خود را طی مراحلی انجام دهید.

فروش عمده و اینترنتی هر۱۰۰گرم خاویار پرورشی

تمامی مراکز های فروش دارای خاویار های پرورشی می باشد و امکان خرید را در حجم های متفاوت به شما می دهند. شما در نمایندگی ها می توانید کمترین حجم خاویار برای مثال خاویار بسته بندی ۱۰۰گرمی یا خاویار بیشتری را بسته بندی های بزرگ تر یا حتی به صورت عمده خریداری کنید.

انواع خاویارهای ایرانی را بشناسیم

  • خاویار آسترا
  • خاویار سوروگا
  • خاویار بری
  • خاویار بلوگا

خرید اینترنتی خاویار پرورشی

شیوه ارسال سریع خاویار

در ایران تعداد زیادی نمایندگی های حضوری و اینترنتی فعالیت دارند که قابلیت عرضه بهترین خاویار ها را با مناسب ترین قیمت به شما می دهند. علاوه بر این مزایا مراکز های فروش می توانند در اسرع وقت یا فوری سفارش شما را تحویل دهند. خرید اینترنتی خاویار پرورشی و بسیار با ارزش ایرانی در شهر بزرگ تهران و تمامی استان های دیگر صورت می گیرد. شما از هر جای ایران یا تهران می توانید با وارد شدن به سایت های اینترنتی فروش خاویار اقدام به خرید و سفارش انواع خاویار ها با وزن دلخواه کنید.

خرید اینترنتی خاویار پرورشی

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید