🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت هر کیلو خاویار

صادرات و تجارت با کشور روسیه

صادرات و تجارت با کشور روسیه در دو سال گذشته و پس از به وجود آمدن برخی مسائل سیاسی اقتصادی افزایش چشمگیری داشته و حتی دولت روسیه اعلام کرده است ۲۰% سبزیجات وارداتی خود را از ایران تهیه نمایند. [box type=”info” align=”alignright” class=”” width=”5″]کشور روسیه بازاری قوی برای صادرات انواع میوه، برنج، کشمش، سبزیجات، و خاویار ایرانی می باشد. [/box]لذا برای استفاده از فرصت ایجاد شده رای تجار ایرانی، این مرحله از مسیر توسعه اقتصاد را باید غنیمت شمرد و با افزایش کیفت محصولات و استفاده از بسته بندی های شکیل و بازار پسند از بازار ایجاد شده نهایت استفاده را برد.

قیمت انواع خاویار صادراتی در ایران

قیمت انواع خاویار صادراتی در ایران و در بازار خرید مرغوب ترین خاویار ایران با قیمت مناسب  زیادی موجود می باشد که تنها با کسب کمی اطلاعات درباره آنها می توانید بهترین نمایندگی ها ا جست و جو نمایید. بزرگترین تولید کننده خاویار در جهان مربوط به کشور ما ایران میباشد، کشور ایران بیشتر رکورد تولید خاویار را در خود جای داده و دلیل این می توان اینگونه باشد که این کشور بیش از ۹۰ درصد خاویاری جهان را تامین می کند که ۶ گونه ماهیان خاویاری مهم صادراتی در دریای جز ایران می زیستند.

قیمت انواع خاویار صادراتی در ایران

صادرات انواع خاویار از ایران

صادرات انواع خاویار از ایران به کشورهای بزرگ و کوچک جهان زیرا ایران اولین و بزرگترین تولید کننده ماهیان خاویاری صادراتی میباشد و کشورهای زیادی خواهان محصولات خاویاری ایران و از طرفدارانشان هستند. خاویارهای ایرانی شامل ماهیان خاویاری فیل ماهی، قره برون یا ماهی ‌خاویاری ایران، ماهی ‌خاویاری طلایی یا چالباش، ماهی شیپ و ماهی ازون برون که نسبت به بقیه سبک وزن‌تر است. رشد صادرات خاویار نسبت به سال ۲۰۱۶ برابر با ۵ درصد افزایش  داشته است. تولید کنندگان این محصول با بکارگیری اصول بازاریابی و بسته بندی توانسته اند به بازار های بین المللی محصولات خود را صادر کنند.

کشور های صادراتی

  • اروپایی
  • آسیایی
  • عربی

صادرات انواع خاویار از ایران

تشخیص خاویار اصل از تقلبی برای صادرات

تشخیص خاویار اصل از تقلبی بسیار راحت می باشد. [box type=”success” align=”alignright” class=”” width=”5″]از لحاظ دانه‌بندی، برخلاف خاویار طبیعی که شکل بیضی یا گرد دارند، خاویارهای مصنوعی اشکال چند وجهی داشته و به صورت توده ژله‌ای است و ارزش غذایی پایین و کیفیت حسی- چشایی آن متفاوت است. [/box]معمولا خریداران عمده خاویار ارتباط گرفتن با مجموعه های شناخته شده و شرکتهای بزرگ توزیع کننده را ترجیح داده تا با همکاری آنها بهترین نوع خاویار را خریداری و مورد استفاده قرار دهند. خاویار در هایپر مارکت ها و خاویار در سوپر مارکت ها ممکن است از لحاظ تاریخ تازه نباشد و قیمت های خاویار بسیار بالاست پس جهت خرید مطمعن می توانید به نمایندگی رایبد خاویار مراجعه نمایید.

ویژگی خاویار اصل

  • دانه های یکدست
  • رنگ بسیار شفاف
  • درب پلمپ شده
  • کد بهره برداری

تشخیص خاویار اصل از تقلبی برای صادرات

خواص مهم خاویار صادراتی

خواص مهم خاویار صادراتی بسیار زیاد است و ما تنها از هزاران نوع خواص میتوانیم کمترین و بهترین آن را توضیح دهیم. این روزها اسم خاویار را بر روی محصولات زیادی می‌توانید مشاهده کنید از جمله ماسک‌های صورت. هر چند شاید برای شما عجیب باشد اما خاویار به عنوان یک خوراکی لوکس می‌تواند به صورت هم مالیده شود و پوست آن را شاداب‌تر کند. می‌توان گفت یکی از گران قیمت‌ترین ماسک‌های صورت، ماسک خاویار است. خاویارهای اصیل ایرانی نه تنها دارای مضرات و ضرر نمیباشد بلکه به همراه فواید های بسیار گوناگونه خواص های بسیاری را نیز به دنبال خود دارد.

دیگر موارد خواص

  • تنظیم فشار خون
  • درمان کم خونی شدید
  • درمان غلظت خون
  • و…

خواص مهم خاویار صادراتی

فروش داخلی و خارجی خاویار

فروش داخلی و خارجی خاویار که در ایران میتوان از بزرگترین شرکتها آنها را نام برد، شامل رایبد خاویار، کالچر، باهو خاویار، خاویار ایران، میراث خاویار و همچنین دریا خاویار میباشند که برای دسترسی به هر یک از شرکت ها به راحتی میتوانید به سایتشان مراجعه نمایید. خاویار خود به تنهایی اشرافی‌ترین صبحانه جهان محسوب می‌گردد. خوردن خاویار برای تمام قشرهای جامعه از جمله جوانان، کودکان، مردان زنان و دیگر افراد بسیار پیشنهاد میشود و مهم است بخصوص در زنان باردار خوردن خاویارهای اصل و مرغوب مهم میباشد. برای خرید خاویار اصل می توانید به نمایندگی معتبر رایبد خاویار در کشور خود مراجعه نمایید.

نمایندگی های مهم فروش

  • رایبد خاویار
  • خاویار ایران
  • خاویار قروق تالش
  • میراث خاویار
  • و…

فروش داخلی و خارجی خاویار

صادرات مستقیم خاویار به روسیه

صادرات مستقیم خاویار به روسیه صورت میگیرد و از روسیه به کشورهای بزرگ و کوچک جهان عرضه میگردد. کشور روسیه نیز سابقه زیادی در تولید خاویار دارد. [box type=”warning” align=”alignright” class=”” width=”5″]اما آن چه مشخص شده است از سال های پیشین تا به الان این است که، خاویار ایران همواره به عنوان خاویار برتر در جهان شناخته شده است.[/box] و ایران در تولید خاویارهای اصل و مرغوب در رتبه اول در بین دیگر کشورهای تولید خاویاری قرار  دارد. تحقیقات نشان می‌دهد خاویار و ۱۵ نوع موجود دریایی دیگر سرشار از اسید چرب ضروری هستند. پروتئین آن دارای اسیدآمینه آرژنین، هیستامین، ایزولوسین لیزین است، چربی آن به دو صورت عمده وجود دارد که حاوی ۲۵ درصد کلسترول و ۷۵ درصد لیستین می‌باشد.

صادرات مستقیم خاویار به روسیه

قیمت خاویار پرورشی برای فروش داخلی

قیمت خاویار پرورشی برای فروش داخلی در بین هر یک از گونه های خاویاری با یکدیگر متفاوت میباشد و برای مطلع شدن از قیمت ها هنگام خرید میتوانید به نمایندگی های ایرانی و مراکز خرید و فروش خاویاری مراجعه نمایید. سفارش خرید خاویار کنسرو شده در ایران را مشتریان برای تهیه به صورت اینترنتی میتوانند به معتبرترین سایت فروشگاه نمایندگی انلاین خاویار ایران مراجعه نمایند. با آب‌رسانی که خاویار به پوست شما می‌کند، نباید دیگر نگران تابش اشعه خورشید روی پوستتان باشید. آب کافی به همراه مواد مغذی باعث می‌شود که پوست شما در برابر تغییرات محیطی به شدت مقاومت بهتری نسبت به قبل داشته باشد.

قیمت خاویار پرورشی برای فروش داخلی

صادرات مستقیم خاویار

[box type=”error” align=”alignright” class=”” width=”5″]صادرات مستقیم خاویار از طریق برند های مهم با داشتن مجوز مانند رایبد خاویار صورت میگیرد. [/box]مشتریان جهت کسب اطلاعات می توانند به نمایندگی های معتبر خاویارهای ایرانی مراجعه نمایند. خاویار قدمتی چند صد میلیون ساله و به عصر ژوراسیک باز می‌گردد، و از این رو ماهیان خاویار را فسیل‌های‌ زنده جهان می‌نامند و خاویار فیل ماهی به نام بلوگا امپریال یکی از بهترین و با ارزش ترین گونه های مهم خاویاری میباشد که بسیار با کیفیت و گرانبها در میان گونه های آبزی کشور و دریای خزر ایران میباشد.

صادرات مستقیم خاویار

فروش خاویار ایرانی در تمام کشورها

فروش خاویار ایرانی در تمام کشورهای از طریق مراکز فروش صورت می گیرد. برای خرید ماهیان و خاویار صادراتی نمایندگی های بسیاری را برای دسترسی مشتریان به خاویار به وجود امده است که میتوانید به سای ماهیان خاویاری مراجعه نمایید. در هر ۱۰۰ گرم از خاویـار بیش از هزار میلی‌گرم روغن امگا ۳ وجود دارد. روغن امگا ۳ به واسطه خاصیت آنتی اکسیدانی می‌تواند سلامتی عروق و قلب را تضمین کند.

فروش خاویار ایرانی در تمام کشورها

صادرات و تجارت با کشور روسیه

صادرات مستقیم خاویار از ایران به کشورهای خارجی جهان صورت می گیرد. مشتریان میخواهند اکثرا قبل از تهیه ار قیمت محصولات اطمینان یابند میتوانند به معتبر ترین نمایندگی های خاویار ایرانی در کشور مراجعه تا محصولاتی بسیار ارگانیک و به همراه قیمت های مناسبی را تهیه نمایند. برای خرید به صورت حضوری و اگر در جایی هستید که از نمایندگی های انجا بهره نمی بردی نیز میتوانید با اطمینان بسیار زیاد به نمایندگی رایبد خاویار در کشور مراجعه و محصول را در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

صادرات و تجارت با کشور روسیه

عرضه خاویار درجه یک ایرانی در بیشتر کشورها

عرضه خاویار درجه یک ایرانی در بیشتر کشورهای مصرف کننده خاویار صورت می گیرد و همانطور که می دانید ماهیان خاویاری در ایران انواع مختلفی دارند که پنج گونه مهم ان در دریای خزر ایران می زیستند و بومی ایران میباشند که از طریق کشور به تمام جهان صادر می گردد. محصولات خاویاری اصل دارای فواید و خاصیت های بسیاری میباشد که از فواید ان میتوان به کاهش غلظت خون و همچنین تنظیم فشار خون اشاره کرد. نمایندگی معتبر رایبد خاویار در شبکه های اجتماعی مختلف آماده پاسخگوی به سوالت شما و نظرات شما عزیزان می باشد.

نحوه خرید از رایبد

  • حضوری
  • اینترنتی
  • سفارش از قبل
  • آنلاین

عرضه خاویار درجه یک ایرانی در بیشتر کشورها

خرید اینترنتی انواع خاویار صادراتی

خرید اینترنتی انواع خاویار را با اطمینان خاطر می توانید به نمایندگی رایبد خاویار مراجعه نمایید.

[box type=”download” align=”alignright” class=”” width=”5″]در ایران به دلیل بومی بودن ماهیان خاویاری در کشور دارای نمایندگی بسیار و بزرگی می باشد.[/box]مشتریان برای مطلع شدن از قیمت ها و قبل از خرید خود میتوانند به راحتی با دسترسی بسیار آسان به سایت فروشگاه و برند خاویار ایران در هر جا که هستند مراجعه کنند. خاویارهای مصنوعی از لحاظ کیفیت حسی – چشایی و شیمیایی به طور کامل با خاویارهای طبیعی متفاوت بوده و ارزش غذایی ندارد. از لحاظ دانه بندی، برخلاف خاویارهای طبیعی که شکل بیضی یا گرد دارند، خاویارهای مصنوعی اشکال چند وجهی داشته و به صورت توده ژله‌ای هستند.

خرید اینترنتی انواع خاویار صادراتی

صادرات عمده خاویار به اروپا

صادرات عمده خاویار به اروپا و در کل به تمام کشورها خاویار ها باید بالای ۵۰ گرم باشند که اگر کمتر از این باشد نه برای تولید کننده و نه برای صادر کننده صرف می کند. خاویارهای ایرانی از مرغوبیت بسیاری برخوردارند و همچنین  بسیار پرطرفدار در بین مشتریان می باشند. علاوه بر اروپا کشورهای عربی از جمله امارات، عمان و کشورهای شرق آسیا به ویژه کره جنوبی از دیگر بازارهای هدف صادرات خاویار ایرانی محسوب می شوند.

دیگر کشورهای صادراتی

  • چین
  • کره جنوبی
  • کره شمالی
  • اندونزی
  • آلمان
  • و…

صادرات عمده خاویار به اروپا

صادرات عمده خاویار به تمام نقاط مختلف دنیا

صادرات عمده خاویار به تمام نقاط دنیا در حال حاضر رو به رشد می باشد زیرا مشتریان بازارهای داخلی ایران به دلیل دسترسی آسان به انواعع خاویارها و همینطور اطلاعاتی که درباره انها دارند بیشتر جذب خاویارها و ماهیان خاویاری ایران به نسبت بازارهای صادراتی خارجی شده اند و این باعث رونق بازاریان اقتصادی ایران و پیشرفت کشور نیز  که از نظر تولید خاویاری بهترین برند را در سطح جهان داراست شده است. مجموعه رایبد خاویار در تلاش است تا تمام مسائل و فرآیندی که برای کسب رضایت و جلب حداکثر نظری مشتریان مهم است را رعایت نماید و به بهترین نحو خاویار لوکس ایرانی را تحویل دهد.

صادرات عمده خاویار به تمام نقاط مختلف دنیا

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید