🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات زرشک درجه یک به کانادا

صادرات زرشک درجه یک و دانه قرمز ایران در نوع پفکی به کشور هایی مانند اسپانیا، کانادا و استرالیا یکی از حوزه های سودآور در زمینه بازرگانی محصولات کشاورزی ایران می باشد.
چرا زرشک می تواند سودآوری بالایی در حوزه صادرات داشته باشد؟ این محصول در ایران بیشتر در منطقه خراسان تولید می شود و تقریبا هیچ کشوری در دنیا زرشک باغی و خوراکی را تولید نمی کند. همین انحصار در تولید می تواند باعث شود تا هر کشوری که به این محصول علاقه مند باشد آن را از ایران خرید کند.
چه کشور هایی برای صادرات زرشک مناسب اند؟ برای صادرات زرشک باید به بازار آن توجه بسیاری داشت. با توجه به اینکه این محصول صرفا در ایران تولید می شود و شناخت بازار های جهانی از آن به نسبت دیگر استراتژیک های ایران مانند پسته و زعفران زیاد نیست صادرات آن به کشور هایی رونق دارد که تاحدی شناخت قبلی با این محصول دارند و علت اصلی این شناخت هم جمعیت بالای ایرانی در آن کشور هاست.
با توجه به نکته ای که در بالا به آن اشاره شد کشوری مانند کانادا و همچنین استرالیا که جمعیت مهاجر بالایی دارند برای صادرات زرشک مناسب هستند. از طرفی سابقا این محصول برای این کشور ها ارسال شده و در حال حاضر نیز ارسال می شود و بازار های خود این کشور هم به موارد مصرف زرشک پی برده اند و به همین علت آماده و مساعد خرید انواع زرشک تولید شده در ایران هستند.
منبع: صادرات و واردات ایران

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید