🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات خاویار پرورشی به آلمان

صادرات خاویار پرورشی به آلمان و تمام شهرهای این کشورت به صورت مناسبی صورت می پذیرد. صادرات گوشت و خاویار ماهیان پرورشی دریای خزر ایران برای بازرگانان آلمان با شرایط کاملاً استثنایی صورت می پذیردتا همه افراد بتوانند از کلیه خواص ویژه این محصول استفاده نمایند. پس از لغو تحریم های بین المللی علیه ایران و دوران پسا برجام، ایران علاقه زیادی دارد تا مناسبات تجاری خود را با اروپا، مخصوصاً کشورهایی همچون آلمان به سرعت گسترش دهد. در این راه و هدف با بازرگانان ایرانی و اروپایی همکاری گسترده ایی صورت گرفت و شرایط برای صادرات انواع محصولات مهیا گردیده و در تلاش برای رفع موانع می باشند.

صادرات خاویار پرورشی به آلمان

صادرات خاویار پرورشی به آلمان

یکی از عمده محصولات صادراتی ایران مواد غذایی منحصر بفردی همچون انواع خاویار پرورشی و خشکبار می باشد. تجار داخلی با تکیه به توان تولید کشور در زمینه انواع ماهی های خاویاری و تهیه خاویار این آبزیان امید به صادرات هرچه بیشتر و قوی تر این محصول به اروپا را دارند. مرکز شیلات در همکاری با صادرکنندگان خاویار نقش اساسی در پیشبرد اهداف صادراتی ماهیان داشته و همیشه یار و حامی صادر کنندگان خاویار با کیفیت ایرانی بوده اند. این مرکز با تشویق تولید کنندگان برای تولید خاویار حتی در مناطق داخلی فلات ایران امکان تولید و صادرات هر چه مضاعف‌تر نقش موثر خود را همچنان نشان داده و باعث تحول در بازار صادرات این محصول گران بها به ملت های چون مردم آلمان شده و صادرکنندگان با فراق بال بیشتر به این امر پرداخته تا با ارز آوری در جهت توسعه پایدار اقتصاد کشور همسو شده هر چند گام کوچکی در این زمینه برداشته شود.

انواع  خاویار پرورشی در ایران

پرورش ماهی ها خاویاری  در مناطق داخلی کشور همچون قزوین قم و سایر مناطقی به مرحله انجام رسیده که کاملاً از دریا فاصله داشته و جزء مناطق نیمه خشک کشور محسوب می شود ولی کارشناسان و سرمایه گذاران ایرانی به این باور رسیده اند که سخت ترین کارها ممکن پذیر بوده و هست و این امر باعث شده تا ایران دارای ۹۰ درصد خویار باشد. انواع خاویارهای در ایران عبارتند از:

  • بلوگا
  • سورگا
  • آسترا
  • بری
  • فشرده
  • استرلیاد

 

منبع: صادرات و واردات ایران

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید