🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت هر کیلو خاویار

صادرات خاویار فیل ماهی بلوگا

خاویار سهم اصلی صادرات خاویار فیل ماهی بلوگا را در بازار ایران دارد. سالهاست که صید ماهی خاویاری از دریا خزر ممنوع و غیر مجاز اعلام شده است. این محدودیت حتی در سال های آینده نیز باقی می ماند. دلیل این ممنوعیت در خطر انقراض بودن ماهی خاویار می باشد.

قیمت خاویار فیل ماهی در ایران

قیمت خاویار فیل ماهی در ایران بسیار بالاتر از تمام قیمت دیگر ماهیان خاویاری می باشد. فیل ماهی  از بزرگترین و بهترین نوع خاویار و گوشت و ماهی خاویاری از جهت صادراتی می باشد که اولین رتبه را به خود اختصاص نموده است و آن را برای تهی به همان صورت اصل میتوانید به نمایندگی و مراکز خرید و فروش رایبد خاویار بسیار معتبر و کاملا مجهز به بهترین دستگاه و مزارع خاویار پرورشی مراجعه نمایید و از کیفیت های ارگانیک و درجه یک محصولاتش بهره مند گردید. [box type=”info” align=”alignright” class=”” width=”5″]به توصیه پزشکان زنان و زایمان خاویار ایرانی یکی از بهترین و مغذی‌ترین انواع خاویارهایی است که مادران باردار می‌توانند از آن استفاده کنند.[/box]

قیمت خاویار فیل ماهی در ایران

اوج صادرات خاویار فیل ماهی بلوگا در کریسمس

خاویار فیل ماهی که به آن خاویار بلوگا گفته می شود، مرغوبترین رقم خاویار برای صادرات است. در روزهایی که کریسمس در اروپا و کشور های مسیحی دنیا جشن گرفته می شود، بیشترین میزان برای خرید خاویار ثبت می گردد.  پرورش فیل ماهی و سایر ماهیان خاویاری در کشورمان فرصتی ایجاد کرده است که تولید و صادرات خاویار بلوگا ایرانی در دنیا حرف اول را بزند. حتی تجار کشور روسیه (روسیه یکی از بزرگترین تولید کنندگان خاویار) نیز خاویار ایرانی را می خرند.

انواع خاویار فیل ماهی

  • بلوگا یا رویال
  • درجه یک
  • درجه دو

اوج صادرات خاویار فیل ماهی بلوگا در کریسمس

صادرات خاویار بلوگا به کشور های خاورمیانه

صادرات خاویار بلوگا به کشورهای خاورمیانه از طریق برندها و نمایندگی های معتبر کشور ایران صورت میگیرد که نمایندگی رایبد خاویار بهترین و مناسب ترین گزینه برای تهیه و خرید و صادرات محصولات مورد نظر اصل و ارگانیک و دریایی تازه برای شما می باشد. [box type=”success” align=”alignright” class=”” width=”5″]خاویار ۳۵ درصد پروتئین، ۶۴ درصد چربی و تنها یک درصد کربوهیدرات دارد. [/box]هر قاشق غذاخوری خاویار، ۴۰ کیلوکالری انرژی، ۴ گرم پروتئین و ۳ گرم چربی به بدن می‌رساند. خاویار دریایی یا همان خاویار شیلات،با توجه به زیستگاه اینگونه ماهیان که تاس ماهیان نامیده میشوند در دریا با امواج بعضا طوفانی و عمیق و تقریبا زندگی در اعماق دریا که بهمین واسطه در ایران بیشتر میباشند.

کشورهای صادراتی

  • اروپا
  • بلژیک
  • فرانسه
  • تایلند
  • و…

صادرات خاویار بلوگا به کشور های خاورمیانه

قیمت خاویار فیل ماهی برای صادرات

قیمت خاویار فیل ماهی برای صادرات را میتوانید از نمایندگی رایبد خاویار جست و جو نمایید. در این بین، خاویار بلوگا با رنگ خاکستری طرفداران بیشتری دارد و از نظر صادراتی نیز از اهمیت بیشتری برخوردار است. هم چنین می توان انواع خاویار را به دو دسته خاویار پرورشی و خاویار دریایی تقسیم بندی کرد. از گونه های خوش طعم خاویار می توان به خاویار بلوگا، خاویار سوروگا و خاویار آسترا اشاره کرد.دریای خزر ۹۳ درصد خاویار جهان را در خود جای داده است که ۵ نوع خاویار ارزشمند از این دریا بدست می آید.

قیمت خاویار فیل ماهی برای صادرات

قدمت خاویار بلوگا

قدمت خاویار بلوگا و دیگر ماهیان خاویاری دریای خزر اصیل قدمتی چند صد میلیون ساله و به عصر ژوراسیک باز می‌گردد، و از این رو ماهیان خاویار را فسیل‌های‌ زنده جهان می‌نامند. فیل ماهی هر ۲ یا ۳ سال یک بار تخم ریزی می‌کند [box type=”warning” align=”alignright” class=”” width=”5″]یل ماهی بهترین خاویار، رتبه گرانترین ماهی و خاویار جهان را داراست. بزرگترین فیل ماهی که در ایران شکار شده است، ۶۲۰ کیلوگرم وزن داشته است.[/box]ف قامت این خاویار به یک و نیم متر تا بیش از چهار متر می رسد. برای تهیه می توانید به سایت فروشگاه و نمایندگی رایبد خاویار در کشور ایران و جهان مراجعه نمایید.

ویژگی بلوگا

  • ظاهر زیبا
  • دانه های درشت
  • طعم دلچسب
  • و…

قدمت خاویار بلوگا

خاویار بلوگا یکی از بهترین خاویارها در جهان

خاویار بلوگا یکی از بهترین خاویار در جهان ما می باشد که طرفدار زیادی نیز از نظر صادرات دارد. از انواع خاویار های موجود در بازار ایران خاویار رویال بلوگا بسیار عالی و مرغوب بوده و مخصوص صادرات به بازار اروپا می باشد. [box type=”error” align=”alignright” class=”” width=”5″]بخش بزرگی از خاویار الماس و یا صه سفر بلوگا و درجه یک تولید شده در ایران به کشور های اتحادیه اروپا مانند آلمان، فرانسه، اتریش و سوئیس صادر می گردد.[/box] ماهیان خاویاری به ترتیب کیفیت عبارت‌اند از «فیل ماهی»، «قره برون یا ماهی خاویاری ایران»، «ماهی خاویاری گلد (چالباش) یا روس»، «ماهی شیپ»، «ماهی ازون برون». برای تهیه این ماهیان به نمایندگی رایبد خاویار مراجعه نمایید.

ویژگی بلوگا

  • خاویار کمیاب جهان
  • عطر بی نظیر
  • غذای لوکس
  • و…

خاویار بلوگا یکی از بهترین خاویارها در جهان

صادرات خاویار بلوگا به کشور های آفریقایی

صادرات خاویار بلوگا به کشورهای آفریقایی نیز از طریق نمایندگی ها معتبر و فرودگاه بین المللی ایران صورت میگیرد. قیمت هر کیلوگرم خاویار پرورشی بسته به نوع ماهی ۶ تا ۷میلیون تومان در بازار به فروش می رسد که اوزان ۵۰ گرمی آن قیمتی معادل ۳۰۰ هزار تومان دارد و در بازارهای داخلی و صادراتی مشتریان خاص خود را دارد. در مورد تجربه و لذت تناول خاویار شیلات و پرورشی، باید به این نکته اشاره کرد که خاویار های شیلات طعم تند تری دارد و آن ها که از ریشه عاشق غذا های دریایی هستند را بیشتر و بهتر جذب می‌کند.

صادرات خاویار بلوگا به کشور های آفریقایی

 

فروش خاویار بلوگا در حجم عمده

فروش خاویار بلوگا در حجم عمده و به صورت تکی تنها در نمایندگی رایبد خاویار صورت گرفته می شود. جهت تهیه و خریداری انواع ماهیان خاویاری به صورت اصل می توانید به بهترین و معتبر ترین نمایندگی های ایزانی مراجعه کنید تا به همراه قیمتی عالی خاویارهای با کیفیتی را خریداری نمایید و برای خریداری به صورت انلاین اینترنتی میتوانید به سایت معتبر فروشگاه و برند شناخته شده رایبد خاویار مراجعه نمایید.

فروش خاویار بلوگا در حجم عمده

مرکز پخش خاویار بلوگا در ایران

مرکز پخش خاویار بلوگا در ایران به نام نمایندگی خاویار ایران می باشد البته جدا از آن دیگر برندها نیز می باشند که رایبد خاویار مناسب ترین گزینه برای افراد دور و نزدیک به نمایندگی خود می باشد. جهت خریداری و برای صادرات به همراه بهترین کیفیت ها و قیمت میتوانید به نمایندگی های معتبری همچون خاویار ایران مراجعه نمایید. نمایندگی رایبد خاویار ایران بهترین  و با کیفیت ترین محصولات را ارائه داده و محصولاتی درجه یک را به بازار داخلی و خارجی ارائه می دهد.

انواع مراکز پخش خاویار در کشور

  • مرکز پخش خاویار رایبد
  • مرکز پخش خاویار مازند خاویار
  • مرکز پخش خاویار دریا خاویار
  • مرکز پخش خاویار باهو خاویار
  • مرکز پخش خاویار میراث خاویار
  • مرکز پخش خاویار کالچر
  • و……

مرکز پخش خاویار بلوگا در ایران

بازار خرید انواع خاویار بلوگا در کشور

بازار خرید انواع خاویار بلوگا در کشور به دلیل محبوب بودن خود و بومی بودنش بسیار است. دلیل محبوب بودن و دارای طرفدار بسیار خاویار بلوگا این می باشد که دانه های بسیار درشت و عالی را از جهت طعم و مزه دارد. گوشت این خاویار بسیار لذیذ می باشد که از فیل ماهی است. اصولا تفاوت در هر یک از سال ها  و ماه ها ممکن است از نظر قیمت و نرخ های میان گونه ها تغییر یابد. رقم گونه‌های خاویاری، به ۲۷ گونه و زیرگونه در جهان تقسیم می‌شود که از این تعداد، ۵ گونه در دریای خزر زندگی می‌کنند.

مهم ترین بازارها

  • بازارهای داخلی
  • بازارهای خارجی
  • و..

بازار خرید انواع خاویار بلوگا در کشور

سفارش خرید خاویار بلوگا از فروشگاه های معتبر

[box type=”download” align=”alignright” class=”” width=”5″]سفارش خرید خاویار بلوگا در کشور را میتوانید از فروشگاه و شرکت تولیدی و برند خاویار ایرانی انجام دهید.[/box] جهت بهره مند شدن با اطمینان بسیار دقیق از نوع و قیمت های آنان میتوانید به برند و نمایندگی و نیز شرکت تولیدی بسیار بزرگ رایبد خاویار مراجعه نمایید. رایبد خاویار تنها نمایندگی رسمی محصولات ماهیان دریای خزر می باشد که به صورت آنلاین از طریق فروشگاه اینترنتی بسیار بزرگ خود محصولاتی تازه  و ارگانیک را در قیمت های مناسب با نوع محصولات میان مشتریان عرضه می کند. خواص خاویار یکی از عمده مواردی است که در دوران بارداری به آن اشاره شده است. این ماده مغذی می‌تواند در دوران بارداری سلامت نوزاد و همچنین مادر را در دوران بعد از زایمان تضمین کند.

انواع روش های خرید خاویار در ایران

  • خرید اینترنتی
  • خرید حضوری

سفارش خرید خاویار بلوگا از فروشگاه های معتبر

تولید بهترین نوع خاویار بلوگا در کشور

تولید بهترین نوع خاویار بلوگا در کشور ایران است. در شمال ایران به دلیل نزدیکی به دریای خزر کشور و اینکه ان دریان بیش از ۵ گونه های ماهیان خاویاری را در خود جای داده است باعث شده که مزارع پرورش خاویاری زیادی در آنجا برای تولید انواع محصولات ماهیان خاویاری به وجود اید و سپس در اختیار نمایندگی های ایرانی قرار داده میشود که انها در بین انواع مشتریان ایرانی و خارجی قرار دهند. در عین حال فیل ماهی هر دو یا سه سال یکبار تخم ریزی می کند. فیل ماهی در سن ۱۴ تا ۱۷ سالگی بالغ می شود. در این سن گرانترین خاویارها تولید می شود.

تولید بهترین نوع خاویار بلوگا در کشور

خرید خاویار بلوگا به صورت اینترنتی

خرید خاویار بلوگا به صورت اینترنتی جهت تمایل به خریداری میتوانید به نمایندگی های معتبر و مراکز خاویار ایرانی در کشور همچون شرکت های تولیدی خاویار ایران، میراث خاویار، رایبد خاویار، دریا خاویار، خاویار قروق تالش و دریا خاویار، مراجعه نمایید. این نمایندگی ها یکی از بزرگترین و معتبر ترین نمایندگی های ایرانی میباشند که دارای بهترین برندها و همچنین قدمتی طولانی نیز می باشند. ماهی خاویار از نظر رنگ سه نوع است که شامل مروارید سیاه از فیل ماهی و خاویار آسترا یا خاویار طلایی از تاس ماهی و خاویار ریز سوروگا از اوزون برون می باشد.

انواع خاویار بلوگا در ایران

  • خاویار بلوگا سه صفر
  • خاویار بلوگا امپریال
  • خاویار بلوگا درجه یک
  • خاویار بلوگا درجه دو

خرید خاویار بلوگا به صورت اینترنتی

قیمت یک کیلو خاویار بلوگا

قیمت یک کیلو خاویار بلوگا که از بهترین نوع خاویار می باشد و خاویار بلوگا امپریال یا الماس یکی از بهترین گونه های ماهیان خاویاری در کشور ایران میباشد و بومی دریای خزر است. بهترین نوع خاویار،  خاویار بلوگا است که از فیل ماهی به عمل می آید. یکی از بزرگترین گونه های ماهی در آب های ایران، فیل ماهی است که نسبت به سایر ماهی هایی که خاویار تولید می کنند، کیفیت و طرفداران بیشتری دارد.

قیمت یک کیلو خاویار بلوگا

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید