🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات خاویار درجه ۱

صادرات خاویار درجه ۱ اوزون برون

صادرات خاویار درجه ۱ اوزون برون  پرورشی در ایران به کشور های اروپایی نیز امکان پذیر است. و قیمت محصول ها میان هم فرق می کند. برای صادرات انواع خاویار از نمایندگی ها لازم به طی کردن مراحلی ست که توسط فروشندگان انجام می گیرد و بعد از داشتن مجوزات رسمی از اداره های مربوطه مثل شیلات، سفارشات بسته بندی و آماده ارسال به مشتریان خارجی می شود.

۰ تا ۱۰۰ صادرات خاویار از ایران

اولین قدم برای صادرات در ایران  انجام اقدامات اولیه یعنی بستن قرارداد در بین طرفین خریدار و فروشنده می باشد. در این قرارداد ها مواردی چون: وزن سفارش، زمان تحویل، طریقه باربری و قیمت ها قید می شود. این قرارداد ها طبق اصول خاص و بعضی نکات دیگر توافقی هستند. تجار ایرانی نیز از فرصتی که به وجود آمده است کمال استفاده را برده اند و میزان صادرات خاویار اوزون برون را بیشتر از پیش کرده اند. صادرات خاویار از جمله تجارت های پرسود و ارزشمند کشورمان است.

صادرات خاویار درجه ۱

 

انواع خاویارهای ایرانی مناسب صادرات

شرکت های معتبر ایرانی که تولید کننده و فروشنده ی خاویار در بین کشور های خارجی نیز هستند با ارائه محصولات با کیفیت و درجه یک و همچنین قیمت مناسب در بین متقاضیان ایرانی و خارجی محبوب اند. امروزه در بازار خاویار، برای مشتریان خاویار ها با کیفیت ها و قیمت مناسب و البته گونه های متفاوت وجود دارد. از انواع خاویار های صادراتی در حال حاظر میتوان به خاویار فیل ماهی یا بلوگا، بری یا سوروگا، طلایی یا آسترا نام برد.

تفاوت خاویار درجه ۱ اوزون برون و بلوگا

از بهترین و پرطرفدار ترین خاویار ایرانی می توان به خاویار بلوگا و اوزون برون اشاره کرد. این دو نوع خاویار حرف اول را در بین خاویار را می زند و سرشار از فواید منحصر به فرد می باشند.. بیشتر تفاوت های این دو نوع خاویار در شرایط استحصال و طعم هایشان هنگام سرو می باشد.

انواع خاویار بلوگا

امپریال تاپ

امپریال

رویال

انواع خاویار بری

امپریال

رویال

صادرات خاویار درجه ۱

لیست قیمت خاویار صادراتی

لیست قیمت های خاویار درجه یک ایرانی در نمایندگی های فروش و مراکز های اینترنتی برای صادرات متفاوت دیده می شود. دلیل این اختلافات  نوع خاویار، حجم، نوع پرورش ماهی یا تخم خاویار و طریقه سفارش می باشد. برای آگاهی از آخرین قیمت های انواع خاویار های صادراتی می توانید از طریق برقراری تماس با مراکز های آنلاین یا گفت و گو با فروشندگان مراکز های حضوری، اقدام کنید.

صادرات خاویار درجه ۱

مراحل صادرات خاویار اوزون برون

برای صادرات تمامی مراکز های فروش در مرحله اول باید  قرارداد نویسی انجام دهند که شامل موارد حجم و نوع حتی طریقه باربری سفارش می باشد. سپس شرکت صادر کننده باید مجوز های لازم را از اداره های مربوط تهیه کنند تا امکان ارسال سفارشات خارجی به آنها داده شود.

صادرات خاویار درجه ۱

 

مجوزات لازم برای صادرات خاویار

همانطور که می دانید تمامی صادرات توسط شرکت های مختلف بر اساس مجوزات رسمی از اداره های مربوط شیلات باید صادر شود. و اگر مجوزات رسمی ای نباشد، صادرات غیرممکن و یا غیر قانونی است.

ایران که بزرگترین تولید کننده خاویار است، تدابیر خوبی برای صادرات خاویار درجه ۱ اوزون برون کرده است. پس از توافق هسته ای درب های تجارت ایران به روی سایر کشور های بیشتر گشوده شد. خاویار درجه یک اوزون برون و دیگر خاویارها به تمامی کشورهای جهان صورت می گیرد. برای آگاهی بیشتر می توانید از سایت های اینترنتی مربوط به خاویار اطلاعات کسب کنید.

منظور از مجوز CITES  چیست؟

یکی از مهم ترین مجوز های لازم در تمامی مراکز های فروش برای صادرات مجوز CITES می باشد که در زمینه محصولات خاویاری بسیار مهم است. هر شرکت و نمایندگی ای که این مجوز را دارند می توانند محصولات خاویاری خودشان را به هر کشوری که می خواهند صادر کنند.

مجوزات صادراتی خاویاری عبارتند از:

  • مجوزهای دامپزشکی
  • مجوزهای لازم از اتاق بازرگانی
  • گواهی قرنطینه
  • مجوز حمل و نقل
  • مجوز سایتس

صادرات خاویار درجه ۱

ثبت سفارش خاویار صادراتی از رایبد خاویار

یکی از بزرگ ترین نمایندگی های فروش و صادرات انواع خاویار های با کیفیت، مجموعه رایبد می باشد که برای صادرات بهترین گزینه ست. این نمایندگی طی مراحل های لازم پیش می رود و تمامی مجوزات را از اداره های شیلات و بازرگانی دریافت می کنند. این مجموعه بهترین خاویار ها را آماده و بسته بندی می کند و برای مشتریان خود تخفیفات ویژه ای نیز قائل می شود.

صادرات خاویار درجه ۱

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید