🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت روز خاویار صادراتی

قیمت روز خاویار صادراتی را می توانید از مشاورین فروش سایت رایبد خاویار جویا شوید. یکی از موضوعات مهم در بازار خاویار دریای شمال ایران بحث قیمت روز خاویار صادراتی می باشد که بشدت بازاریان پی گیر این موضوع بوده و هستند. خاویار از محصولات منحصر بفرد دریای خزر و کشورهای حاشیه آن می باشد. در سالهای گذشته به دلیل صید و عدم تکثیر این آبزی، نسل این حیوان مهم بشدت تهدید می شد. و با همت کارشناسان و محققان با زنده گیری و تکثیر در استخرها و بعد رها سازی دریا باعث تکثیر این گونه ارزشمند شد که رونق صیادی و بازار را در پی داشت و توانست تا حده زیادی نیاز بازار را تأمین نماید.

قیمت روز خاویار صادراتی

قیمت روز خاویار صادراتی

تمام شرکت های فعال در قسمت خاویار صادراتی با داشتن قیمت روز بازارهای جهانی خاویار این محصول را با قیمت مناسب و هماهنگ با بازار جهانی خاویار به فروش می‌رسانند. ماهی خاویار پس از صید از دریا یا استخرهای پرورش ماهی خاویاری، خاویارشان با روش‌های جدید که معمولاً سزارین بوده استخراج شده و بعد از انجام فرآوری های مورد نیاز در بسته بندی های خیلی شیک و مناسب وارد بازار مصرف شده و به دست مشتری می رسد. این اعمال ارزش افزوده خاویار را بالا برده که علاوه بر مشتری پسند تر شدن محصول باعث حمل و نقل بهتر و راحتر نیز می‌گردد و از نگه داری آن در مدت طولانی تر خاطری جمع داشت امکان ارسال و صادرات آن را به سایر قاره ها به شکلی مطلوب فراهم نمود.

قیمت روز خاویار ایرانی

مرکز شیلات ایران به دلیل ارزش بالا خاویار و امکان سوء استفاده سودجویان بروی خرید و فروش خاویار در بازار نظارت کامل دارد و با توجه به قیمت های بازارهای جهانی قیمت به روز شده و جدید خاویار را اعلام می‌نماید تا از دخالت سود جویان در ایران بازار جلوگیری نماید. ایران دارای معروفترین و خاویارها می باشد. خاویارهای ایران یکی از بهترین خاویارهایی است که به کل جهان صادر می شود. تمام سعی مجموعه رایبد خاویار بر این است که بهترین خاویار را با مناسب ترین و به روزترین قیمت برای صادرات در اختیار مشتریا خود قرار دهد.

انواع خاویارهای صادراتی ایران

  • بلوگا
  • سوروگا
  • آسترا
  • بری

 

منبع: صادرات و واردات ایران

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید