🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

گوشت ماهی بلوگا کیلویی چند است؟

صادرات گوشت خاویار به انگلستان

چگونه می توان صادرات گوشت خاویار به انگلستان و کشورهای اتحادیه اروپا را به انجام رسانید. می توان به جرأت گفت خاویار اصلی ترین و ارزشمندترین محصول دریای خزر بوده که به تمام مناطق دنیا صادر می گردد، چیزی بالغ بر ۹۰% خاویار دنیا از دریای خزر و کشورهای حاشیه آن تأمین می گردد و تقریباً محصول انحصاری این دریا بحساب می آید. ماهیان که از آنها خاویار تولید می شود که از دوران ژوراسیک تا کنون تغییر چندانی نکرده اند و به فسیل زنده دریای خزر معروفند. [box type=”info” align=”alignright” class=”” width=”5″]ماهیان خاویار علاوه بر خاویار یا همان تخم ماهی، گوشتشان نیز بسیار پر مصرف بوده و طرفداران ویژه ای دارند.[/box] با وجود گرانی خاویار و گوشت ماهی های خاویاری و خاص بودن ای موجود حاضرند مبلغ زیادی را بابت آن پرداخت نمایند.

گونه های تجاری ماهی خاویاری

  • فیل ماهی
  • تاس ماهی ایرانی و روسی
  • شیپ
  • استرلیاد
  • قره برون
  • اوزون برون
  • چالباش
  • سیبری
  • و…….

دانستن ارزش بالای این غذای خوشمزه باعث شده در بین جهانیان اعتبار خود را کسب نموده و افراد بسیاری جذبش شوند، البته به خاطر ارزش بالا آن را غذای لوکس نامیده اند و هر شخصی توانای خرید آن را ندارد.

صادرات گوشت خاویار به انگلستان پس از برجام

یکی از بازارهای هدف خاویار اروپا بخصوص انگلستان می باشد، بازاریان دو کشور ایران و انگلستان در پی یافتن راه های همکاری فراوان برای تجارت و مبادله کالا هست که یکی از این اهداف مشترک صادرات گوشت و خاویار ماهیان خاویاری دریای خزر است. با دعوت تجار انگلیسی پس از توافق هسته (برجام) ای راه های تجاری بیشتری بازشده است و می توان کالایی همچون مروارید سیاه دریای مازندران را با هماهنگی مرکز شیلات صادر نمود و سهم صادرات کشور را هر چه بیشتر افزایش داد. تا باعث توسعه افزایش درآمد بخش صید و صیادی شمال کشور و حتی حوضچه های کنار خط ساحلی خزر نیز می شود.

رقم های متنوع خاویار برای صادرات ایران

  • خاویار بلوگا
  • خاویار بری
  • خاویار کلاسیک
  • خاویار آسترا
  • سوروگا
  • خاویار طلایی
  • خاویار شیلات
  • و…….

صادرات گوشت خاویار به انگلستان پس از برجام

خرید خاویار فیل ماهی در انگلستان

خرید خاویار انگلستان را مشتریانی که تمایل به خرید دارند می توانند تنها با آسان ترین روش راه خود را طولانی تر نکنند و برای خرید از یک مسیر راحت می توانند با مراجعه به نمایندگی رایبد خاویار ارگانیک ترین و به صرفه ترین هزینه را برای تهیه محصولاتی درجه یک صرف نمایند. برای خرید از این شرکت بسیار جا افتاده و قابل اعتماد که دارای بهترین مجوزهای رسمی در کشور است میتوانید مراجعه نمایید. [box type=”success” align=”alignright” class=”” width=”5″]برای مصرف کردن خاویار با لذت بیشتر میتوانید از چاشنی های بسیاری در کنار خاویار استفاده نمایید.[/box] اما کسانی که عادت به خوردن بدون هیچ مزه ای و به صورت خام را دارند بهترین کار را انجام میدهند زیرا بیشتری و بهترین طعم ها و خواص ها را در خود جای نموده اند‌.

انواع خاویار فیل ماهی برای صادرات به انگلستان

  • خاویار سه صفر فیل ماهی برای صادرات
  • خاویار امپریال فیل ماهی برای صادرات
  • خاویار درجه یک فیل ماهی برای صادرات
  • خاویار درجه دو فیل ماهی برای صادرات

خرید خاویار فیل ماهی در انگلستان

خرید گوشت فیل ماهی به صورت فیله شده

خرید گوشت فیل ماهی که علاوه بر اینکه به روس تقسیم بندی شده ی فیله ای بین مشتریان خاویاری برای خرید و فروش گذاشته می شود گوشت آن نیز به طور کیلویی و به صورت ساده برای تهیه مصرف کنندگان در نمایندگی رایبد خاویار موجود می باشد. این نمایندگی علاوه بر این در فروشگاه بسیار بزرگ خود با کیفیت ترین و درجه یک ترین نوع خاویار را میان همه ی مشتریان به عرضه در می آورد. برای مصرف خاویار های مورد نظر خود باید پس از خرید برای باقی ماندن خواص آن را ظرف حداقل چهار روز تا یک هفته به مصرف برسانید.

خرید گوشت فیل ماهی به صورت فیله شده

گوشت خاویار و قیمت آن در بازار

گوشت خاویار و قیمت آن در بازار بستگی به وزن ماهیان خاویاری دارد و اینکه خریداران از کدام نوع ماهیان و خاویار را خریداری نمایند دارد. نرخ قیمت ها در بین هر یک از گونه های ماهیان متفاوت می باشد زیرا قیمتشان بر اساس وزن آنان و کیفیت هایشان می باشد. خاویار را مشتریان هنگام خوردن در کنار وعده های غذایی خود میل می کنند. پیشنهاد میشود که برای جذب بیشتر خواص خاویارها و ماهیان خاویاری فرقی ندارد که از کدام گونه های خاویاری باشند. رایبد خاویار میتواند بهترین محصولات را برای شما جهت تهیه قرار دهد.

گوشت خاویار و قیمت آن در بازار

صادرات خاویار فیل ماهی به تمام کشورها

صادرات خاویار فیل ماهی به تمام کشورها را نیز برای  مشتریان جهت تهیه به صورت اصل و همچنین در کیفیت های ارگانیک به همراه قیمت های کاملا باور نکردنی و عالی که بدون واسطه میباشد از نمایندگی و برای خرید آنلاین و می توانند به سایت نمایندگی فروشگاه بسیار معتبر و دارای محصولات تازه رایبد خاویار مراجعه نمایند. این نمایندگی انواع خاویار ها و گوشت ماهیان خاویاری را در بسته بندی های قوطی و شیشه ای در اختیار مشتریان داخلی و خارجی خود قرار میدهد. [box type=”warning” align=”alignright” class=”” width=”5″]یکی از مهم ترین فواید خاویار این است که به دلیل وجود اسيدهاي چرب امگا ۳ ، مانع از افزایش کلسترول خون می باشد.[/box]

صادرات خاویار فیل ماهی به تمام کشورها

بازار جهانی خاویار و گوشت خاویاری

بازار جهانی خاویار و گوشت خاویاری دارای طرفدارهای بسیاری می باشد. رایبد خاویار میتواند گزینه ای مناسب برای خرید شما باشد. میتوانید به صورت عالی از این برند ایرانی در هر کجای کشور که می باشید مراجعه و در قیمت های بسیار مناسب به دلیل بی واسطه بودن نمایندگی تهیه و در کنار هر یک از وعده های غذایی خود به مصرف برسانید. شرکت رایبد خاویار دارای بهترین نمایندگی و فروشگاه آنلاین و همچنین بهترین و مرغوب ترین برندها در سطح کشور و نیز جهان می باشد که شناخته شده در بازارهای داخلی و صادراتی نیز است.

بازار جهانی خاویار و گوشت خاویاری

خرید گوشت ماهیان خاویاری صادراتی

خرید گوشت ماهیان خاویاری صادراتی ر در ایران و خارج از کشور مشتریان می توانند به وسیله مراجعه به مراکز خرید و فروش ماهیان خاویاری. از مهم ترین مراکز ماهیان خاویاری معتبر و بزرگ در ایران میتوان به نمایندگی هایی مانند رایبد خاویار، و ایران خاویار در کنار دیگر شرکت های تولیدی داخل ایران اشاره نمود که مشتریان برای تهیه میتوانند به سایت نمایندگی مراجعه نمایید. ماهیان به ۲۷ گونه و زیرگونه در جهان تقسیم می‌شوند که از این تعداد ۶ گونه در دریای خزر زندگی می‌کنند. ارزش ماهیان خاویاری نه به جهت استفاده از گوشت آنان که به واسطه تخم آنان است. تخم ماهیان خاویاری به طلایی گرانبها در کشور محسوب می شوند.

انواع روش خرید گوشت ماهیان خاویاری برای صادرات

  • ماهی زنده برای صادرات
  • گوشت ماهی شکم خالی با سر و دم
  • گوشت ماهی شکم خالی بدون سر و دم
  • گوشت ماهی خاویاری به صورت فیله شده
  • گوشت ماهی خاویاری به صورت کبابی
  • و………

خرید گوشت ماهیان خاویاری صادراتی

خرید گوشت خاویار خوراکی

خرید گوشت خاویار خوراکی را برای تهیه به نمایندگی رایبد خاویار که برندی معتبر می باشد در جهان و کشور ایران و دارای ۲۵ سال سابقه درخشان است. به ماهیان خاویاری «استروژن» نامیده می‌شوند. ارزش ماهیان خاویاری علاوه بر گوشت، به سبب تخم آنهاست که به مروارید سیاه مشهور است. خاویار انواع گوناگونی دارد مانند خاویار طلایی و سرخ و سیاه که البته در این میان خاویار سیاه از ارزشی قابل توجه برخوردار است. [box type=”warning” align=”alignright” class=”” width=”5″]گوشت خاویار خوراکی فیل ماهی به جهت اینکه بزرگترین ماهی دریای خزر می باشد گوشت آن نیز از تمام گوشت های گونه های دیگر بزرگتر و لذیذ تر می باشد.[/box]

خرید گوشت خاویار خوراکی

تولید گوشت خاویاری در ایران

تولید گوشت خاویاری در ایران بین نمایندگیها و مراکز پرورشی کشور صورت گرفته می شود. فروش ماهی خاویاری پرورشی به صورت عمده و جزیی بر عهد ه بسیاری از نمایندگی های کشور ایران می باشد که البته به دلیل اینکه امروزه افراد سودجو بسیار زیاد شده اند و مشتریانی که اطلاعات چندان کافی را اصل بودن محصولات خاویاری و نیز تقلبی ندارند را به آنها خدایی نکرده محصولات بسیار بی کیفیت را میفروشند. ماهیان خاویاری ایرانی صادراتی ۵ گونه می باشند که یکی از مهم ترین آنها بلوگا امپریال برای صادرات است و از نظر کیفیت در بهترین رتبه و اولین برند جهان قرار دارد.

تولید گوشت خاویاری در ایران

مرکز خرید گوشت و خاویار ماهیان خاویاری

مرکز خرید گوشت و خاویار میان بازارهای داخلی و صادراتی بسیاری موجود می باشد که مشتریان تنها با مراجعه به سایت ماهیان خاویاری میتوانند بهترین نمایندگی های خاویار را در آن جست و جو نمایند تا محصولات اصل مورد نظر خود را به همراه بسته بندی های بسیار مناسب و شیک قوطی و شیشه ای خریداری نمایند. بسته بندی های خاویار برای داخلی و صادراتی نکته ای بسیار ظریف و اصلی مهم برای خرید می باشد که باید به نکته های ریز همانند بسته بندی های آن نیز دقت نمایید.

انواع مرکز خرید گوشت و خاویار ماهیان خاویاری
  • مرکز خرید گوشت و خاویار رایبد
  • مرکز خرید گوشت و خاویار مازند
  • مرکز خرید گوشت و خاویار باهو
  • مرکز خرید گوشت و خاویار میراث
  • مرکز خرید گوشت و خاویار دریا
  • مرکز خرید گوشت و خاویار ایران
  • مرکز خرید گوشت و خاویار کالچر
  • و………..

مرکز خرید گوشت و خاویار ماهیان خاویاری

صادرات گوشت فیل ماهی یا بلوگا

صادرات گوشت فیل ماهی به کشورهای خارجی جهان از طریق نمایندگی های ایرانی صورت میگیرد که برای خریداری مشتریانی که میخواهند قبل از تهیه از قیمت ها مطلع شوند می توانند به نمایندگی های بزرگ معتبر خاویار ایران مراجعه نمایند. این نمایندگی برایش فرقی ندارد که مشتریان در کجای کشور و جهان حضور دارند انواع خاویارها را به صورت مستقیم وصل پس از تولید از طریق فروشگاه معتبر آنلاین خود در اختیار مشتریان قرار میدهد.

صادرات گوشت فیل ماهی یا بلوگا

گوشت فیل ماهی برای صادرات به انگلستان

گوشت فیل ماهی بزرگ‌ ترین ماهی آب‌های داخلی ایران است که از نقطه نظر کیفیت خاویار رتبه اول را به خود اختصاص داده‌ است نام دیگر آن بلوگا است و نمونه‌هایی از آن با وزنی در حدود ۱۴۰۰ کیلوگرم و سنی بیش از ۱۰۰ سال صید شده‌است. هر ۲ یا ۳ سال یک بار تخم ریزی می‌کند و بین ۱۴ و ۱۷ سالگی بالغ می‌شود و به واسطه بهترین خاویار، رتبه گرانترین ماهی و خاویار جهان را داراست. از قامتی معادل یک و نیم متر تا بیش از چهار متر بر خوردار است، رکورد صید آن در ایران ۶۲۰ کیلوگرم بوده‌است. [box type=”error” align=”alignright” class=”” width=”5″]برای تهیه گوشت فیل ماهی به سایت نمایندگی معتبر نمایندگی رایبد خاویار مراجعه نمایید.[/box]

گوشت فیل ماهی برای صادرات به انگلستان

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید