🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات مغز پسته هراتی سبز به ترکیه

مغز پسته هراتی با داشتن رنگ سبز فوق العاده حجم بالایی از صادرات مغزپسته به ترکیه را به خود اختصاص داده است. همچنین کشور هایی مثل لبنان و ارمنستان هم از طرفداران این محصول هستند.
این محصول به چند دلیل مهم در بازار های بین المللی مورد استقبال قرار گرفته است که در ادامه به ویژگی های این نوع مغز پسته اشاره می کنیم.
مغز پسته هراتی دارای کاربرد های متنوع و متعددی می باشد و همین موضوع باعث شده تا شاهد افزایش بیش از پیش معاملات این حوزه باشیم.

ویژگی های مغز پسته هراتی:
اولین ویژگی این نوع مغز پسته رنگ سبز آن می باشد که این محصول را برای مصارف مختلفی از جمله تزئینات شیرینی پزی و مواد غذایی مناسب کرده است و دقیقا به همین علت کشور ترکیه که از مصرف کننده های اصلی مغز پسته هراتی سبز می باشد به آن روز آورده است.
دومین ویژگی آن طعم بسیار خوش مزه این محصول است.
سومین و مهم ترین ویژگی این نوع مغز پسته ارگانیک بودن آن است که باعث شده است بازار های اروپایی و آسیایی فعال در حوزه محصولات ارگانیک از مغز پسته هراتی استقبال قابل توجهی نمایند.
در سال های اخیر شاهد این موضوع هستیم که مردم کشور های مختلف از جمله آلمان، فرانسه، سوییس و ایتالیا روی به استفاده از محصولات کاملا ارگانیک آورده اند. همین مورد فرصت های بسیار خوبی را برای تجار و بازرگانان محصول مغز پسته هراتی خلق کرده است و البته باید هم به این نکته توجه داشت که روز به روز با توجه هرچه بیشتر به سطح سلامت مردم استقبال بیشتری از این موارد محصولات ارگانیک را شاهد خواهیم بود.

مغز پسته هراتی تمیز و یکدست:
برای تمیز کردن این نوع مغز پسته سبز مانند سایر مغز پسته ها امکان استفاده از دستگاه های سورت وجود ندارد و علت آن هم ریز بودن این نوع مغز پسته می باشد. برای همین معمولا مغز پسته هراتی را بر روی رول یا همان نوار نقاله قرار می دهند و کارگران خط تولید مواد اضافی (از قبیل پوست پسته، مغز پسته های ناسالم و…) را جدا می کنند.
عموما تاجر های ترکیه بسیار به تمیز و سورت شده بودن این نوع مغز پسته توجه می نمایند چراکه غالبا این مغز پسته در دستگاه های شیرینی پزی ریخته می شود و در صورت وجود هرگونه ضایعات در این مغز پسته به دستگاه ها و شیرینی ها آسیب جدی وارد خواهد شد.
پس از آن بنا به درخواست شما عزیزان، مغز پسته بسته بندی می شود.
در زمینه صادرات این محصولات باید به خرید مستقیم فرآورده های پسته از تولیدکننده در جهت افزایش اطمینان خاطر به کیفیت، کاهش حداکثری هزینه ها و قیمت ها و در نتیجه افزایش قابل توجه سودآوری دقت کرد.
شما عزیزان برای تامین این محصول می توانید با ما در گروه بازرگانی خشکبار آرتین در ارتباط باشید.
منبع: صادرات و واردات ایران

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید