🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات مرغوبترین خاویار سیاه

صادرات مرغوبترین خاویار سیاه ایرانی به اروپا

آیا می دانید میزان صادرات خاویار مرغوبترین سیاه ایرانی به اروپا چقدر می باشد؟ خاویار سیاه توسط کدام ماهی تولید میشود؟ مرغوبترین خاویار چه نوع خاویاری می باشد خاویار از جمله تخم ماهیان خاویاری بوده است که فقط این ماهی ها قادر به تولید آن می باشند. خاویار در انواع مختلفی وجود دارد که می توان به:

  •  خاویار طلایی
  • خاویار سیاه
  • خاویار سرخ

از این میان خاویار سیاه از برترین و مرغوبترین خاویار معرفی شده است که از ماهی اوزون برون تولید می شود.

صادرات مرغوبترین خاویار سیاه ایرانی

صادرات مرغوبترین خاویار سیاه از نظر اقتصادی دارای ارزش بالایی بوده است و همچنین از ارزش غذایی زیادی برخوردار می باشد. این محصول از جمله گرانترین خاویار جهان به شمار می رود و همچنین گفته شده است که ماهی های خاویاری باید دارای سن ۱۵ الی ۲۰ سال باشند که بتوانند خاویار مرغوبی را تولید کنند. البته خاویار سیاه به صورت دریایی و پرورشی در بازار به فروش می رسد که طعم و قیمت این محصول با هم متفاوت بوده است و بهترین خاویار، خاویار سیاه دریایی می باشد. البته گفته شده است که خاویار را با نام عملی مروارید سیاه می شناسند.

برترین خاویارهای ایرانی عبارتند از:

  • بلوگا
  • سوروگا
  • آسترا
  • بری
  • فشرده

انواع  خاویار بلوگا ایرانی

از برترین ماهی های خاویار که به تولید خاویار روشن و خاکستری رنگی می پردازد، می توان به فیل ماهی اشاره کرد که نام خاویار این ماهی خاویار بلوگا بوده است و از ارزش زیادی برخوردار بوده و یکی از گرانترین خاویار جهان معرفی شده است.

  • امپریال یا رویال
  • درجه یک یا رقم یک
  • درجه دو یا رقم دو

خواص خاویار سیاه چیست

خاویار سیاه از میزان قابل توجهی مواد معدنی تشکیل شده است که البته می توان گفت برای درمان بیماری های قلبی و عروقی بسیار مفید می باشد. این محصول یکی از بزرگترین تأمین کنندگان ویتامین A در بدن بوده است و از چین و چروک، بیماری های پوستی جلوگیری کرده و باعث شادابی پوست می گردد. خاویار از میزان زیادی پتاسیم برخوردار می باشد و برای بهبود توانایی های ذهنی بسیار مفید است، البته از مقدار زیادی ویتامین D برخوردار بوده است. خاویار ها دارای اسید های چرب غیر اشباع بوده است برای جلوگیری از آلزایمر، سکته های قلبی، فشار خون بالا، بیماری های عصبی بسیار مفید می باشد.

صادرات مرغوبترین خاویار سیاه ایرانی به اروپا

صادرات مرغوبترین خاویار سیاه به اروپا

خاویار ایرانی یکی از مرغوب ترین انواع خاویار جهان بوده است که در کشور های خارجی از طرفداران زیادی برخوردار می باشد. البته خاویار ایرانی در دریای خزر تولید می شود و حدود ۹۳ درصد از خاویار جهان توسط این دریا تولید می گردد. گفته شده است که هر ساله حجم زیادی از خاویار به کشور های خارجی صادر می گردد. البته گفته شده است که بیش ترین صادرات خاویار به کشور هایی چون فرانسه، مالزی، هنگ کنگ، اسپانیا، قطر، انگلستان، آلمان، ایتالیا صورت می گیرد. البته عمده مقصد و صادرات مرغوبترین خاویار سیاه کشور ایران به کشور اروپایی بوده است که در بالا به برخی از آن ها اشاره شده است.

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید