🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات سبزی تازه و خشک شده

صادرات و واردات امریست که در عصر امروز برای بیشتر محصولات به خصوص سبزی جات شایع می باشد به طوری که این سبزی جات در انواع تازه و خشک به صورت دو چندان صادر می شود.
قدرت خریدار تاجران اروپایی بالاست. ولی فروش محصولات به آنها به این سادگی نیست آنها محصولات با کیفیت و درجه ۱ را با قیمت های مناسب خریداری می کنند. البته نیز رقابت عرضه محصولات در بازارهای اروپایی بسیار سخت است.
بازارهای اروپایی محصولات خود را از جمله سبزیجات تازه و خشک را بیشتر بصورت بسته بندی شده تازه به بازار عرضه می کنند و این نوع فروش در این بازارها بسیار استقبال می شود. به همین منظور تولید کنندگان و فروشندگان ما باید محصولات با کیفیت خود را با بهترین طراحی ها و شکل مناسب بسته بندی برای کشورهای اروپایی صادرات نمایند.
این امر میسر نمی شود مگر به همت تولید کنندگان کارشناسان فروش و دیگر همکاران در این عرصه که می توانند با همکاری هم محصولات مناسبی را جهت صادرات تولید کنند.
صادرات سبزی چه بصورت تازه و خشک شده می تواند سود مناسبی برای کشورمان به ارمغان بیاورد. گروه صادرات و واردات ایران نیز با پشتکار کارشناسان خود در این عرصه چه در داخل و چه در خارج از کشور پیشرو است. تولید کنندگان این محصول می توانند به گروه ما برای صادرات و فروش بیشتر اعتماد کنند تا با کمترین واسطه به سود بیشتر نیز دست پیدا کنند.
یکی دیگر از عواملی که می تواند سهولت صادرات را برای تولیدکنندگان ما به همراه داشته باشد آشنایی با روش پرداخت در این گونه معاملات است. در حالی که انجام هر گونه معامله (روش پرداخت) نقش حیاتی در کسب و کار صادرات ایفا می کند. شما در برخورد با کشورهای دیگر و ارزهای مختلف است که نیاز به صدور اعتبار نامه وجود دارد. شما می توانید از طریق وب سایت ما با این روش‌ها آشنا شوید.

منبع: صادرات و واردات ایران

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید