🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تولید بهترین نوع خاویار بلوگا در کشور

صادرات خاویار مرغوب پرورشی

برای اطلاع از جزییات صادرات خاویار مرغوب پرورشی اصل ایران با ما همراه باشید. با توجه به زیست گونه های مهم ماهیان خاویاری در دریای خزر و استحصال خاویار اصل از آنها و کاهش تعداد آنها متخصصان شیلات کشور بر این فکر شدند که گونه های ماهیان خاویاری را برای جلوگیری از خطر انقراض و همچنین نگهداری آنها و تامین خاویار مرغوب از آنها را در استخر های مجهز با نظارت متخصصان خاص خود پرورش بدهند که همه ساله مقدار زیادی از این خاویار پرورشی برای صادرات به کشورهای مختلف در نقاط جهان و خاور میانه آماده و بسته بندی میگردد.

قیمت انواع خاویار پرورشی

قیمت خاویار پرورشی بین هر یک از ماهیان خاویاری پرورشی متفاوت است و مشتریان نیز باید بدانند که ثقمت خاویارهای وحشی و نیز دریایی نیز متفاوت تر از قیمت های ماهیان خاویاری پرورشی می باشد. در ایران در سال های اخیر مجوز برای صید ماهیان خاویاری به صورت زنده و دریایی را می دادند و اما امروزه به دلیل فراهم چیزهای جدید تر و داشتن مزارع پرورشی بسیار بزرگ نمایندگی ها و مراکز خاویارها را به صورت پرورش داده پس از تولید آنها را میان مشتریان خود به عرضه در می اورند. که نمایندگی رایبد خاویار یکی از برندهای مهم در کشور می باشد.

قیمت انواع خاویار پرورشی

صادرات خاویار مرغوب پرورشی

امروزه ماهیان خاویاری دریای خزر در حال کاهش و انقراض هستند. عوامل زیادی باعث شده است ماهیان خاویاری روز به روز کم شوند و از بین بروند و همین امر باعث شده تا خاویار تا با کم شدن ماهی های خاویار خاویار دریای خزر نیز به حداقل برسد. بعد از کم شدن ماهیان خاویاری استخرهای ماهی های خاویاری این ماهیان را پرورش داده و خاویارش را مورد استفادهقرار دادند. خاویارهای پرورشی استان گیلان به دلیل اینکه با آب دریا پرورشداده می شوند دارای طعم و مرغوبیت بسیار بالا هستند و این امر باعث شده تا خاویار پرورشی استان گیلان به کل ایران و جهان نیز صادر گردد.

انواع خاویار مرغوب پرورشی

در بین خاویارهای پرورشی خاویارهای استخرهای تالش دارای مرغوبیت بلا می باشند. برای اطلاع و دسترسی به بهترین خاویارهای پرورشی با مشاورین رایبد خاویار در ارتباط باشید. خاویارهای پرورشی دارای انواع گوناگونی می باشند که به نمونه هایی از آن اشاره می نماییم.

  • خاویار بلوگا پرورشی
  • خاویار سوروگا پرورشی
  • خاویار آسترا پرورشی
  • خاوبار بری پرورشی
  • خاویار طلایی پرورشی
  • خاویار فشرده پرورشی
  • و……….

صادرات خاویار مرغوب پرورشی

فروش و صادرات خاویار پرورشی با کیفیت

فروش و صادرات خاویار پرورشی با کیفیت در تمام نمایندگی های ایرانی به راحتی ممکن است صورت گیرد و اما تنها نمایندگی آسان پرداخت رایبد خاویار به راحتی میتواند درجه یک ترین نوع محصولات ماهیان خاویاری خود را در اختیار مشتریان داخلی و  خارجی جهت صادراتی قرار دهد. عم منحصربه‌فرد و خواص شگفت‌انگیز این ماده‌ی ارزشمند، آن را به یک خوراکی محبوب و مطرح در سطح دنیا تبدیل کرده است.  خاویار انواع گوناگونی دارد مانند خاویار طلایی و سرخ و سیاه که البته در این میان خاویار سیاه از ارزشی قابل توجه برخوردار است.

انواع خاویار پرورشی صادراتی مهم

  • خاویار امپریال
  • خاویار الماس
  • خاویار درجه یک
  • خاویار درجه دو

فروش و صادرات خاویار پرورشی با کیفیت

قیمت انواع خاویار پرورشی صادراتی

قیمت انواع خاویار پرورشی صادراتی در میان هر یک از نمایندگی های مورد نظر مراجعه کنندگان فرق می کند و هر یک از نمایندگی از قوانین مخصوص به خود برخوردار می باشد که باعث جذب یا ترد شدن مشتریان نسبت به خود هستند. [box type=”download” align=”alignright” class=”” width=”5″]همانطور که میدانید کشور ایران از نظر تولید ماهیان و خاویارهای اصل در رتبه اول بین تمام کشورهای جهان میباشد.[/box] برای همین است که خاویارها دارای ۲۷ گونه می باشد که ۵ گونه مهم ماهیان خاویاری صادراتی در دریای خزر ایران میزستند که از طریق نمایندگی و مراکز معتبری فروش ماهیان خاویر ایران به دست مشتریان و در دسترس جهان به طور مستقیم با قیمت های مناسب قرار میگیرد.

نمونه کار قیمت خاویارهای صادراتی و مهم نمایندگی رایبد

  • خاویار بلوگا امپریال اورجینال: ۱۰ میلیون تومان
  • خاویار بلوگا امپریال ریپک شده: ۱۰/۵ میلیون تومان
  • خاویار بلوگا امپریال سلکشن اورجینال: ۱۳/۵ میلیون تومان
  • خاویار بلوگا امپریال سلکشن ریپک شده: ۱۴ میلیون تومان
  • خاویار بلوگا الماس اورجینال: ۱۶ میلیون تومان
  • خاویار بلوگا الماس ریپک شده: ۱۶/۵ میلیون تومان

قیمت انواع خاویار پرورشی صادراتی

انواع خاویار پرورشی ایرانی

انواع خاویار پرورشی ایرانی که در مجموع حدود ۲۸ گونه دارد و خاویار انواع مختلفی دارد که شامل ۲۷ گونه ماهی است و ۶ نوع آن در دریای خزر زیست می کنند. گوشت ماهی خاویار هم مثل سایر ماهی هاست. اما آنچه موجب متمایز شدن این ماهی از انواع دیگر می شود، تخم آنهاست که به مروارید سیاه نیز مشهور است. همچنین به این نوع ماهی، فسیل های زنده جهان نیز گفته می شود که تکامل فیلوژنی زنده مانند. ماهی خاویار از نظر رنگ سه نوع است که شامل مروارید سیاه از فیل ماهی و خاویار آسترا یا خاویار طلایی از تاس ماهی و خاویار ریز سوروگا از اوزون برون می باشد.

انواع خاویار پرورشی ایرانی

صادرات خاویار پرورشی درجه یک

صادرات خاویار پرورشی درجه یک شامل ماهیان خاویاری ایرانی و جهانی که ۲۷ گونه هستند می باشد که ۶ گونه اصیل ان از ایران و از طریق نمایندگی ها به کشورهای خارجی صادر می گردند. خاویار را باید در جاهای سرد مانند یخچال نگهداری کرد و حداکثر سه تا چهار روز ان را به مصرف رساند و سعی کنید هر سری برای خرید خاویار از گونه های دیگر ان نیز بهره مند شوید. یکی از بزرگترین گونه های ماهی در آب های ایران، فیل ماهی است که نسبت به سایر ماهی هایی که خاویار تولید می کنند، کیفیت و طرفداران بیشتری دارد. ه ماهیان خاویاری «استروژن» نامیده می‌شوند.[box type=”error” align=”alignright” class=”” width=”5″]ارزش ماهیان خاویاری علاوه بر گوشت، به سبب تخم آنهاست که به مروارید سیاه مشهور است.[/box]

صادرات خاویار پرورشی درجه یک

فروش خاویار پرورشی در رایبد خاویار

فروش خاویار پرورشی در رایبد خاویار بهترین نحوه و شکل ممکن و راحت خرید برای مشتریان می باشد زیرا برای خریداری کردن میتوانید به نمایندگی و فروشگاه بسیار معتبر و آنلاین خاویار ایران مراجعه نمایید و قیل از خریداری محصول مورد نظر خود از قیمت هایشان مطلع شوید و اطلاعات کافی درباره محصول مورد نظر خود کسب نمایید. [box type=”warning” align=”alignright” class=”” width=”5″]خاویار و ماهی خاویاری ایرانی لوکس‌ترین و گران‌ترین محصول  آبزی در جهان به شمار می‌رود،[/box] چراکه از کیفیت مطلوبی برخوردار است که در این زمینه می‌توان گفت نام و برند ایران در سطح جهانی مطرح بوده. وشت ماهی و سایر آبزیان بیشترین ویتامین های مورد نیاز بدن انسان را تأمین می کند که مجموعه هایی از مواد معدنی لازم می باشند.

فروش خاویار پرورشی در رایبد خاویار

فروش خاویار در کشورهای دیگر

فروش خاویار در کشورهای جهان از ایران بین معتبر ترین نمایندگی ها با داشتن مجوز صادراتی برای هر کشور مانند برند رایبد خاویار امکانپذیر است. صادرات ماهیان خاویاری به اروپا و علاوه بر اروپا به کشورهای بسیار بزرگ خارجی جهان نیز از طریق شرکت های تولید و پخش خاویاری با داشتن مجوزهای رسمی برای صادر کردن  صورت می گیرد که مشتریان ایرانی نیز برای خرید انواع ماهیان می توانند در هر کجای کشور که می باشند به سایت و نمایندگی بسیار بزرگ و دارای بهترین برند، خاویار ایران مراجعه نمایند تا خرید اصل و مرغوب را به همراه بهترین قیمت ها داشته باشند. [box type=”success” align=”alignright” class=”” width=”5″]خاویارهای دریای خزر سرشار از ویتامین ها، املاح معدنی، پروتئین و چربی است.[/box] مصرف آن در پیشگیری از ابتلا به بیماری های التهاب مفاصل، دستگاه گوارش و سرطان بسیار موثر است.

فروش خاویار در کشورهای دیگر

اهمیت خاویار پرورشی

اهمیت خاویار پرورشی در جهان امروزه بسیار مهم شده است زیرا خاویار دریایی یا همان خاویار شیلات،با توجه به زیستگاه اینگونه ماهیان که تاس ماهیان نامیده میشوند در دریا با امواج بعضا طوفانی و عمیق و تقریبا زندگی در اعماق دریا که بهمین واسطه در ایران بیشتر میباشند خاویار استحصالی از ماهیان  دریایی قابل قیاس با ماهیان پرورشی نیست و تقریبا خاویار و ماهیان دریایی دو برابر پرورشیها قیمت دارند. ماهیان خاویاری با داشتن امتیاز ۳ ، گزینه بسیار بهتری به عنوان غذای سالم برای کاهش وزن و تعادل عضلانی بدن نسبت به ماهی سالمون با امتیاز ۶/۲ می باشند.

چرا خاویارها اهمیت دارند

  •  زیرا دارای خواص درمانی بسیار هستند
  • درمان بیماری های مفصلی
  • درمان خشکی های پوست
  • درمان اکنه و جوش های صورت
  • درمان فراموشی
  • درمان افسردگی های قبل و بعد بارداری
  • درمان ناباروری

اهمیت خاویار پرورشی

فروش خاویار در شهرهای ایران

فروش خاویار در کشور و نیز باید دانست که شرکت های تولید کننده خاویاری بسیاری در ایران و شهرهای کوچک و بزرگ ایران وجود دارند که علاوه بر معتبر بودنشان به دلیل اینکه در همه جا حضور دارند دسترسی مشتریان را برای خرید محصولات خاویاری آسان نموده اند. شرکت ها و مراکز های معتبری که در ایران میتوان از بزرگترین شرکتها آنها را نام برد، شامل رایبد خاویار، کالچر، باهو خاویار، خاویار ایران، میراث خاویار و همچنین دریا خاویار میباشند که برای دسترسی به هر یک از شرکت ها به راحتی میتوانید به سایتشان مراجعه نمایید. [box type=”info” align=”alignright” class=”” width=”5″]خاویار سرشار از آهن بوده، به همین دلیل مصرف آن به افراد مبتلا به کم خونی ناشی از کمبود آهن توصیه می شود.[/box] ویتامین های موجود در خاویار می تواند نیروی از دست رفته فرد را در دوره نقاهت بیماری پس از جراحی های بزرگ و بیماری های عفونی به وی برگرداند.

فروش خاویار در شهرهای ایران

خاویار پرورشی درجه یک

خاویار پرورشی درجه یک را برای تهیه میتوانید به برندهای مهم خاویاری که در زیر برایتان معرفی می کنیم مراجعه نمایید.

  • رایبد خاویار
  • مازند خاویار
  • خاویار ایران
  • خاویار خزر
  • خاویار قروق تالش
  • میراث خاویار
  • باهو خاویار
  • کالچر
  • دریا خاویار
  • و…

خاویار پرورشی درجه یک

خرید خاویار پرورشی در خارج از ایران

خرید خاویار پرورشی در خارج از ایران که به دلیل وجود و اهمیت بسیار زیاد ماهیان خاویاری دریای خزر در تهران بسیار می باشد و باعث می شود بهترین محصولات دریایی در اختیار خریداران و مصرف کنندگان خاویار قرار گیرد. رایبد خاویار، کالچر، باهو خاویار، خاویار ایران، میراث خاویار و همچنین دریا خاویار از مهمترین و در میان دیگر نمایندگی ها ار گونه های بسیار معتبر شرکت های تولید و پرورش و برند های خاویاری میباشند که برای دسترسی به هر یک از شرکت ها به راحتی میتوانید به سایتشان مراجعه نمایید.

خرید خاویار پرورشی در خارج از ایران

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید