🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات خاویار سوروگا رقم 1

صادرات خاویار سوروگا رقم ۱

صادرات خاویار سوروگا رقم ۱ که استحصال شده از ماهی اوزون برون می باشد بسیار رونق دارد.  هرساله نیز آمار فروش خاویار در حال افزایش است. سوروگا سرشار از خواص منحصربه فرد و طعم جذابی ست که هر فردی دا می تواند به وجه بیاورد. بازار صادرات خاویار سوروگا و بلوگا رقم ۱ در فصل پاییز و قبل از تعطیلات کریسمس در اروپا به اوج خود می رسد. خاویار (اوزون برون) سوروگا از لحاظ اندازه کوچکترین نوع خاویار بحساب می آید ولی در عین حال خوشمزه ترین نوع خاویار نیز هست. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و حتی خریداری این محصول پرطرفدار از همین سایت اقدام کنید.

صادرات خاویار سوروگا و بلوگا ایرانی

به طور کلی خاویار های ایرانی بهترین و مناسب ترین گزینه برای صادرات هستند و این مسئله در جهان ثابت شده ست، زیرا که ایران یکی از رتبه دار ترین کشور های صادر کننده ی انواع خاویار های با کیفیت می باشد. خاویار سوروگا و بلوگا از معروف ترین خاویار های موجود در ایران اند که هرساله بیشتر از گذشته تولید می شوند و در بازار فروش قرار می گیرند.

 

انواع کنسروهای صادراتی ایران

خاویار ها با قوطی های پلاستیکی و فلزی و یا به ندرت با ظروف شیشه ای کنسرو می شوند. کنسرو و بسته بندی های خاویار های صادراتی با توجه به وزن های متقاضیان آماده و در ظرف های اورجینال که باعث حفظ کیفیت خاویار می شوند قرار می گیرند. کنسرو کردن اصولی خاویار ها امر بسیار مهم در نگهداری کیفیت و خواص خاویار می باشد.

انواع کنسرو خاویار های صادراتی ایران

  • خاویار بلوگا
  • خاویار سوروگا
  • خاویار بری
  • خاویار استرا

سابقه صادرات خاویار ایرانی

از چندین سال قبل که ایران تولید کننده ی بزرگی در ایران در خصوص خاویار بوده و تا به امروز توانسته انواع خاویار ها را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به دست مشتریان داخلی و متقاضیان خارجی برساند. البته که امروزه با وجود دلایل مختلف مثل کم شدن ارتباط اقصادی ایران با کشور هی اروپایی، آمار صادرات کمی کاهش پیدا کرده.

صادرات خاویار سوروگا

لیست خاویارهای صادراتی از ایران

از خاویار های مهم ایرانی که در حال تولید و فروش به کشور های خارجی هستند می توانیم به خاویار های

  • بلوگا
  • آسترا
  • بری
  • و سوروگا اشاره کرد.

این خاویار ها از رنگ و خواص، طعم و عطر جذابی برخور دارند که باعث جذب افراد می شوند و یکی از لوکس ترین خوراکی های در مهمانی و مراسم های خارجی خاص می باشد.

صادرات خاویار سوروگا

 

کشورهای واردکننده خاویار از ایران

از کشور های واردکننده و خریدار خاویار ایرانی می توانیم از کشور های  روسیه، امریکا، کانادا، کویت، بحرین، کره جنوبی و دیگر کشور های اروپایی جهان نام برد. همانطور که گفته شده ایران دارای انواع خاویار ها با کیفیت بالا و قیمت مناسب است که خیلی از کشور های ثروتمند دنیا، هرساله خریدار این محصول پرطرفدار ایرانی هستند.

کشورهای صادراتی خاویار از ایران عبارتند از:

  • آلمان
  • فرانسه
  • ایتالیا
  • چین
  • ترکیه
  • بلژیک
  • دبی
  • و…

صادرات خاویار سوروگا رقم ۱ و مجوزات صادراتی آن

ماهی اوزون برون بسیار معروف می باشد و خاویار سوروگا نیز از ماهی اوزون برون استحصا می شود که پرطرفدار و پرفروش است. خاویار سوروگا با بهترین کیفیت یعنی سوروگا رقم ۱ در کشور ایران آمار تولید بالایی داردو البته که آمار صادرات بالایی نیز دارد. برای صادرات خاویار سوروگا مثل انواع خاویار های دیگر نیاز به اخذ مجوزات از سایتس و شیلات است.

صادرات خاویار سوروگا

معرفی مجوزات لازم برای صادرات

صادرات خاویار باید طی مراحل قانونی انجام شود که این مراحلات شامل اخذ مجوزات رسمی از سایتس و اداره شیلات می باشد. کشور صادرکننده باید بعد از مذاکره و دریافت پیش پرداخت، مجوز صادرات را اخذ کند و بعد از ارسال نمونه به خریدار، کشور واردکننده نیز باید مجوز واردات را بگیرد.

CITES و دامپزشکی در صادرات خاویار

مجموعه سایتس مرکزی ست که حیوانات در خطر انقراض را تحت حمایت قرار می دهد و در رابطه با خاویار اعلام کرده است که صید گونه وحشی ماهیان خاویاری به عنوان تجاری و خرید و فروش در بازارغیر قانونی ست. برای مثال در رابطه با تجارت خاویار شرکت صادرکننده باید تحت نظر سایتس تایید شود. در زمینه تحویل دو طرف یعنی صادرکننده و واردکننده با گفت و گو به توافق می رسند که مکان تحویل قبل کمرگ باشد و یا بعد گمرک.

صادرات خاویار سوروگا

 

قیمت صادراتی محصولات رایبد خاویار

خاویار های ایرانی اخیرا افزایش آمار صادرات را بر دلایل حاکم نداشته ولی به طور کل رایبد خاویار،محصولات خاویاری را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در ایران و خارج از کشور عرضه می کند. شما می توانید برای اگاهی از آخرین لیست قیمت خاویار های صادراتی  با مسئولان فروش یا مشاورین سایت ارتباط برقرار کنید و یا از طریق سایت و صفحات مجازی ما اخرین لیست قیمت را مطالعه کنید.

صادرات خاویار سوروگا

خاویار بلوگا بهترین رقم صادراتی خاویار ایران

بلوگا از بهترین و پرفروش ترین خاویار صادراتی ست که با رنگ تیره و جذاب و همچنین مزه گردویی که دارد شناخته شده در بازار جهانی شده و فروشندگان بر اساس نوع به آنها صفت هایی داده اند برای مثال خاویار بلوگا امپریال یا بلوگا سلکشن. خاویار بلوگا با بهترین نوع و مناسب ترین قیمت در فروشگاه های معتبر ایرانی موجود می باشد و امکان خرید را به همه متقاضیان با هر مقدار وزن گرمی یا کیلویی  می دهند.

کیفیت خاویار بلوگا در مقایسه با سوروگا

این دو نوع خاویار از خاویار های پر فروش هستند ولی به طور کلی خاویار بلوگا از همه ی خاویار ها پرفروش تر و پرطرفدار تر می باشد. بلوگا نسبت به سوروگا سایز بزرگ تری دارد و از نظر کیفیت نیز دارای طعم گردویی جذاب تری می باشد. در حالی که خاویار سوروگا رنگ مشکی تیره ست، خاویار بلوگا طیف رنگی طوسی، زیتونی و خاکستری تیره دارد.

صادرات خاویار سوروگا

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید