🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت انواع خاویار ایرانی در بازار

صادرات خاویار ایرانی به قطر

کشور قطر از خریداران خاویار اصیل ایرانی است به همین دلیل صادرات خاویار ایرانی به قطر صورت می گیرد. بازار صادرات خاویار ایرانی با توجه به بازاریابی و معرفی محصولات از طریق اینترنت و امکاناتی همچون شبکه های اجتماعی، فروشگاه های آنلاین، پرداخت الکترونیک و… شناخته شده. تجار کشور لبنان و قطر تمایل خوبی برای سفارش و خرید خاویار ایرانی دارند و حتی از طریق دوستان خود در ایران امور سفارش را انجام می دهند.

خاویارهای ایرانی دارای انواع مختلفی هستند. خاویارهای ایرانی به دلیل معروفیت زیاد به کشور قطر و دیگر کشورها صادر می شود. خاویار ایرانی دارای طعم و مزه بسیار خوبی می باشد. خاویار ایرانی علاوه بر طعم و مزه عالی دارای خواص درمانی بسیار بالایی می باشد و این چند دلیل باعث می شود تا خاویار ایرانی به میزان قابل توجهی به کلیه کشورها صادر شود.

نحوه خرید و ارسال خاویار به قطر

خرید و ارسال خاویار به کشوری مانند قطر چگونه است؟ خرید خاویار در ایران برای تمام کشورها این روزها به شکل اینترنتی انجام می شود. بعد ار اینکه خاویار انتخاب شد پیش فاکتور از طریق شرکت ما برای شخص و یا شرکت خریدار صادر می شود. برای اینکه ثبت سفارش انجلم گیرد باید حداقل ۵۰ درصد هزینه خاویار پرداخت شود. زیرا باید برای صادرات خاویار مجوزاتش گرفته شود و آزمایش های لازم بر روی خاویار انجام شود. بعد از دریافت هزینه و گرفتن تمامی مجوزات از سوی کشور مبدا گواهی سایتس صادر می شود و به کشور مقصد ارسال می شود بعد از اینکه مجوزات در کشور مقصد تایید شد خاویار به آن کشور از طریق باربری هوایی صادر می شود.

مجوزات لازم برای صادرات خاویار ایرانی

برای اینکه خاویار بتواند از کشور ایران خارج شود و وارد کشورهای مختلفی شود نیاز به دریافت مجوزاتی از طریق کشور مقصد و مبدا می باشد. خاویار یک کالا لوکس و خاصی است که به صورت پرورشی در ایران در حال تولید می شود. صادرات خاویار با تمام محصولاتی که از ایران صادر می شود بسیار متفاوت است. انواع مجوزاتی که برای صادرات خاویار لازم است عبارت است از:

  • گواهی مبدا و مقصد
  • حمل و نقل
  • سایتس
  • دامپرشکی
  • قرنطینه
  • کارت بازرگانی
  • و….

قیمت هر کیلو خاویار صادراتی

خاویارهایی که برای صادرات استفاده می شوند دارای چه قیمتی هستند؟ خاویارهای ایرانی که برای صادرات استفاده می شوند معمولا به کیلو و با وزن ۵ کیلو و بالاتر از ایران صادر می شوند. قیمت هر یک کیلو خاویار صادراتی به یورو حساب می شود. در اواسط سال قبل تا امسال قیمت انواع خاویار به صورت چشمگیری افزایش یافته است. بهترین خاویار صادراتی که بلوگا است چیزی در حدود ۳۶ میلیون تومان در ایران در حال خرید و فروش است. برای اینکه از قیمت دقیق خاویارها مطلع شوید حتما با مشاورین فروش مجموعه فروشگاه های آنلاین کشور در ارتباط باشید.

بهترین خاویار صادراتی ایران کدام است؟

ایران کشوریست که در آن خاویارهای مختلفی در حال تولید می باشد. بهترین نوع خاویاری که در ایران تولید می شود کدام است؟ یکی از انواع مرغوب ترین خاویارهایی که امروزه در کل کشور در حال تولید است خاویاری به نام بلوگا است این نوع ماده غذایی از ماهی خاویاری ماده به نام فیل ماهی استحصال می شود. سایز دانه های خاویار بلوگا که برای صادرات استفاده می شود ۳/۳ میلیمتر است.

بسته بندی خاویار صادراتی چگونه است؟

برای اینکه تخم ماهی را به کشورهای مختلف صادر کنیم باید از چه نوع باربندی استفاده کنیم؟ روشهایی که تخم ماهی یا همان خاویار برای صادرات و خارج نمودن از ایران میچینند بسیار مهم است چرا؟ چون خاویار چندین ساعت در راه است تا به کشور مقصد برسد. خاویارهای صادراتی را با بسته بندی بسیار مناسب ارسال می کنند و خاویار بدون هیچ آسیبی صادرات انجام می شود. خاویارها را با فوم باکس های بسیار باکیفیت و عاری از یخ به کشورهای مختلف صادر می کنند با این کار خاویار کاملا سالم وارد کشور مقصد می شود.

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید. مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید