🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات توت فرنگی گلخانه ای به ارمنستان

صادرات اکثر میوه ها به خصوص میوه توت فرنگی این میوه مثلثی شکل و خیلی زیبا در انواع مختلف باغی و گلخانه ای به کشور ارمنستان صورت می گیرد.
صادرات توت فرنگی می تواند ارز آوری خوبی در مقایسه با تجارت های دیگر برای کشورمان داشته باشد. حتی کار کشاورزی توت فرنگی بصورت پاره وقت نیز می تواند در این عرصه سود آوری داشته باشد. سرمایه گذاری اولیه درجه اول مربوط به هزینه های آماده سازی زمین، کاشت و تجهیزات است. علاوه بر این، عواملی مانند توپوگرافی، هزینه های استقرار، نیروی کار، بازاریابی و در دسترس بودن آب مورد نیاز قبل از هر کاری باید در نظر گرفت.
در حالی که گونه های متعددی از صادرات توت فرنگی وجود دارد، اما شایع ترین نوع توت فرنگی کشت تجاری آن است که تفاوت بسیاری نسبت به ارقام دیگر دارد. این نوع توت فرنگی از نظر خرید و فروش صادراتی و تقاضای بازار بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
توت فرنگی مسلماً محبوب ترین میوه بهار و تابستان در تمام کشورها است. علاوه بر عطر و طعم فوق العاده که این میوه دارد، از نظر ارزش غذایی دارای کالری و منبع بسیار خوبی از ویتامین ها و مواد مغذی است که برای داشتن یک بدن سالم نیاز است. علاوه بر ویتامین C، توت فرنگی حاوی فولات، پتاسیم و آنتی اکسیدان ها که دارای خواص قدرتمند ضد سرطان دارا می باشد. بسیاری از مردم برای سلامت خود به عنوان مصرف کنندگان همیشگی این محصول تبدیل شده اند. تولید کنندگان نیز می تواند احساس خوبی در مورد ارائه یک محصول سالم به مشتریان خود داشته باشند.
از آنجایی که تقریباً بهار و تابستان ما با کشور ارمنستان یکی است و مردم این کشور نیز از توت فرنگی خصوصاً توت فرنگی مناطق مختلف کشور ما استقبال زیادی می کنند. می تواند برای تولید کنندگان ما بسیار خوشایند باشد.

منبع: صادرات و واردات ایران

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید