🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات بهترین نوع خاویار جهان از ایران

سهم صادرات بهترین نوع خاویار از ایران چقدر می باشد؟ بهترین نوع خاویار جهان کدام است؟ تولید کننده اصلی خاویار ایرانی چه ماهیای می باشند؟ صادرات خاویار ایران به کدام کشوها صورت می گیرد؟ خاویار یکی از برترین غذا های دریایی است. البته از قیمت بسیار گرانی برخوردار می باشد. خاویار از ماهیان مهم خاویاری تولید می شود و البته به این ماهیان خاویاری، استروژن نیز گفته می شود.

بیش از ۲۸ گونه از ماهیان خاویاری در جهان رشد می کنند که ۵ گونه از این ماهیان متعلق به کشور ایران و دریای خزر می باشد که البته از برترین و مرغوبترین خاویار جهان را تولید می کنند.

انواع ماهی خاویار جهان

  • فیل ماهی خاویاری
  • اوزون برون
  • تاس ماهی ایرانی
  • تاس ماهی روس
  • کالوگا
  • آمور
  • شیب
  • استرلیاد

صادرات بهترین نوع خاویار جهان از ایران

معرفی برخی ماهی خاویار جهان

ماهی بلوگا:

از برترین انواع ماهی خاویاری که البته بهترین نوع خاویار جهان را تولید می کند، ماهی بلوگا یا فیل ماهی نام دارد. این ماهی از گونه های وحشی و بزرگ دریای خزر بوده است که از وزن ۱۴۰۰ کیلوگرم برخوردار می باشد.

خاویار بلوگا از برترین و مرغوب ترین خاویار جهان به شمار می رود و همچنین می توان گفت که نسبت به دیگر انواع خاویار گرانتر بوده و بیش ترین صادرات را به خود اختصاص داده است. این خاویار از ارزش اقتصادی و غذایی بالایی برخوردار می باشد. خاویار بلوگا از دانه های درشت و لطیفی برخوردار می باشد.

تاس ماهی:

یکی دیگر از انواع ماهی خاویاری که در تولید خاویار سهیم می باشد و نام خاویار این ماهی، آسترا بوده است، می توان به تاس ماهی اشاره نمود. این ماهی از ماهیان پر اشتها به شمار می رود و خاویار آن در درجه دو قرار گرفته است و وزن این ماهی به ۸۰ کیلوگرم نیز می رسد. خاویار آسترا دارای طیف خاکستری و طلایی بوده است و البته مزه این خاویار شبیه فندق می باشد و از نظر کیفیت و مرغوبیت با دیگر انواع خاویار متفاوت می باشد.

صادرات بهترین نوع خاویار جهان از ایران
 

ماهی اوزون برون:

ماهی خاویاری اوزون برون گونه ای از برترین انواع ماهی در ایران بوده که البته از جثه بزرگی برخوردار می باشد و وزن این ماهی به ۲۵ کیلوگرم نیز می رسد. این ماهی از ماهی های درشت اندام خزر بوده و از پوزه ای کشیده برخوردار است. خاویار این ماهی با نام خاویار سوروگا معرفی می شود و همچنین از رنگ خاکستری تیره برخوردار بوده و دانه های آن ریز می باشد. خاویار سوروگا با قیمت کمتری در بازار به فروش می رسد و رتبه آخر نسبت به خاویار های معرفی شده را به خود اختصاص داده است.

 

صادرات بهترین نوع خاویار ایران

هر سال بیش از ۹۳ درصد از خاویار کل جهان توسط ماهیان خاویاری دریای خزر تولید می شود و البته می توان گفت که ارزش این محصول از جمله منابع درآمدی بسیار بالا محسوب می شود. البته ایران می تواند بخش بزرگی از تولیدات خود را به کشور های مختلفی آمریکایی و اروپایی صادر کند.

صادرات خاویار بلوگا به کویت

خاویار های زیادی به کشور های عربی مخصوصا کویت صادر می شود . صادر کردن خاویار به صورت متعدد از کشور ایران به کشور کویت به نفع شرکت های ایرانی مانند شرکت معتبر رایبد خاویار می شود شرکت معتبر رایبد خاویار خاویار های با کیفیت ایرانی را به کشور های عربی از جمله کویت و قطر صادر می شود.

انواع خاویار صادراتی در ایران و جهان

خاویار های زیادی در جهان از کشور ایران صادر می شود . این محصولات با ارزش از انواع مختلف برخوردار است که از طریق شرکت معتبر رایبد خاویار با کیفیت بالا به کشور های مختلف جهان صادر می شود.

خرید بهترین خاویار صادراتی ایران

خاویار های با کیفیت ایرانی از ارزش بالای غذایی برخوردار هستند اما بهترین نوع خاویار های ایرانی بلوگا می باشد که رقم صادراتی خاویار در کشور محسوب می‌شود این محصولات با ارزش توسط شرکت معتبر رایبد خاویار به کشور های مختلف جهان صادر می شود.

قیمت خاویار صادراتی در ایران.

صادر کردن خاویار از کشور ایران انجام می شود این محصولات با ارزش از طرفداران زیادی در جهان برخوردار هستند که شرکت معتبر قیمت این محصولات با ارزش را در سایت بروز رسانی می کند.

نمایندگی های مهم ایرانی

رایبد خاویار

خاویار ایران

باهو خاویار

میراث خاویار

و….

قوانین صادرات خاویار ایران و جهان

خاویار های با کیفیت ایرانی به کشور های مختلف در دنیا صادر می شود . اگر کسی قصد صادر کردن خاویار را دارد حتما باید از قوانین صادر کردن خاویار اطلاع کافی داشته باشد که سودی نیز نصیب آن شود.

شرایط صادرات خاویار به قطر

شرایط صادر کردن خاویار به کشور قطر مانند شرایط صادر کردن خاویار به کشور های اروپایی است صادر کردن خاویار به کشور قطر خیلی راحت می باشد که از شرکت معتبر رایبد خاویار به راحتی انجام می‌شود.

شرایط صادرات خاویار به کویت

صادر کردن خاویار به کشور کویت از طریق شرکت معتبر رایبد خاویار انجام می‌شود . رابطه تجاری ایران با کویت از شرایط مطلوب برخوردار است و خاویار های زیادی به این کشور صادر می شود و شرکت ها معتبر مانند رایبد خاویار خاویار های زیادی به سبب همین موضوع تولید می‌کند.

نحوه صادرات خاویار از ایران

صادر کردن خاویار به کشور های مختلف جهان صادر می شود . این محصولات با ارزش دارای پرطرفدارترین غذای با ارزش در جهان محسوب می‌شود که از شرکت معتبر رایبد خاویار به کشور های مختلف جهان صادر می شود.

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید