🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات بهترین نوع خاویار

صادرات بهترین نوع خاویار ایرانی از کشور

آیا می دانید صادرات بهترین نوع خاویار ایرانی به کدام کشور های جهان صورت می گیرد؟ گرانترین خاویار جهان چه نام دارد؟ خاویار از دسته بهترین و مرغوبترین انواع مواد غذایی بوده است که البته به صورت کمیابی در برخی از فروشگاه ها به فروش می رسد. البته گفته شده است که خاویار دارای ارزش غذایی بالایی می باشد و ریشه اصلی این محصول خاگ آور یا تخم ریز بوده است.

بهترین نوع خاویار

صادرات بهترین نوع خاویار ایرانی از کشور

در اصل می توان گفت که خاویار همان تخم ماهی است ولی با این تفاوت که تمامی ماهی ها نمی توانند به تولید خاویار بپردازند و تنها ۲۷ گونه از ماهی ها از جمله ماهیان خاویاری به شمار می روند. از برترین ماهی های خاویار که البته ۶ گونه آنها در دریای خزر زندگی می کنند.

صادرات بهترین نوع خاویار

انواع ماهی خاویاری دریای خزر

  1. تاس ماهی ایرانی
  2. تاس ماهی روسی
  3. فیل ماهی
  4. شیپ
  5. اوزون برون
  6. سیبری
  7. استرلیاد
  8. بستر

از برترین و بزرگترین ماهی خاویار جهان که البته در تولید گرانترین و مرغوب ترین خاویار سهیم می باشد، فیل ماهی نام دارد. این ماهی یکی از بزرگترین ماهیان خاویاری بوده که دارای وزن ۱۴۰۰ کیلوگرم می باشد. فیل ماهی قادر است مقدار زیادی از خاویار را تولید کند و بهترین خاویار جهانی را به بازار عرضه می دارد.

انواع ماهی خاویاری دریای خزر

معرفی بهترین نوع خاویار جهان

از بهترین و البته گرانترین خاویار جهان که به صورت صادراتی نیز می باشد، خاویار بلوگا نام دارد. خاویار بلوگا نیز به صورت درجه بندی بوده و در درجه های یک و دو در بازار با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد. خاویار بلوگا که حاصل فیل ماهی می باشد از برترین خاویار جهانی معرفی شده است و به دلیل گرانی این خاویار به کشور های دیگر صادر می گردد.

صادرات بهترین نوع خاویار

از دیگر خصوصیات خاویار بلوگا می توان به اندازه های درشت آن اشاره کرد و البته دارای اشکال بیضی شکل زیبایی می باشند.  خاویار یکی از لوکسترین مواد غذایی بوده که در وعده های صبحانه مصرف می شود. البته می توان گفت که خاویارها در انواع مختلفی تولید می شوند که از برترین آنها می توان به :

بهترین نوع خاویار ایرانی

صادرات بهترین نوع خاویار به کشور های خارجی

طبق گفته ها مشخص شده است که بهترین خاویار ایرانی، خاویار بلوگا بوده است که در بازار ایران کمترین فروش و در بازار جهانی بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است و به همین دلیل است که حجم زیادی از خاویار بلوگا به کشور های دیگر صادر می گردد.

وب سایت رسمی شرکت

www.raibodcaviar.ir

www.raibodcaviar.com
البته گفته شده است که حدود ۵۰ درصد از خاویار ایرانی به کشور های دیگر صادر شد. البته بهترین کشور های واردکننده خاویار ایرانی، کشورهایی چون ژاپن، آلمان، امارات، انگلستان، ایتالیا، بلژیک، کره جنوبی، نروژ و… می باشند.

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید