🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات برنج هاشمی درجه ۱

صادرات برنج هاشمی از جمله نکاتی بوده که تاجران با آن همت داشته و هر ساله سهم قابل قبولی از برنج درجه ایرانی را به کشورهای عربی ارسال می کنند.
ایران از زمره کشور های است که در آن برنج کشت شده. برنج در ایران در مناطق مختلف کشور چه در شمال چه در جنوب و حتی در فلات مرکزی ایران کشت می شود. و کشاورزان بسیاری در این کشت فعال می باشند.
ولی عمده تولید برنج در استان ها و مناطق شمالی کشور صورت می خواهد. برنج هاشمی به عنوان محصول و برنج اصلی شالیکاران شمالی بوده و که علاوه بر تأمین نیاز داخل کشور تاجران به صدارتش نیز مبادرت می نمایند تا جایی که این محصول ایرانی جایگاه و نام خود در بین سایر برنج های دنیا پیدا کرده و با توجه و دقت نظر مصرف کنندگان برنج جزء برنج های با کیفیت و خوش مزه محسوب می شود.
برنج بدلیل خواص مفید غذایی و نشاسته بالای که دارد بسیار برای رشد کودکان لازم بوده، توصیه استفاده از آن می شود. پس لازم است مصرف کنندگان توجه لازم را نموده و برنج هایی با کیفیت و مناسب را استفاده نمایند.
ساکنان کشورهای عربی و همسایه ایران مخصوصاً ایرانیان مقیم آنجا با این محصول درجه ۱ ایرانی آشنا بوده و خواستار صادرات و ارسال برنج هاشمی ب کشورشان هستند، بازرگانان نیز به این موضوع واقف بوده و در صدد تأمین خواست و جلب نظر حداکثری مشتریان هستند.
بازار کشورهای عربی به خاطر نزدیک بودن مسافت با ایران و داشتن مشتریان دائم برای محصولات باکیفیت و درجه ۱، بازاری ایده آل برای تجار داخلی محسوب شده تا بتوانند ارمغان کشاورزان شالی کار که همان برنج هاشمی بوده را صادر کرده و رضایت نظر مصرف کننده را دریافت کنند.
منبع: صادرات و واردات ایران

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید