🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات برنج با کیفیت شمال

صادرات اجناس با کیفیت و مرغوبی همچون برنج ایرانی که زبان زد منطقه بوده جزء برنامه های کشورمان می باشد و حتی از کالاهای تجاری مهم برای صادرات به کشورهای قاره اروپا و آمریکا بحساب می آید.
نام برنج ک به حق از ریشه بِ رَنج گرفته شده است. این محصول را با توجه به شرایط خاص و سخت کشت، از بسیاری تولیدات کشاورزی متمایز می شود.
برنج که نقش مهمی در تأمین غذای بشر دارد به عنوان محصول تولیدی کشورمان نیز قرار گرفته است که از لحاظ میزان کیفیت در سطح بالای دارد ک مصرف کننده در صورت استفاده و پخت از انتخاب خود رضایت نظرش جلب می شود.
برنجی با دارا بودن طعم و بو منحصر به فرد ک آن را از برنج سایر کشورها متمایز نموده و خود را به عنوان یک نام برند شده که همان برنج ایرانی است به همراه دارد. تا هر کجا برنجی با طعم و مزه عالی طبخ گردد به یاد برنج ایرانی و طعمه خاص و خوب آن خواهیم افتاد.
برنج ایرانی در مناطق مختلف کشور من جمله شمال ایران کشت شده و علاوه بر تأمین نیاز داخلی به سایر کشورهای دنیا صادرات و ارسال می‌گردد.
صادرات این محصول ارزشمند ایرانی هر سال مقدار قابل توجهی ارز وارد کشور نموده و باعث افزایش رونق کشت و کار برنج و خوشنودی شالی کاران ایرانی برای تولید بیشتر و با کیفیت تر برنج شده. کشورمان با توجه به خشکسالی های اخیر و ویژگی کشت برنج ک باید آن را به صورت غرق آبی کشت نمود، در سالهای اخیر باعث کاهش تولید شده که با زحمت و فعالیت محققان برای اصلاح و تولید بذرهایی مقاوم به خشکسالی و پرمحصول این نقص برطرف خواهد شد و ایران همچنان جزء تولید و صادر کننده برنج کیفی بوده و این واقعیت انکار ناپذیری است.
منبع: صادرات و واردات ایران

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید