🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

شرکت صادرات انواع سبزی خشک و تازه

صادرات سبزی‌های تازه می‌تواند باعث افزایش فرآوری فعالیت های کشاورزی و همچنین مجال نفوذ عمیق تر به بازارهای معمولی و کاوش درآن که موجب افزایش بازارهای نو شود. شرکت بازرگانی ما با صادرات انواع سبزی خشک و تازه به کشورهای همسایه یاری کوچکی به این پیشه می کند.
یکی از تندرست‌ترین و پراهمیت ترین قسمت خوراک سبزی‌ها هستند و می‌توانند غذای شما را از یک خوراک ساده به یک خوراک بسیار خوب تبدیل کنند، افزون بر این‌که ویژگی فراوانی دارند بالاتر از آن، همچون دارو نیز کاربرد دارند.
هر شیوه آشپزی سبزی‌های بخصوص خود را دارد که به‌نوعی نماد آن شیوه است، به‌عنوان نمونه در آشپزی مکزیکی و هندی گشنیز یکی از ماده‌های با ارزش است. خوشبختانه سبزی ها در آشپزی تمامی کشورها جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند تا جایی که انواع سبزی‌ها به کار رفته همچون مخلفات در کنار غذا نیز آورده می شوند. پیمانه بهره مندی از سبزی در خوراک بسته به مزه، بوی خوش و گونه آن دارد.

سبزی ها را در تایم پایانی و دروقت افزودن به غذا خورد کنید تا مزه و بوی خوش آن از میان نرود. تعدادی از سبزی‌ها مانند ریحان، گشنیز، شوید، اورگانو و ترخون برای کسانی که از استفاده نمک بازداری شده‌اند، طعم‌دهنده بجایی در خوراک می باشد.
اگر از سبزی خشک بهره می برید، اندازه آن را به یک سوم سبزی تازه کاهش دهید، چونکه سبزی خشک عطر پایدارتری دارد. میانگین تولید سالانه سبزی‌هایی مانند گوجه و خیار، روند افزایش در ده سال گذشته را نشان داده است. میانگین فرآوری سالانه کاهو و بادمجان، یکی دیگر از آیتم های کلان صادرات می باشد.
ما آمادگی صادرات انواع سبزی‌های خوراکی (گشنیز، شوید، ترب، شاهی، اسفناج، کلم بروکلی و…)، سالادی (گوجه، خیار، کاهو، کلم، هوبج، فلفل دلمه و…)، آشی و خورشتی تازه را به کشورهای همسایه از جمله کشورهای آذربایجان، ارمنستان، ترکیه، ترکمنستان، تاجیکستان، روسیه، ازبکستان، افغانستان و عراق هستیم. ما همچنین انواع سبزی‌های خشک و معطر را برای صادرات و فروش به صورت عمده آماده داریم.
همه فراورده‌ها با قیمت بسیار مناسب و در بسته بندی زیبا و عالی متناسب با درخواست شما در اختیارتان قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی فهرست محصولات و قیمتشان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید، همچنین شما می توانید از راه رایانامه زیر با ما در ارتباط باشید.

منبع: صادرات و واردات ایران

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید. مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید