🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صاردات سیر تازه به روسیه

صادرات کلیه محصولات زراعی مانند سیر به صورت های تازه و خشک شده با خواص بالایی که دارد به دلیل رشد تقاضا به کشور روسیه صورت می پذیرد.
سیر جزء محصولاتی است که در فصل بهار توسط کشاورزان برداشت می شود و به کلیه کشورهای جهان اعم از روسیه صادر می شود. سیر با خاصیت فوق العاده ای که دارد هر ساله به مقدار خیلی زیاد مورد خرید، فروش و صادرات قرار می گیرد. سیر دارای خواص دارویی فوق العاده زیادی می باشد که با یک تحقیق کوچک می توانید با کلیه خواصش آشنا شوید. مصرف روزانه سیر می تواند سبب از بین بردن بسیاری از بیماری ها شود. خوردن سیر با ماست به صورت روزانه می تواند باعث از بین رفتن بسیاری از عفونت ها در کلیه افراد شود و به همین علت خوردن سیر به همراه غذا توصیه می شود.
صادرات سیر به صورت تازه در فصل بهار به دلیل برداشتش نسبت به فصل های دیگر سال دو برابر می شود. سیر به گونه ای است که به صورت تازه، خشک شده و …. مورد مصرف همگان قرار می گیرد. مصرف سیر به دلیل داشتن خواص کاملاً باورنکردنی مورد استقبال بیشتر افراد در بیشتر کشورها قرار گرفته است و حتی از این محصول کاملاً مفید غذاهای لذیذی پخته می شود و به همین امر باعث شده است تا تقاضا برای خرید و فروش سیر به صورت خیلی استثنایی بالا رود. سیر به دلیل ظاهر زیبا و کوچکی که دارد تقریباً خیلی راحت مورد حمل و نقل قرار می گیرد.
بازار کلیه محصولات زراعی مانند سیر در این فصل به دلیل رشد تقاضای مردم برای مصرف متفاوت خود در کلیه کشورها به خصوص اروسیه تقریباً خیلی خوب است.
منبع: صادرات و واردات ایران

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید