🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات خاویار اصل ایرانی از کشور

صادرات خاویار اصل ایرانی از کشور

صادرات خاویار اصل ایرانی از کشور به کدام کشور ها صورت می گیرد؟ خاویار ایرانی در کدام بخش از ایران تولید می شود. از انواع ماهیان خاویاری چه می دانید؟ چه بخشی از خاویار جهان در ایران تولید می گردد؟ خاویار از جمله مرغوب ترین غذا های دریایی بوده است که دارای خواص بیشماری می باشد. این محصول دریایی در انواع مختلفی یافت می شود که از برترین آن ها می توان به خاویار بلوگا اشاره کرد.

صادرات خاویار اصل ایرانی از کشور

 

صادرات خاویار اصل کاسپین و تولید خاویار در ایران

کشور ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خاویار در جهان به شمار می رود و تولید خاویار ایرانی در دریای خزر صورت می گیرد. البته ناگفته نماند که بیش از ۹۳ درصد از خاویار کل جهان در این دریا تولید شده و بخش عظیمی از آن به کشور های دیگر صادر می گردد. البته از ماهیان خاویاری که در دریای خزر رشد می کنند می توان به فیل ماهی، اوزون برون، ماهی شیب، تاس ماهی ایرانی و روسی اشاره کرد. بهترین نوع ماهی خاویار که از مرغوبیت زیادی برخوردار می باشد، فیل ماهی نام دارد. این ماهی از بزرگترین ماهی های خاویاری خزر بوده است که البته گرانترین خاویار جهان را تولید می کند.

 

خاویار اصل ایرانی دارای چه ویژگی هایی می باشد

یکی از برترین انواع خاویار اصل ایرانی، خاویار بلوگا نام دارد و البته این محصول از دل فیل ماهی استخراج می شود. خاویار بلوگا به دلیل داشتن مرغوبیت بالا و همچنین سخت بودن استخراج آن دارای قیمت بسیار بالایی بوده است. بلوگا در بازار کشور از محبوبیت زیادی برخوردار است و همچنین درصد زیادی از این خاویار به کشور های دیگر صادر می گردد که در ادامه بیش تر در این باره صحبت شده است. خاویار اصل دارای ویژگی هایی می باشد که می توان گفت اصل بودن خاویار با توجه به اندازه خاویار و همچنین اشکال آن مشخص می گردد. خاویار اصل از هیچ چسبندگی برخوردار نمی باشد. همچنین می توان گفت که این محصول در اندازه های متفاوت و همچنین بیضی شکل در بازار عرضه می گردد، درحالی که خاویار های تقلبی دارای اندازه های یکسان بوده است و حالت لزجی در آنها احساس می شود.

صادرات خاویار اصل ایرانی از کشور

 

صادرات خاویار اصلی ایرانی به کشور های دیگر

تولید ماهی خاویار دریای خزر در ایران و کشور هایی چون قزاقستان، آذربایجان، روسیه و ترکمنستان بوده است. البته ایران درصدی از خاویار تولیدی را به کشور های دیگر صادر می نماید. همچنین خاویار ایرانی را به کشور های اروپایی و آمریکایی صادر می نماید. بهتر است بدانید که خاویار ایرانی به کشور آلمان، کشور امارات متحده عربی، کشور انگلستان و… صادر شده است.

 

صادرات انواع خاویار اصلی ایران

  • خاویار اصلی بلوگا
  • خاویار اصلی سوروگا
  • خاویار اصلی آسترا
  • خاویار اصلی بری
  • خاویار اصلی شیلات
  • خاویار اصلی فشرده

صادرات خاویار اصل ایرانی از کشور

 

 

 

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید