🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات برنج شمال به ارمنستان

صادرات انواع متعددی از برنج های ممتاز شمال ایران زمین به کشورهای همسایه هم چون ارمنستان با قیمت فوق العاده خوب و کیفیت بسیار عالی صورت می پذیرد.
با دانستن قدرت و توانایی کشور برای تولید یکی از استراتژیک ترین محصولات غذایی دنیا یعنی همان برنج ک بخش عمده ای از خوراک و سبد غذای جهانیان را تشکیل می دهد، بازرگانان سعی در صادرات برنج با کیفیت و درجه یک ایرانی به بازارهایی همچون ارمنستان را دارند.
ارمنستان از جمله کشورهایی ست ک با ایران روابط تجاری سیاسی گسترده دارد و دو کشور سهم قابل توجهی از بازار یکدیگر را در دست دارند شرکای تجاری مهم و قابل اعتمادی برای همدیگر بشمار می‌روند.
برنج از مرغوب‌ترین محصولات کشورمان است که نه تنها در داخل کشور حتی در سایر کشورها خوش آوازه بوده که حتی صادرات این محصول نیز صورت می خواهد.
بهترین برنج ایرانی که در شمال کشور کشت می شود و بسیار خوش پخت و خوش عطر می باشد برنج طارم هاشمی است که این قابلیت و کیفیت را دارد به کشور دوست و شریک تجاری خود، ارمنستان صادر گردد.
برنج ایرانی نسبت به سایر برنج ها دارای کیفیت و پخت بسیار خوبی می باشد ک سلیقه های مختلفی را به خود جلب نموده و با رضایت این برنج را میل می‌کنند.
تمامی مراکز خرید و فروش برنج و رستوران های ارمنستان و کشورهای همسایه شمالی ایران با انتخاب و در اختیار قرار دادن چنین محصولات با کیفیتی، توانسته نظر مثبت مشتریان و خریداران خود را کسب کرده و فروشی هر چه بیشتر داشته باشند.
این تضمین و اطمینان خاطر به خریداران داده می شود محصولی ایرانی با کیفیت فوق العاده در اختیارشان قرار خواهد گرفت.
منبع: صادرات و واردات ایران

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید