🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات برنج از ایران به ارمنستان

یکی از مهمترین وعده های غذایی امروزه در جهان برنج می باشد که در کشور ایران بخصوص در شمال ایران کشت می شود، در حال حاضر برنج ایران در کشورهای همسایه بویژه ارمنستان مشتریان خود را دارد که این امر باعث صادرات این کالا به این کشور شده است.
برنج نه تنها یک وعده غذایی مناسب می باشد بهتر از آن خاصیت دارویی نیز دارد، از جمله این ویژگی ها پدید آوردن خواب های خوش است، در درمان دل پیچه و زخم روده، شکم روش خونی، خفگی رحم، بیماری های کلیوی و مثانه سودمند است.
مصرف برنج به همراه شیر و شکر بسیار نیروبخش بوده و باعث افزایش نیروی جنسی و فربه کننده می باشد. خوردن آن با دوغ تازه و سماق، گرما و تشنگی را کاهش داده و برای شکم روش و زردآبی مناسب است.
برنج پخته در حالت گرمایشی تولید گرما و در نمی‌ها ایجاد نمناکی می‌کند، به همین نشانه بیشتر پزشکان در هنگام بیماری از خوردن آن باز داشته اند، ولی در هنگام تندرستی آن را به درستی تجویز می‌کنند، چون باعث درازای زندگی و درستی مزاج است.
شلتوک برنج دارای اندازه فراوانی ویتامین B هست. برنج سفید از دیگر گونه های آن بهتر و سود بخشی غذایی آن بیشتر است. برنج دارای حالت جمع کنندگی و خشک شکمی آور است و به تنهایی ویژگی غذایی کمی دارد. برای مبتلایان به فشار خون سودمند است. برای دل پیچه، شکم روش، بیماری کبدی، برنج پخته کارآمد است، به ویژه آمیختن شیر بز به همراه برنج در خوراک شیر برنج سودمند است.

برای درد دور ناف یا ناف افتادگی، پلویی که با پیه پشت بز چرب شده باشد، یا در صورت عدم وجود با روغن حیوانی بسیار مفید است. مصرف برنج سبب رفتن به خواب خوش می شود، مگر آنکه در آن زیاده روی شود.
نوشیدن سوپی از آرد برنج با پیه جگر بز بدین رو شکم روش سخت و بیماری های حاصل از آن و زخم روده بسیار کارآمد است. شرکت بازرگانی رایبد در تلاش است تا بهترین محصول برنج را برای صادرات به کشورهای همسایه آماده نماید.
تمامی محصولات با قیمت بسیار مناسب و در بسته بندی شکیل و عالی متناسب با تقاضای شما در اختیارتان قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی لیست محصولات و قیمتشان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید، همچنین شما می توانید از طریق ایمیل زیر با ما در ارتباط باشید.
منبع: صادرات و واردات ایران

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید