🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات انواع مغز پسته ایرانی به آلمان

آلمان یکی از کشور هایی است که انواع مغز پسته ایرانی به آن ارسال می شود البته صادرات به این کشور مستلزم داشتن گواهی های مختلف می باشد.
از جمله گواهی هایی که برای انواع مغز پسته ایرانی در زمینه صادرات مورد نیاز است گواهی بهداشت و سلامت نباتات است، البته این گواهی تقریبا برای تمام مواد غذایی صادراتی از ایران به هر کشوری مورد نیاز می باشد.
یکی دیگر از مهمترین گواهی های مورد نیاز مخصوصا برای صادرات پسته و مغز پسته از ایران به آلمان گواهی افلاتکسین است البته برای اینکه این گواهی مورد پذیرش کشور های اروپایی بخصوص آلمان، ایتالیا و فرانسه قرار بگیرد نیاز است تا از آزمایشگاه های مورد تایید اتحادیه اروپا دریافت گردند.
آلمان از کشور هایی می باشد که نسبت به واردات مواد غذایی بهداشتی و هرآنچه بر سلامت جامعه تاثیر مثبت دارد سخت گیر نیست به همین علت مالیات ها و عوارضی که در آلمان به واردات انواع مغز پسته ایرانی وارد است بسیار پایین می باشد این مطلب باعث شده است تا فروش مغز پسته ایران به آلمان هم برای صادرکنندگان ایرانی و هم برای واردکنندگان آلمانی سودآور باشد.
از جمله انواع مغز پسته صادراتی ایرانی که توانسته است در بازار های آلمان بسیار شناخته شده و فروش خوبی داشته باشد مغز پسته های سبز، کالک یا دو پوست است. این مغز پسته ها که در بازار آلمان و اروپا با نام Green Kernels شناخته می شوند قیمت بالایی در بازار اروپا دارند و در صورتی که بتوان از تولید کنندگان دست اول در ایران خرید کرد قیمت های بسیار رقابتی برای عرضه به بازار های آلمان خواهند داشت. در رابطه با انواع مغز پسته دو پوست باید گفت که نام گذاری و دسته بندی این نوع مغز پسته بیشتر بر اساس میزان رنگ سبز آن است، به این معنا که هرچه این مغز پسته سبز تر باشد کیفیت آن بیشتر و بهتر است.
از دیگر انواع مغز پسته ایران که می توان با قدرت بیشتری به بازار های آلمان صادر کرد مغز پسته ارگانیک از نوع مغز پسته جنگلی یا وحشی می باشد. بسیاری از تولیدکنندگان و افرادی که صادرات این محصول را بر عهده دارند از آن با نام مغز پسته کوهی یاد می کنند که تنها در منطقه از خراسان یافت می شود.
انواع مغز پسته کوهی عموما از یک نوع پسته آن که در جنگل های وحشی منطقه خاصی از خراسان است بدست می آید و غالبا در بازار های فروش داخلی قیمت بسیار بالایی دارد.
این محصول کاملا ارگانیک می باشد و برای صادرات از ایران به آلمان با نام مغز پسته ارگانیک بسیار مناسب است.
منبع: صادرات و واردات ایران

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید