🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات انواع سبزیجات خشک به عراق

صادرات سبزی جات و کلیه صیفی جات به دلیل خواص ویژه و ارزش غذایی که دارا می باشند در انواع تازه و خشک به کشور عراق صورت خواهد گرفت.
خشک کردن سبزیجات فواید فراوانی برای ما دارد ما برای اینکه بتوانیم همیشه از مواد غذایی از جمله سبزیجات که استفاده فراوانی در غذاهای ما دارند استفاده کنیم خشک کردن این محصولات جه بصورت سنتی و چه صنعتی دارند.
برای خشک کردن مواد غذایی باید چند نکته را ما رعایت کنیم. دمای مواد غذایی را نباید بسیار کم یا بسیار بالا نگه داریم. اگر درجه حرارت کم باشد ممکن است باکتری ها در مواد غذایی افزایش یابند؛ و اگر هم درجه حرارت مواد غذایی بیش از حد بالا باشد به جای آن که خشک شود پخته می شود.
خشک کردن مواد غذایی گوناگون با هم متفاوت هستند ولی ما در اینجا چند نمونه از سبزیجات را برای شما مثال می زنیم.
شما می توانید برای خشک کردن سبزیجات خود از دماهای بالاتر شروع کنید، اما بعد از مدتی دما را به آرامی کاهش دهید و سینی را بچرخانید تا همه جا به خوبی خشک شود.
سبزیجات وقتی خوب خشک می شود که زمانی شما آن را لمس می کنید، رطوبت آن خیلی کم شده باشد. وقتی سبزیجات خشک می شوند باید سخت شده باشد.
برای بسته بندی یا ذخیره سازی محصول خشک شده خود در نظر داشته باشید که هیچ رطوبت نباید اجازه ورود به ظرف یا محل ذخیره سازی را داشته باشد. سبزیجات خشک شده نباید رطوبت هوا را جذب کنند، به طوری که ظرف بسته بندی باید مهر و موم شده باشد. برخی ظروف قابل نگهداری مانند قوطی و کیسه های فریزر پلاستیکی مخصوص است. بسته بندی جدید نانویی نیز به بازار معرفی شده است که مدت ماندگاری را خیلی زیاد می‌کند این بسته بندی ها باید در جای خنک و تاریک و خشک نگهداری شود.
شما می توانید برای ارائه راهکارهای موجود برای خشک کردن انواع سبزیجات خود به توضیحات دیگر در مورد سبزیجات خشک شده مراجعه کنید.

منبع: صادرات و واردات ایران

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید. مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید